خبرگزاری کار ایران

رزرو آنلاین cip و لانژ فرودگاه با واران سی آی پی

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه امام

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۳۲۳

خوشبختانه فرودگاه های کشور، مانند فرودگاه امام خمینی از خدمات CIP بهره مند می باشند تا مسافرانی که قصد دارند در سفر های خود آرامش بیشتر و سفر بدون دغدغه تری داشته باشند، بتوانند از این خدمات ویژه استفاده نمایند.

ایلنا؛ برای استفاده از خدمات سی ای پی فرودگاه امام خمینی یک راه این است که به آژانس های مسافرتی طرف قرار با فرودگاه مراجعه کرده و اقدام به خرید سی آی پی فرودگاه امام نمایید. اما یک راه دیگر نیز برای استفاده از این خدمات وجود دارد که خیلی راحت تر و بی دردسر تر می باشد و آن هم رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه ها است.

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه این مزیت را دارد که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک ساده خدمات CIP فرودگاه را خریداری نمایید.

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه امام خمینی، چه خدماتی را به شما ارائه خواهد داد؟

به جرات می توان گفت که شما با خرید و یا رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه امام خمینی (ره) از مجهزترین و پیشرفته ترین سالن های های تشریفاتی در کل کشور بهره مند می شوید. سالن تشریفات اختصاصی فرودگاه بین المللی امام خمینی 7 هزار متر مربع مساحت دارد که در 3 طبقه ساخته شده است. این سالن از یک فضای بسیار آرام و دلنشینی برخوردار می باشد که هیچ گونه همهمه و سروصدایی در آن وجود نخواهد داشت و مسافران در آن احساس آرامش زیادی دارند.

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه امام خمینی، این امکان را برایتان فراهم می کند تا با خودروهای اختصاصی و تشریفاتی از مبدا به فرودگاه و برعکس منتقل شوید.

علاوه بر این راهنماهای مخصوص سی ای پی شما را تا پای پرواز ترانسفر همراهی خواهند کرد و راهنمایی های لازم را به شما ارائه می دهند. انجام اقدامات لازم برای دریافت کارت پرواز، یکی دیگر از مزیت های خرید و رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه امام خمینی می باشد.

همچنین شما با خرید cip فرودگاه امام خمینی می توانید از اینترنت بی سیم پر سرعت، فروشگاه هایی عرضه کننده کالاهای لوکس و با کیفیت از بهترین برند های داخلی و خارجی، سوئیت های مخصوص برای اقامت و استراحت، انجام کلیه اقدامات لازم در زمینه بار و ویزا توسط افراد مسئول CIP و... بهره مند شوید.

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد نیز یکی دیگر از فرودگاه های کشور می باشد که امکان خرید cip را برای مشتریان خود را فراهم کرده است. سالن مربوط به خدمات CIP این فرودگاه از امکانات زیادی برخوردار بوده و در فضایی بسیار زیبا و شیک قرار گرفته است. سالن مربوط به خدمات تشریفاتی فرودگاه مهرآباد در سالن 1 این فرودگاه قرار دارد. اگر تصمیم دارید از خدمات تشریفات ویژه این فرودگاه بهره مند شوید، می توانید با خرید و یا رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه مهرآباد از بهترین امکانات و خدمات آن استفاده نمایید.

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه امام

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه مهرآباد، چه خدماتی را به شما ارائه خواهد داد؟

با خرید CIP فرودگاه مهرآباد شما می توانید از امکانات و خدمات بسیار زیادی، مانند؛ گیت اختصاصی برای بازرسی، دارا بودن خودرو اختصاصی تا لحظه پرواز، استفاده از اینترنت پرسرعت، سوئیت های قرار گرفته در سالن های سی ای پی برای استراحت های کوتاه مدت و بلند مدت، امکان استفاده از سالن های همایش برای برگزار کردن مراسم ها و جلسات و همایش های کاری، قرار داشتن نمازخانه در سالن سی ای پی برای رفاه بیشتر مسافران و استفاده بهینه از زمان، انجام دادن تمام مراحل لازم برای پرواز به وسیله مهمانداران، استفاده از کافی شاپ ها و ایستگاه های مطالعه کاملاً لوکس و مجهز، امکان استفاده از سرویس های حیوانات خانگی، امکان استفاده از سرویس ویلچر و... بهره مند شوید.

قیمت رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه ها

برای آگاهی از قیمت رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه ها، باید با مراجعه به سایت های مربوط و رفتن به بخش خدمات از لیست قیمت آنها مطلع شده و اقدام به خرید خدمات CIP نمایید. علاوه بر این برخی تخفیفات نیز وجود دارد که شرایط و نحوه استفاده از آنها در سایت مربوطه درج می باشد.

به طور کلی خدمات سی ای پی برای آن دسته از تجار و فعالان اقتصادی که به دلیل شغل خود سفر های متعددی انجام می دهند، مناسب می باشد. چرا که وقت و زمان، برای این افراد نقش بسیار مهمی ایفا می کند و به همین دلیل به دنبال راه هایی برای فرار از ترافیک در زمان رسیدن به فرودگاه و اجتناب از انجام مراحل طولانی امور گمرکی، تحویل و دریافت چمدان ها و... می باشند. از این رو این افراد با استفاده از خدمات سی ای پی می توانند سفر های خود را خیلی سریع تر از حالت معمول انجام دهند.

بررسی و شناخت لانژ فرودگاه امام و مهرآباد

لانژ فرودگاه امام و مهرآباد یک سالن بزرگ است که برای مسافران خدمات زیادی را ارائه می دهد. این ارائه خدمات باعث می شود تا مسافر در زمان انتظار برای پرواز و یا بعد از فرود هواپیما به راحتی استراحت کند و یا به راحتی بتواند به محل مورد نیاز خود برسد. این خدمات عبارتند از هتل، رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی، اتاق ماساژ و اتاق کامپیوتر که باعث می شود تا مسافران در فرودگاه امام و مهرآباد امکانات لازم را داشته باشند. یکی دیگر از خدمات لانژ فرودگاه امام و مهرآباد وجود اتومبیل برای رفتن به داخل شهر و برای رسیدن به مقصد نهایی است که برای مسافران بسیار مهم است. برای استفاده از لانژ فرودگاه امام و مهرآباد باید قبل از رفتن به داخل فرودگاه آن را رزرو کرد تا در داخل فرودگاه از این خدمات استفاده نمود و بدون رزرو کردن استفاده از آنها ممکن نیست. این خدمات باعث شده است تا مسافران در هنگام انتظار برای پرواز یا خروج از پرواز به راحتی استراحت و به آسانی کارهای داخل فرودگاه یعنی اقدامات قبل و بعد از پرواز را انجام دهند.برای رزرو آنلاین cip و کلیه خدمات ذکر شده میتوانید از سایت واران اقدام نمایید

رزرو آنلاین سی ای پی فرودگاه امام

رزرو لانژ فرودگاه امام و مهرآباد

رزرو لانژ فرودگاه امام و مهرآباد زمانی انجام می شود که فرد یا مسافر وارد فرودگاه شده و چمدان خود را تحویل ماموران فرودگاه می دهد. مسافر می تواند بعد از دادن چمدان های خود به ماموران به باجه های تشریفات و یا لانژ رفته و لانژ فرودگاه را رزرو کند. با رزرو کردن لانژ، مسافر به ساختمان لانژ می رود و به استراحت و سرگرمی و حمام کردن و غیره می پردازد. در این مدت کارکنان فرودگاه امام و مهرآباد به دنبال کارهای مسافر می افتند و تمام مقدمات پرواز را انجام می دهند تا در پایان کارت پرواز مسافر را اخذ کرده و چمدان ها را گرفته و مسافر را تا پلکان های هواپیما می برند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز