خبرگزاری کار ایران

کارشناس بازرگانی و فروش گروه تولیدی کپکو؛

حمایت دولت از تولیدات داخل اثرات تحریم‌ها را کاهش داد

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۴۲۴

کارشناس بازرگانی و فروش گروه تولیدی کپکو، کاهش اثرات تحریم‌ها را ناشی از حمایت دولت از تولیدکنندگان دانست و گفت: با توجه به اینکه تکنولوژی تولید برخی از مواد اولیه در کشور وجود ندارد، مجبور هستیم مواد اولیه خود را از طریق واردات تامین کنیم. در ابتدا این مضوع با وجود تحریم‌ها بسیار دشوار بود؛ اما خوشبختانه این مشکلات با گذشت زمان و حمایت دولت از تولیدکنندگان داخلی کمتر شده است.

مهرداد رهنما، در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا عنوان کرد: گروه تولیدی کپکو در سال 1387 کار خود را در زمینه تولید و تعمیرات در حوزه صنعت IT کشور، به‌خصوص زیرگروه ماشین‌های اداری و موادمصرفی آغاز کرد. در حال حاظر این گروه به طور مستقیم و غیر مستقیم برای 50 نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی اظهار کرد: مواد اولیه گروه تولیدی کپکو بسته به نوع و کیفیت محصول از کشورهای کره، ژاپن، چین و تایوان به کشور وارد می‌شود.

کارشناس بازرگانی و فروش گروه تولیدی کپکو، مشکلات این شرکت را محدود دانست و ابراز امیدواری کرد با ارائه تسهیلات بیشتر این مشکلات نیز پایان خواهد رسید.

رهنما بزرگترین مشکل گروه تولیدی کپکو را تخصیص ارز عنوان کرد و افزود: زمان تحویل ارز بسیار زمان‌بر است و این امر ما را برای تامین  مواد اولیه با مشکل رو به رو می‌کند.

وی حیات تولیدکنندگان را در فروش محصولات دانست و افزود: با توجه به سیاست دولت مبنی بر رونق تولید و استفاده از تولید داخلی، باز هم مشاهده می‌شود که از محصولات خارجی در دستگاه‌های دولتی، استفاده می‌شود. با این وجود، خوشبختانه پس از تحریم‌ها، متقاضیان محصولات این شرکت بیشتر شده است. اما با توجه به مشکلات ارزی و تحریم‌ها و کمبود تامین مواد اولیه، جوابگو این حجم از تقاضا نیستیم.

کارشناس بازرگانی و فروش گروه تولیدی کپکو، با بیان اینکه اغلب جوانان تحصیلکرده بیکار هستند از دولت درخواست کرد تا تسهیلات را به گونه ای اعطا کنند که جوان با تاسیس بنگاه‌های اقتصادی باعث ایجاد اشتغال شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز