خبرگزاری کار ایران

تندیس زرین سرآمدی به روابط عمومی همراه اول رسید

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۱۷۷

در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، «روابط عمومی همراه اول» به عنوان تنها سرآمد هشت ستاره، موفق به دریافت تندیس زرین شد.

به گزارش ایلنا به نقل از  اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، عصر روز سه شنبه ٢۵ تیرماه در هشتمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران که با حضور جمعی از اساتید دانشگاه، مدیران، متخصصان و صاحبنظران روابط عمومی کشور در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، از روابط عمومی های برتر کشور با اهدا تندیس های بلورین، سیمین و زرین تقدیر به عمل آمد.

در این همایش که توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان و خانه روابط عمومی ایران برگزار شد، پس از ارزیابی روابط عمومی های برتر کشور بر اساس مدل تعالی تخصصی شده EFQM در روابط عمومی که شامل ۹ معیار بنیادین سرآمدی و ٨١ شاخص فرعی است، روابط عمومی های سرآمد در سه سطح زرین، سیمین و بلورین معرفی شدند.

پس از اعلام بیانیه هیئت داوران، روابط عمومی همراه اول که در ارزیابی های صورت گرفته با ٨٣٢ امتیاز بالاترین امتیاز ارزیابی این دوره را کسب کرده بود، ضمن معرفی به عنوان روابط عمومی سرآمد(تعهد به سرآمدی و طی مسیر سرآمدی)، برای دومین سال پیاپی تنها روابط عمومی کشور بود که تندیس زرین ۸ ستاره دریافت کرد.

هدف این همایش توسعه سرآمدی در حوزه روابط عمومی، ارائه مشاوره و کمک به تقویت مستمر شاخص های سرآمدی در روابط عمومی و معرفی و تقدیر از روابط عمومی های سرآمد عنوان شده است.

پیام مهم سرآمدی این همایش نیز «تغییر برای بهبود دائمی با پذیرش اصلاح و بهره گیری از نوآوری فکری و فناوری های جدید» بود.

گفتنی است مدل تعالی سازمانی EFQM یک استاندارد اروپایی است که به عنوان ابزاری قوی برای سنجش میزان استقرار سیستم ها در سازمان های مختلف بکار گرفته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز