خبرگزاری کار ایران

چمن مصنوعی دکوراتیو و کاربردهای آن

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۹۷۹

تولید چمن مصنوعی و استفاده از آن در فضاهای مسکونی و بیرونی باعث شده بدون هزینه اضافی نگهداری و آبیاری از چمن طبیعی محیطی سرسبز و مفرح ایجاد کند و دوام بالا، سبز ماندن چمن در تمام فصول و تنوع ظاهری بالای چمن مصنوعی باعث شده این محصول طرفداران زیادی پیدا کند.

کاربرد چمن مصنوعی دکوراتیو

این نوع چمن ها امروزه با تنوع بسیار بالا مطابق هر نوع کاربرد و هر سلیقه ای تولید و عرضه میشود و برای فضاهای داخل منازل مانند اتاق بازی کودک، تزیینات داخلی، چمن مصنوعی دیوار، و همچنین فضای بیرونی منازل مانند تراس،روف گاردن، حیاط خلوت و... کاربرد دارد.

همچنین برای تزیین و آراستن فضای تالارها و باغ ها و کافه رستوران و فضاهای بیرونی باغ ها و ویلاها از چمن مصنوعی دکوراتیو استفاده می شود.

چمن مصنوعی دکوراتیو را برای باغچه نیز استفاده می‌کنند و خاک را کوبیده و با بست نصب می شود و یا زیر سازی کار با سیمان یا بتن انجام می شود و با چسب نصب می‌شود

انواع چمن های دکوراتیو برای هر کاربردی در فروشگاه اینترنتی نیاورون عرضه می شود و کار نصب چمن مصنوعی و چسب و متریال مورد نیاز برای نصب نیز ارائه می شود.

عمر چمن مصنوعی

چمن مصنوعی دوام بالایی دارد و در مقابل اشعه uv مقاوم بوده و در مقابل نور خورشید رنگ خود را حفظ میکند و همچنین در برابر سرما مقاوم بوده وقابل شستشو است زیرا سوراخ هایی در بکینگ چمن مصنوعی برای عبور آب وجود داشته که باعث می شود چمن مصنوعی آب را عبور داده و قابل شستشو باشد.

چمن مصنوعی بسته به میزان تردد و استفاده درست از آن عمر می کند مسلما چمن مصنوعی مرغوبتر و با کیفیت تر عمر بالاتری به نسبت چمن ضعیف تر دارد ولی در کل چمن مصنوعی بین 5 تا 10 سال عمر مفید دارد.

زیر سازی برای نصب چمن مصنوعی

چمن مصنوعی روی سطح صاف و دارای شیب بندی مناسب با استفاده از چسب نصب می شود. زیر سازی معمولا سیمان یا بتن است و اما روی ایزوگام ، کاشی، سرامیک، چوب و آسفالت هم نصب امکان پذیر است به شرطی که سطح صاف بوده و آب جمع شدگی نداشته باشد که در غیر این صورت نیاز به ترمیم دارد.

همچنین اگه سطح خاک باشد باید کوبیده و سفت شود و با چسب نصب نمی شود باید با استفاده از بست چمن را به زمین وصل کرد.

برای نصب چمن روی دیوار هم با پیچ اینکار انجام میشود و باید چمن را با رولپلاک و پیچ روی دیوار نصب کرد، البته باید سطح دیوار صاف و عاری از برجستگی باشد.

چمن مصنوعی دکوراتیو و کاربردهای آن

ارتفاع چمن مصنوعی

چمن های مصنوعی دارای ارتفاع های متفاوت می باشند. از چمن 50 میل و 60 میل برای فوتبال استفاده میکنند و چمن های دکوراتیو دارای پایل 8 میل تا 40 میل هستند.

چمن مصنوعی تراس و حیاط و جاهایی که بحث نظافت مهم است از چمن های خیلی بلند استفاده نمیکنند زیرا زباله بین تارو پود رفته و سخت تر تمییز می شود.

چمن برای کارهای بین سنگ و موزاییک باید ارتفاع 25 میل باشد و برای بازی کودکان باید نرم با ارتفاع بالا باشد که در مقابل افتادن کودک نیز تا حدودی جلوی ضرب را بگیرد.

و برای گلف با تراکم بالا و ارتفاع کم استفاده می شود، در کل برای هر کاربری چمن با ارتفاع و تراکم خاصی مناسب است.

در نتیجه برای خرید چمن مصنوعی از راهنمایی و مشاوره رایگان و تخصصی تیم فروش مجموعه ما به صورت حضوری و تلفنی استفاده کنید.

تنوع چمن مصنوعی

چمن مصنوعی محصولی است بسیار پر تنوع، و از حیث کاربرد، ارتفاع، رنگ، بافت، جنس، و نخ بسیار متنوع می باشد.

برای خرید چمن مصنوعی باید به تفاوت های آن ها ر ارتفاع و رنگ و ...دقت شود و چمن مصنوعی متناسب با سلیقه و کاربرد آن خریداری شود.

چمن مصنوعی در رنگ بسیار متنوع می باشد اما در کل دارای رنگ سبز یکدست یا دارای نخ های سبز و زرد به صورت ترکیبی می باشد که اصطلاحا به این چمن های مصنوعی دوبافت گفته میشود ودارای تم پاییزه هستند.

همچنین چمن ها دارای ارتفاع های متفاوت هستند و قطعا به نسبت قیمت های مختلفی دارند

همچنین کیفیت چمن نیز از نظر جنس بکینگ و نخ و نوع بافت بسیار حائز اهمیت است و روی دوام چمن بسیار تاثیر گذار می باشد.

چمن مصنوعی مدارس و دانشگاه

تبدیل قسمتی از محوطه مدارس و دانشگاه ها به زمین ورزشی بسیار پر طرفدار شده و باعث ایجاد نشاط و ورزش بین کودکان و جوانان می شود.

زمین هایی که با چمن مصنوعی در مدارس و دانشگاه ایجاد می شود باید ابتدا مشخص شود برای چه کاربردی، چه ورزشی و چه رده سنی می باشد، به طور مثال برای زمین های فوتبالی در مدارس و رده سنی کودکان باید از چمن مصنوعی ورزشی پایل 25 و یا کمتر استفاده شود و نباید از پرکننده سیلیس  گرنول در آن به کار رود.

چمن مصنوعی برای زمین های فوتبالی در دانشگاهها و مدارس نوجوانان و جوانان باید از چمن مصنوعی ورزشی پایل 50 یا 60 استفاده شود و پر کننده نیز در آن به کار می رود.

 برای زمین بازی و ورزش هم میتوان از چمن دکوراتیو استفاده کرد که البته دارای کیفیت خوب و دوام بالایی باشد.

فروشگاه نیاورون با ارائه انواع چمن مصنوعی و تیم نصب قوی و حرفه ای ، ارائه متریال نصب و ارائه مشاوره به خریداران چمن مصنوعی یاری می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز