خبرگزاری کار ایران

قیمت و شرایط فروش بی‌ام‌و در سایت دیوار به چه شکل است؟

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۴۸۲

شاید فکر کنید فروش بی ام و فقط به مدل‌ها و سری‌های جدید این خودرو اختصاص دارد. در حال حاضر در ایران تقریبا تمامی مدل‌های وارد شده از این خودرو مشتریان خود را دارند و مثلا برای بی ام و های ۲۰۰۲ بازاری بسیار جالبی وجود دارد که بازه قیمتی آن از ۱۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و براساس میزان سلامت، تمیزی و اسپرت بودن آن به سقف ۱۲۰ میلیون تومان می‌رسد.

ایلنا؛ شاید باور کردنش مشکل باشد، اما اگر سری به بازارهای مجازی یا حقیقی خرید و فروش خودرو بزنید، متوجه می‌شوید که حتی در این بلبشوی بازار خودرو، باز هم فروش بی ام و رونق خودش را دارد و اتفاقا پیدا کردن خودروی مورد علاقه شما در میان محصولات این کارخانه به سادگی در ایران انجام می‌شود. البته اینکه بتوانید آن خودرو را خریداری کنید یا نه، به هیچ چیز ارتباطی ندارد، غیر از جیب شما.

کافی است در سایت دیوار، کلمه بی ام و را تایپ کنید تا با دنیای عریض و طویل محصولات این کمپانی صاحب نام آلمانی مواجه شوید. از بیام و 2002 گرفته تا آخرین مدل‌های بی ام و سری Z و سری X در ایران به وفور یافت می‌شوند.

واردات بی ام و از سال‌های پیش از انقلاب در ایران رونق داشت و بلافاصله بعد از آزادسازی مجدد خودرو به ایران در دهه ۱۳۷۰ شمسی نیز انواع تولیدات این خودروساز برتر دنیا به کشورمان وارد شد. همین الان برخی نمونه‌های این خودرو با قیمت‌هایی نزدیک به دو میلیارد تومان در کشور خرید و فروش می‌شوند.

برای مثال یک بی ام و ۵۳۰ صفر کیلومتر ساخت ۲۰۱۸ در دیوار با قیمت یک میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان برای فروش عرضه شده است. یا اگر چشمتان به دنبال خودروهای سری X است به راحتی می‌توانید با یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان یک بی ام و صفر کیلومتر X4 را در تهران خریداری کنید.

شاید فکر کنید  فروش بی ام و فقط به مدل‌ها و سری‌های جدید این خودرو اختصاص دارد. در حال حاضر در ایران تقریبا تمامی مدل‌های وارد شده از این خودرو مشتریان خود را دارند و مثلا برای بی ام و های ۲۰۰۲ بازاری بسیار جالبی وجود دارد که بازه قیمتی آن از ۱۰ میلیون تومان آغاز می‌شود و براساس میزان سلامت، تمیزی و اسپرت بودن آن به سقف ۱۲۰ میلیون تومان می‌رسد.

اما ۵۱۸ها داستان خودشان را دارند. این خودروها که دیگر نه صفر کیلومتر هستند و نه جاذبه ۲۰۰۲ را برای اسپرت شدن و استفاده در داخل پیست‌های اتومبیل‌رانی دارند، برای خودشان بازار دیگری دارند که قیمت‌های آن بین ۲۰ تا ۷۰ میلیون تومان در نوسان است.

حالا که از بازار گرم خرید و فروش انواع بی ام و گفتیم، بهتر است این را هم بدانید که علاوه بر این بازار، اجاره این خودرو نیز طرفداران زیادی در ایران دارد. چرخ کوتاهی در سایت دیوار نشان می‌دهد که تمام مدل‌های جدید این خودروی آلمانی از سری S و X گرفته تا بی ام و های کروکی مشتاقان فراوانی برای اجاره کردن دارد.

در انتها باید به این نکته نیز اشاره کنیم که این همه جذابیت در فروش بی ام و  و این همه محبوبیت در بازار ایران بی‌دلیل نیست. این کارخانه خودروسازی در طول بیش از یک صد سالی که از فعالیت آن می‌گذرد نشان داده است که برای هر سلیقه‌ای، یک خودرو تولید کرده است و هم در زمینه خودروهای دارای پیشرانه قدرتمند حرفی برای گفتن دارد و هم در زمینه خودروهایی که از آخرین استانداردهای مجلل بودن برخوردار هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز