خبرگزاری کار ایران

راه زمینی سفر به ترکیه

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۸۶۵

کشور ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان گردشگران ایرانی می باشد و سالانه افراد بسیاری به این کشور سفر می کنند، یکی از ارزان ترین راه های مسافرت به ترکیه از طریق راه های زمینی می‌باشد

کشور ترکیه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در میان گردشگران ایرانی می باشد و سالانه افراد بسیاری به این کشور سفر می کنند، یکی از ارزان ترین راه های مسافرت به ترکیه از طریق راه های زمینی می‌باشد، در این مقاله قصد دارین راه زمینی سفر به ترکیه را مورد بررسی قرار دهیم، چنانچه به این اطلاعات نیاز دارید در ادامه با لحظه آخر همراه باشید. رزرو آسان و سریع تور ترکیه برای سفر زمینی به ترکیه راه های مختلفی پیش روی گردشگران می باشد که عبارتند از سفر با اتوبوس، سفر با قطار و سفر با خودروی شخصی در ادامه هر یک از این راه ها را شرح خواهیم داد.

راه زمینی سفر به ترکیه

راه زمینی به ترکیه با اتوبوس

یکی از راه های سفر زمینی به ترکیه استفاده از اتوبوس هایی که است که در این مسیر رفت و آمد می کنند، اگر قصد دارید به صورت زمینی و از طریق اتوبوس به ترکیه سفر کنید باید بدانید که اتوبوس های ترکیه در مسیر های تهران-استانبول و تبریز-استانبول رفت و آمد می کنند و شما برای دسترسی به کشور ترکیه از طریفق اتوبوس باید ابتدا به یکی از شهر های تهران و یا تبریز سفر نمایید، لازم به ذکر است که بلیط های اتوبوس به مقصد ترکیه به صورت یک طرفه به فروش می رسند و گردشگران برای بازگشت باید بلیط مجزا در شهر استانبول تهیه کنند. بهترین سفر را با تور ارزان آنتالیا تجربه کنید.

راه زمینی سفر به ترکیه

راه زمینی به ترکیه با قطار

یکی از راحت ترین راه های سفر زمینی به ترکیه سفر با قطار می باشد، در حال حاضر دو مسیر ریلی از کشور ایران به ترکیه وجود دارد که عبارتند از مسیر تبریز-وان و مسیر تهران-آنکارا که گردشگران می توانند با توجه به شهر های مبدأ و مقصد یکی از این مسیر ها را انتخاب کنند. تور استانبول

راه زمینی سفر به ترکیه

راه زمینی به ترکیه با خودروی شخصی

اگر قصد دارید با استفاده از خودروی شخصی به کشور ترکیه سفر کنید باید بدانید که ترکیه و ایران دارای سه مرز زمینی می باشند که شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از این مرز ها را برای سفر انتخاب نمایید.

مرز بازرگان

اغلب گردشگران کشور ترکیه برای سفر زمینی به این کشور، مرز بازرگان را انتخاب می کنند، این مرز در 290 کیلومتری شهر تبریز قرار دارد و دسترسی به آن به سادگی امکان پذیر می باشد، لازم به ذکر است که مرز بازرگان حدود 1540 کیلومتر از شهر استانبول فاصله دارد.

مرز رازی

این مرز در 65 کیلومتری شهرستان خوی واقع در استان آذربایجان غربی قرار دارد و از سمت ترکیه نیز حدود 90 کیلومتر با شهر وان که یکی از شهر های توریستی کشور ترکیه می باشد، فاصله دارد از این رو انتخاب بسیار مناسبی برای گردشگرانی که قصد سفر به شهر وان را دارند به شمار می آید.

مرز سرو

مرز سرو که سومین و آخرین مرز مشترک ایران با کشور ترکیه می باشد در 60 کیلومتر شهرستان ارومیه واقع شده است، لازم به ذکر می باشد که فاصله این مرز تا شهر استانبول ترکیه حدود 2 هزار کیلومتر می باشد.

توجه داشته باشید برای سفر به خارج از کشور با خودروی شخصی باید گواهی خروج موقت از کشور را دریافت نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز