خبرگزاری کار ایران

توسعه فناوری دانش بنیان در تجهیزات آشپزخانه صنعتی

ابتکاری نوین در تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی با ساخت فر پیتزا طرح GGF

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۳۸۷

مجموعه «مرسا تجهیز پیشگام» برای اولین بار با دستیابی به دانش فنی تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی و با کمک تیم مهندسی طراحی و ساخت، موفق شده است که فر پیتزا را با هزینه بسیار کمتر مشابه طرح GGF ایتالیا تولید و در بخش کارآفرینی، ایجاد اشتغال کند و در جلوگیری از خروج ارز مثمر ثمر باشد.

ایلنا؛ شرکت مرسا تجهیز پیشگام در جهت رونق تولید داخلی و حمایت از تولید کالای ایرانی یکی از تولیدکنندگان برتر در تجهیزات آشپزخانه صنعتی است و با ساخت محصولات داخلی قادر است تجهیزات ایرانی خود را به شکل مدرن و به روز، مطابق با دانش فنی دنیای صنعتی در داخل کشور و دیگر کشورهای همجوار عرضه کند. لذا باتوجه به ذائقه متفاوت افراد، که بخشی از جامعه گرایش به سمت غذاهای آماده و یا پخت سریع را دارند می‌توانند از پخت و آماده‌سازی و ... تجهیزات فست‌فود و تجهیزات رستوران این شرکت در سطح جامعه بهره‌مند ‌شوند.

در محصولات خوراکی در بخش فست‌فود، دو نوع پیتزا در جهان از محبوبیت بسیاری برخوردار است که یکی از آنها پیتزا آمریکایی است. این پیتزا دارای خمیر نان ضخیم است که در درون بشقاب فلزی مخصوصی در فِر پخت قرار می‌گیرد و دارای پختی آسان است و تقریباً در کلیه فِرهای پیتزا اعم از صندوقی، ریلی و تنوری این نوع پیتزا قابل پخت  است.

پیتزا نوع دوم که ایتالیایی نام دارد، دارای قدمت و شهرت فراوانی است و از خمیری بسیار نازک برخوردار است که با پارو درون فِرهای مخصوص طراحی شده برای این نوع پیتزا قرار می‌گیرد. این دستگاه دارای شرایط خاصی بوده و به دلیل کنترل دمای یکسان در سطح سنگ‌های فِر و فضای داخل، برای پخت یکنواخت بسیار مناسب است.

برای این نوع پیتزا، تجهیزات وارداتی بسیار گران قیمت بوده و باعث خروج ارز بسیاری از کشور خواهد شد که باتوجه به محبوبیت این نوع پیتزا، بسیاری از فست فودها حاضر به پرداخت هزینه‌های گزاف برای داشتن این نوع فر هستند. جهت حل این موضوع، مجموعه «مرسا تجهیز پیشگام» برای اولین بار با دستیابی به این دانش فنی با کمک تیم مهندسی طراحی و ساخت، موفق شده که این دستگاه را با هزینه بسیار کمتر مشابه طرح GGF ایتالیا تولید و در بخش کارآفرینی ایجاد اشتغال کند و در جلوگیری از خروج ارز مثمر ثمر باشد.

تجهیزات آشپزخانه صنعتی تولید مرسا تجهیز پیشگام

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز