خبرگزاری کار ایران

پاپ آپ روشی قدیمی اما موثر برای تبلیغات آنلاین

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۰۷

امروزه در شرایطی که کسب و کارها اهمیت ورود به دنیای تجارت الکترونیک و داشتن پلتفرم های آنلاین مانند سایت و صفحه در شبکه های اجتماعی را دریافته اند، روش های تبلیغاتی نیز بر اساس همین موارد دست خوش تغییر شده اند.

ایلنا؛ یکی از روش های تبلیغاتی موثر در فضای مجازی پاپ آپ است. خرید پاپ آپ روش موثری برای تبلیغات به حساب می آید و کاربردهای بسیار متفاوتی نیز می تواند داشته باشد.

اولین مزیت تبلیغات پاپ آپ رشد و بهبود رتبه الکسای سایت ها می باشد که نشان دهنده ترافیک وروری بالای سایت است.

رتبه الکسا از این جهت ارزشمند است که هر چه رتبه الکسای یک سایت بهتر (پایین تر)باشد، آن سایت دارای مخاطب بیشتری محسوب می شود و معمولا شانس بیشتری برای درآمدزابودن خواهد داشت.

به عنوان مثال سایتی که رتبه الکسای خوبی دارد، می تواند تبلیغات بنری از شرکت های مختلف گرفته و در داخل سایت نمایش داده و از این طریق به کسب درآمد بپردازد.

اما برای بسیاری از شرکت ها هم پرستیژ شرکت ایجاب می کند که رتبه الکسای سایت مناسب باشد که نشان دهد مخاطبان زیادی به سایت شرکت مراجعه می کنند و برند دارای محبوبیت بالایی است.

 از این رو به خرید پاپ آپ می پردازند تا این هدفشان محقق شود. سفارش پاپ آپ موجب می شود ترافیک ورودی سایت افزایش یافته و در نتیجه رتبه الکسای سایت، بهبود چشمگیری یابد.

خرید پاپ آپ از سایت های پر بازدید موجب می شود تقریبا اکثر کاربران آن سایت پر بازدید با کلیک یا اسکرول کردن موس هر جای صفحه آن سایت به سایت شما وارد شوند.

 از این رو قطعا ترافیک مناسبی به سایت شما سرازیر خواهد شد. ولی مستقیما پیدا کردن سایت های پربازدید برای قرار دادن تبلیغات پاپ آپ در آنها ساده نیست.

سایت پاپ گذر کار شما را برای این منظور راحت کرده. در این پلتفرم تعداد زیادی سایت ثبت شده و صاحبان کلیه سایت های پربازدید هم می توانند سایت خود را در این پلتفرم ثبت کرده و نمایش دهنده پاپ آپ باشند.

از طرف دیگر صاحبان تبلیغات هم به راحتی می توانند در این سیستم سفارش پاپ آپ دهند

( با کیفیت بالا و قیمت مناسب) تا در این سایتها به نمایش درآید.

همچنین باید در نظر داشت که پاپ آپ در زمینه های دیگری هم کاربرد دارد. مهم ترین مورد عضو گیری برای صفحات شبکه های اجتماعی است که در این زمینه هم خدمات پاپ گذر بسیار کاربردی است.

یعنی به راحتی میتوانید برای کانال های تلگرامی مورد نظر بسیار سریع و ارزان ممبر باکیفیت جذب کنید٬ ممبرهایی کاملا واقعی  ...

با خرید پاپ آپ امکان فروش مستقیم نیز بالا می رود وقتی هزاران نفر در روز کسب و کار آنلاین شما را مشاهده میکنند ( با کمک سیستم هوشمند پاپ گذر هدفمند تبلیغات انجام دهید تا علاوه بر مزیت های بیشمار پاپ آپ ٬ با افزایش فروش کالا و خدمات مواجه شوید)

میتوانید در ساعات اداری با کارشناسان گروه پاپ گذر . کام  تماس حاصل فرمایید و مشاوره رایگان دریافت نمایید تا هدفمند و باسرعت بالا از مزایای پاپ آپ استفاده کنید.

پاپ آپ روشی قدیمی اما موثر برای تبلیغات آنلاین

با کمک پاپ آپ باکیفیت و ارزان گروه پاپ گذر میتوانید ...

۱- افزایش عضویت اپلیکیشن

۲- افزایش ممبر کانال های تلگرامی – پاپ آپ تلگرام

۳- کاهش رتبه الکسا کاملا سریع

۴- افزایش بازدید سایت و فروش مستقیم کالا و خدمات

۵- تبلیغات پاپ باکس با کیفیت

۶- نمایش پاپ آپ کاملا هدفمند و موضوعی

و ...

با پاپ گذر از مرزهای تبلیغات و کسب درآمد عبور کنید!

popgozar.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز