خبرگزاری کار ایران

با قالب فروشگاهی وردپرس فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۲۴۸

فروشگاه اینترنتی دریچه ای برای رسیدن به موفقیت در حوزه تجارت الکترونیک بوده و همواره درآمد دائمی را به شرط تلاش و موفقیت تضمین خواهد کرد.

ایلنا؛ فروشگاه اینترنتی! جمله‌ای آشنا برای صاحبان کسب و کارهای اینترنتی بوده و نسبت به آن، از تجربیات تلاش و موفقیت ها و سختی هایی که برای راه اندازی آن داشته اند صحبت می کنند. فروشگاه اینترنتی دریچه ای برای رسیدن به موفقیت در حوزه تجارت الکترونیک بوده و همواره درآمد دائمی را به شرط تلاش و موفقیت تضمین خواهد کرد.

چرا فروشگاه اینترنتی داشته باشیم و کسب و کار سنتی را به فروشگاه آنلاین تبدیل کنیم

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و راحتی افراد برای خرید انلاین و عدم حضور به مغازه و فروشگاه این نیاز برای همه حس خواهد شد، بجای مراجعه حضوری و صرف زمان و قیمت بالای محصولات در یک فروشگاه، بهتر است از فروشگاه انلاین خرید را انجام دهند.

خرید و تهیه محصول مورد نظر از یک فروشگاه اینترنتی حس بهتری را به مشتری منتقل خواهد کرد و همچنین گاها مشاهده شده که مشتری خریدهای بیشتری را نسبت به فروشگاه اینترنتی انجام خواهد داد، چرا که فروشگاه سنتی به دلیل رد و بدل پول فیزیکی و حسی که مشتری از پرداخت هزینه نقدی دارد، بر میزان خرید آن تاثیر رو به کاهشی خواهد داشت.

امکاناتی که در یک فروشگاه اینترنتی خواهید داشت، مطمئنا در یک فروشگاه فیزیکی آن را ندارید مثل انواع تخفیفات و ارتباطات و سایر مواردی که کامل به آن خواهیم پرداخت.

فروشگاه انلاین یک تحولی عظیم در رشد کسب و کارها ایجاد کرده است، و بسیاری از افراد که به کسب و کار فیزیکی مشغول هستند ترس از تغییرات را دارند، به همین منظور با بررسی در سایت ها و مشورت با افراد خِبره می توانند این مسئله را بپذیرند که راه اندازی فروشگاه اینترنتی می تواند درامد بیشتر و محبوبیت بهتری را برای آنها داشته باشد.

مزایای راه اندازی فروشگاه آنلاین

  • بدون محدودیت زمانی و مکانی می‌توانید محصولات و خدمات خود را در معرض دید و فروش قرار دهید.
  • هرچقدر فضای فروشگاه فیزیکی شما بزرگ باشد، بازهم تعداد محدودی قادر خواهند بود که از محصولات و خدمات شما خرید کنند. اما درفروش اینترنتی در طول شبانه‌روز هزاران هزار نفر قادر خواهند بود از فروشگاه شما خرید کنند.
  • دسترسی مشتریان به محصولات و خدمات شما از هر نقطه امکان‌پذیر است و نیاز به حضور فیزیکی مشتری وجود ندارد.
  • با توجه به نفوذ اینترنت در جامعه، افزایش قدرت خرید بالا رفته و کاربران به‌راحتی می‌توانند با مقایسه کردن محصولات در فروشگاه‌های متعدد اینترنتی خرید خود را به‌راحتی انجام دهند.
  • برای راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، در مقایسه با ایجاد یک فروشگاه فیزیکی هزینه‌های شما پایین‌تر خواهد بود.
  • فاصله مشتری تا خرید فقط با یک کلیک انجام می شود و نیاز پیمودن مسیرهای طولانی برای خرید نیست.
  • بازارهای جهانی را می توانید مورد هدف قرار بگیرید و فقط در یک نقطه ای از منطقه، شهر و کشور محدود نشوید بلکه جهانی شوید.
  • به راحتی و در کمتر از چند ثانیه محصولات و خدماتی که نیاز دارید فقط با تایپ و سپس Enter می توانید پیدا کنید.
  • از نظرات مشتریان می توانید در هر لحظه مطلع شوید و باعث بهبود در روند خدمات رسانی شود.
  • امکان آنالیز از محصولات مورد علاقه و پر فروش را در فروشگاه آنلاین خواهید داشت و می توانید مانور بیشتری برای محصولات قائل شوید.

برای راه اندازی فروشگاه انلاین از کجا شروع کنم و به چه امکاناتی نیاز دارم

با قالب فروشگاهی وردپرس فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید

با قالب فروشگاهی وردپرس فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید

برای شروع یک سایت اینترنتی با موضوع فروشگاه انلاین، می توانید از سیستم مدیریت محتوای وردپرس، سایت فروشگاهی راه اندازی کنید. حدودا نیمی از فروشگاه های انلاین ساخته در اینترنت با قالب فروشگاهی وردپرس ایجاد شده اند و همین موضوع محبوبیت بالا و رشد وردپرس را نشان می دهد.

دلایلی که وردپرس را برای فروشگاه آنلاین انتخاب می کنیم

همان طور که می دانید در وردپرس برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی، نیاز به افزونه قدرتمند ووکامرس خواهید داشت. افزونه ای که به جرائت می توان گفت نیمی از فروشگاه های اینترنتی راه اندازی شده با وردپرس در سطح اینترنت از آن استفاده می کنند. این افزونه بیش از 4 میلیون بار نصب و فعال شده است.

  • هزینه کم در مقایسه با سایر سیستم ها و Cms اختصاصی : از ویژگی های وردپرس هزینه مناسب و کمتر نسبت به سایر رقبا مثل پرستاشاپ،  مجنتو و سیستم های اختصاصی کد نویسی شده چند میلیونی می باشد.
  • گستردگی در قالب فروشگاهی ووکامرس : قالب ووکامرس نسبت به سایر فروشگاه سازهای فعلی، از فراوانی و تکنولوژی های بروز شده در طراحی استفاده کرده اند.
  • گستردگی بی نظیر در افزونه های ووکامرس : با توجه به بروز بودن وردپرس و همچنین پشتیبانی افزونه ووکامرس توسط مجموعه ای که زیر نظر وردپرس بوده، توسعه دهندگان در حال تولید افزونه های بی نظیر رایگان و تجاری هستند.
  • گزارش کامل از فروش : در ووکامرس امکان امارگیری دقیق از فروش محصولات و کاربران می توانید داشته باشید و نسبت به آنالیز و تحلیل آن بپردازید تا فروش را افزایش دهید.

فروشگاه های اینترنتی که با وردپرس می توانید ایجاد کنید

با قالب فروشگاهی وردپرس فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید

با قالب فروشگاهی وردپرس فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید

قالب فروشگاهی استورینا متناسب با انواع کسب و کارها بوده، که به تعدادی از آنها می پردازیم :

  1. قالب فروشگاهی وردپرس برای فروش محصولات فیزیکی : با ایجاد فروشگاه فیزیکی می‌توانید محصولات فیزیکی خود را از طریق شرکت‌هایی نظیر پست در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست مشتری برسانید. حتی می‌توانید با گسترش کسب و کار خود و رونق دادن به آن در سطح وسیع از تحویل اکسپرس اختصاصی شرکت خود استفاده کنید تا رضایت مشتریان را بیشتر جلب کنید.
  2. قالب فروشگاهی حرفه ای برای فروش محصولات دانلودیبا ایجاد فروشگاه محصولات دانلودی یا همان مجازی هم می‌توانید محصولاتی که امکان دانلود دارند را در سایت قرار داده و به تعداد نامحدود و بدون نیاز به امکانات استفاده از ارسال فیزیکی محصولات به مشتریان عرضه کنید. این نوع محصولات می‌توانند شامل دوره‌های آموزشی، فایل‌های قالب و افزونه سایت سازها و هر نوع فایل مثل پروژه‌های دانشجویی و… باشند.

با وردپرس و افزونه ووکامرس امکان راه اندازی هر نوع وب سایتی فراهم است و نیاز نیست هزینه های سنگینی برای فروشگاه اینترنتی پرداخت کنید، همچنین محدودیتی برای توسعه آن نخواهید داشت و هر توسعه دهنده ای می تواند امکانات و تغییرات مدنظر را انجام و اِعمال نماید.

خرید بهترین قالب فروشگاهی وردپرس را می توانید در مارکت استورینا تجربه کنید. پشتیبانی و بروز رسانی دائمی در استورینا، توسط تیم فنی حرفه ای و مجرب انجام می شود و نگرانی از بابت رفع مسائل مشکلات و موارد پشتیبانی نخواهید داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز