خبرگزاری کار ایران

قالیشویی ماژیک، یک قالیشویی متفاوت

asdasd
کد خبر : ۷۷۸۵۹۲

یکی از سخت ترین کارهایی که در اسباب کشی، نظافت، خانه تکانی و ... باید انجام شود، شستن فرش است. همه ما این حرف را قبول داریم. شستن فرش دردسرهای زیادی دارد و صد البته زمان زیادی را هم می طلبد. قالیشویی ماژیک این مشکل را برای شما حل کرده است.

قالیشویی تهران

یکی از سخت ترین کارهایی که در اسباب کشی، نظافت، خانه تکانی و ... باید انجام شود، شستن فرش است. همه ما این حرف را قبول داریم. شستن فرش دردسرهای زیادی دارد و صد البته زمان زیادی را هم می طلبد. قالیشویی ماژیک این مشکل را برای شما حل کرده است. قالیشویی تهران هم یکی از مشکلاتی است که مردم تهران با آن رو به رو هستند. قالیشویی ماژیک با تاسیس شعبه های متعدد در تهران، یکی از قالیشویی تهران است که بین مردم محبوبیت دارد. ما برند معتبری در جوزه قالیشویی تهران هستیم.

قالیشویی ماژیک، یک قالیشویی متفاوت

 

دو نکته تجربه و تخصص همواره حرف اول را در مسئله قالیشویی می زنند. مسئله تخصص از این جهت مهم است که کسانی که اقدام به شستن فرش می کنند، باید با تار و پود آن آشنا باشند. از جنس قالی ها و فرش ها سر در بیاورد تا بتواند از مواد شوینده مناسب استفاده کرده و خصوصأ از نحوه و سبک شستن فرش اطلاع داشته باشد.  مسئله تجربه از این جهت مهم است که باید تجربه شستن فرش ها و قالی های مختلف در یک قالیشویی وجود داشته باشد تا دچار اشتباه نشود. این دو مسئله چیزی است که در قالیشویی ماژیک وجود دارد.

در تهران قالیشویی های متعددی وجود دارد. چیزی که قالیشویی ماژیک را بهترین قالیشویی تهران می کند، تعهد کاری ما، تخصص، تجربه و خصوصأ رضایت مشتری است. به طوری که هر مشتری با یکبار مراجعه، مشتری دائمی ما شده است.

شست و شوی فرش و دردسرهای آن

همانطور که اشاره شد شست و شوی فرش دردسرهایی دارد. استفاده اشتباه از مواد شوینده، شست و شوی اشتباه و ... باعث آسیب رساندن به بافت های فرش می شود. لذا بهتر است مراقب باشید. کار قالیشویی خوب به گونه ای است که فرش شما را کثیف تحویل گرفته و مانند روز اول تحویل می دهد. اگر در این زمینه تخصص نباشد، ممکن است بافت های فرش آسیب ببیند و عمر آن کم شود.

دلیل حساسیت انتخاب یک قالیشویی مناسب

حتما شما هم از وضعیت بازار خبر دارید. قیمت فرش ها روز به روز گران تر می شود. همین مسئله باعث شده شست و شوی فرش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شود. اگر شست و شو مناسب نباشد، قطعأ ضرر مالی زیادی به شما می زند. باعث می شود که اقدام به خرید یک فرش جدید بکنید که این خود هزینه های زیادی به دنبال خواهد داشت.

قالیشویی ماژیک این حساسیت را به خوبی درک کرده و تلاش می کند به بهترین شکل ممکن فرش و قالی شما را شست و شو دهد.

قالیشویی در مجیدیه

با توجه به حساسیت این موضوع، ما تصمیم گرفتیم در این زمینه فعالیت خود را گسترده تر کرده و خیال همشهریان خود را در شهر تهران راحت کنیم. قالیشویی ماژیک در مناطق مختلف تهران دارای شعبه می باشد. قالیشویی در مجیدیه برای رفاه حال اهالی منطقه مجیدیه، در خدمت همشهریان عزیز است. قالیشویی در مجیدیه یکی از مجهزترین قالیشویی های این منطقه است. شما می توانید با خیال راحت فرش و قالی خود را به شعبه قالیشویی در مجیدیه بدهید.

قالیشویی در درکه

همچنین ، قالیشویی در درکه یکی دیگر از شعبه های ما می باشد.  قالیشویی در درکه با پرسنل متخصص و با تجربه تلاش می کند رضایت شما مشتریان عزیز را جلب کند. اگر در محله درکه هستید، لازم نیست نگران فرش های کثیف خود باشید و آن را با خیال راحت به شعبه قالیشویی در درکه بسپارید. قالیشویی در درکه به صورت تمام وقت در خدمت شما مشتریان عزیز است.

قالیشویی در ظفر

یکی دیگر از شعبه های ما قالیشویی در ظفر می باشد. حضور ما در این منطقه برای رفاه حال مشتریان است. اگر در منطقه ظفر می باشید می توانید از مشاوره و خدمات ما در این زمینه استفاده کنید. قالیشویی در ظفر  یکی از قالیشویی هایی است که مورد استقبال مردم قرار گرفته است. شما می توانید با مراجعه به قالیشویی در ظفر، از خدمات و نحوه کار ما اطلاع کامل بیابید.

بسیار مهم است که قالیشویی ها هنگام شست و شوی قالی و فرش به رنگ و بافت آن توجه ویژه داشته باشند. چرا که این دو مسئله بسیار مهم است و اگر اشتباهی صورت بگیرد باعث از دست رفتن رنگ فرش و کهنه جلوه دادن آن می شود. برای همین است که ما می گوییم تخصص در این زمینه حرف اول را می زند.

قالیشویی همواره یکی از سخت ترین کارها بوده است. لذا پیشنهاد می کنیم اگر وقت و حوصله کافی را برای این کار ندارید، اگر محیط کافی و مناسبی برای شست و شو ندارید، فرش و قالی خود را با خیال راحت به یکی از شعبه های قالیشویی ماژیک بسپارید. چرا که اگر شما شست و شوی مناسب و حرفه ای را انجام ندهید، ممکن است بافت و رنگ فرش آسیب ببیند و نه تنها وقت شما هدر رود، بلکه خسارت مالی زیادی نیز وارد خواهد شد.

تفاوت قالیشویی در منزل و قالیشویی ماژیک

هر چند بسیاری از افراد ترجیح می دهند که قالی و فرش را خودشان شست و شو کنند، ولی این کار معایبی دارد. درست است که از لحاظ اقتصادی به صرفه تر خواهد بود، ولی اصلأ روش کارآمدی نخواهد بود. وقتی که کار شست و شو را خودتان انجام می دهید لازم است چند نکته را فراموش نکنید:

اول اینکه بیش از حد از شامپو استفاده نکنید.

بیش از حد از آب برای شست و شو استفاده نکنید.

استفاده بیش از حد از هر یک از موارد ذکر شده باعث فرسودگی فرش و کهنه شدن آن می شود. ما در قالیشویی ماژیک به تمام این موارد و نقاط توجه ویژه ای داریم. فرش خود را به ما بسپارید و سالم و نو تحویل بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز