خبرگزاری کار ایران

آموزش و راهنمای خرید یخچال فریزر ایرانی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۲۷۰

قیمت یخچال در این روزها با نوجه به تعدد برندها و مدل های مختلف باعث شده که کار خرید یخچال روز به روز سخت تر شود.

اما امروز ما برای شما یک مطلب کاملا کاربردی را در زمینه راهنمای خرید یخچال فریزر قرار دادیم که بتوانید با خواندن ان یک خرید هوشمند را انجام دهید.

اما موردی که وجود دارد این می‌باشد که در انتهای این مطلب فروشگاهی به نام فروشگاه اینترنتی یکنام را معرفی خواهیم کرد که دارای اجناس لوازم خانگی با قیمت‌های استثنایی و همچنین اجناس اورجینال می‌باشد در تمامی برندها می‌باشد.

انواع یخچال فریزر و اموزش و راهنمای خرید

یخچال فریزر تک درب

می‌توان گفت که یخچال فریزر تک درب، یکی از مدل‌های قدیمی یخچال فریزر است که از گذشته تا امروز در دسترس بوده است. از آن‌جایی که این نوع یخچال فریزر بسیار کوچک است و فضای بسیار کمی را هم اشغال می‌کند بیشتر در ادارات، فروشگاه‌ها و حتی هتل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

یخچال فریزر بالا و یخچال فریزر پایین

همانطور که از نام این مدل از یخچال فریزرها پیداست، یخچال فریزر مدل فریزر بالا به گونه‌ای طراحی شده است که بخش فریزر در بالا و بخش یخچال در پایین قرار دارد و در مقابل یخچال فریزر مدل فریزر پایین به گونه‌ای طراحی شده که بخش یخچال در بالا و بخش فریزر در پایین قرار دارد. هر یک از خریداران یخچال فریزر متناسب با سلیقه‌ و نیازی که دارند یکی از این مدل‌های یخچال فریزر را انتخاب می‌کنند.

آموزش و راهنمای خرید یخچال فریزر ایرانی و خارجی

یخچال فریزر دوقلو

یکی دیگر از مدل‌های یخچال فریزر که از گذشته در بازار لوازم خانگی موجود بوده است، یخچال فریزر دوقلو است. می‌توان گفت که این نوع یخچال فریزر، یکی از یخچال فریزر‌های پرطرفدار و محبوب بین ایرانی‌ها است که از گذشته تاکنون فروش خوبی را تجربه کرده البته لازم است اشاره کنیم که باتوجه به مدل‌های جدیدتری که طراحی و تولید شده‌اند فروش این نوع یخچال فریزرها در این اواخر با کاهش روبه‌رو شده است.

با وجود اینکه مدل‌های جدیدتری از یخچال فریزرها طراحی و تولید شده‌اند و اکنون توجه مردم نسبت به یخچال فریزر‌های دوقلو کمتر شده است اما این نوع از یخچال فریزرها نیز مزایا و ویژگی‌های زیادی نسبت به سایر یخچال فریزرها دارند. درواقع یخچال فریزر‌های دوقلو برای خانواده‌های پرجمعیت طراحی و تولید شده‌اند. مهم‌ترین ویژگی و مزیتی که یخچال فریزرهای دوقلو نسبت به دیگر یخچال فریزرها به ویژه ساید بای ساید دارند جدا بودن یخچال و فریزر از همدیگر است علاوه‌بر این جابجایی این نوع یخچال فریزر‌ها راحت‌تر از سایر یخچال فریزر‌ها است.

آموزش و راهنمای خرید یخچال فریزر ایرانی و خارجی

یخچال فریزر ساید بای ساید

یخچال فریزر ساید بای ساید یکی از پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای موجود در بازار است که بیشترین میزان نوآوری در طراحی را به خود اختصاص داده است.

می‌توان گفت که یخچال فریزر ساید بای ساید مدل ارتقایافته یخچال فریزر دوقلو است چراکه یخچال فریزر ساید بای ساید برخلاف یخچال فریزر دوقلو شما را مجبور به داشتن حجم مساوی یخچال و فریزر نمی‌کند بلکه برای شما این امکان را فراهم می‌کند که بتوانید فضای موجود را به هر شکلی که دوست دارید تنظیم کنید و به نوعی آن را سفارشی‌سازی کنید.

یخچال فریزر درب فرانسوی

البته این تنها یخچال فریزرهای ساید بای ساید نیستند که در طراحی خود دست‌خوش نوآوری‌هایی شده‌اند چراکه مدل‌های ارتقایافته‌ای هم تولید و روانه بازار شده‌اند که نوآوری و خلاقیت در طراحی آن‌ها موج می‌زند و علاوه‌بر این امکانات و آپشن‌های بیشتری را به خریداران ارائه می‌دهند. یکی دیگر از این یخچال فریزرهای نوآورانه، یخچال فریزر درب فرانسوی است.

طراحی یخچال فریزرهای درب فرانسوی به گونه‌ای است که برخلاف یخچال فریزرهای ساید بای ساید که یخچال و فیزر به صورت عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، بخش یخچال و فریزر به بالا و پایین تفکیک شده است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌هایی که این نوع از یخچال فریزرها نسبت به یخچال فریزر‌های ساید بای ساید دارند، عریض بودن آن‌ها است. از این‌رو هیچ محدودیتی برای قرار دادن ظرف‌های عریض و یا کیک‌های تولد بزرگ در یخچال فریزر‌های درب فرانسوی وجود ندارد.

بخش یخچال در بالا و بخش فریزر در پایین تعبیه شده است که برای سهولت استفاده از بخش فریزر، درب آن به صورت کشویی طراحی شده است.

بنابراین این یخچال فریزر تمامی ویژگی‌های یخچال فریزر‌های دوقلو و ساید بای ساید را با بهبودهای فراوان درون خود جای است به گونه‌ای که هم خانواده‌های پرجمعیت می‌توانند از آن استفاده کنند هم اینکه امکان قرار دادن تمامی ظروف عریض و کیک‌های بزرگ نیز در این نوع یخچال فریزر وجود دارد. از همه مهم‌تر درب بخش فریزر آن به صورت کشویی طراحی شده که نهایت راحتی را برای مصرف‌کننده به دنبال دارد.

 

یخچال فریزر چهار درب

یخچال فریزرهای چهار درب مشابه یخچال فریزرهای درب فرانسوی طراحی شده‌اند به گونه‌ای که مانند آن‌ها دارای دو بخش بالا و پایین هستند که بخش بالا شامل یخچال با دو درب است. تنها تفاوتی که یخچال فریزر چهار درب با درب فرانسوی دارد این است که در بخش پایین یعنی فریزر نیز دارای دو درب است درصورتی که در مدل درب فرانسوی بخش فریزر دارای یک درب کشویی بود.

البته یخچال فریزر چهار درب نسبت به یخچال فریزر درب فرانسوی دارای مزیت‌هایی نیز است. در مدل درب فرانسوی در بخش فریزر به دلیل طراحی یک درب کشویی که البته ایده جالبی است تعداد کشوها محدود شده بود اما در مدل چهار درب با کشوهایی بیشتری روبه‌رو هستیم. هرچند که طراحی یخچال فریزر درب فرانسوی به نظر زیباتر می‌آید اما انتخاب یخچال فریزر چهار درب به دلیل فضای بیشتری که در بخش فریزر در اختیار شما قرار می‌دهد، کاربردی‌تر است.

بهترین یخچال فریزرهای ایرانی

بهترین یخچال‌ فریزرهای ایرانی که در حال حاضر فروش خوبی را در بازار تجربه می‌کنند شامل موارد زیر هستند:

  • یخچال اسنوا
  • یخچال الکترواستیل
  • یخچال امرسان
  • یخچال دوو
  • یخچال فریزر ایستکول
  • یخچال فریزر سام
  • یخچال فریزر هیمالیا
  • یخچال فریزر فیلور
  • یخچال فریزر سیلور
  • یخچال فریزر هاردستون
  • یخچال فریزر پارس
  • یخچال فریزر سینجر

بهترین یخچال فریزرهای خارجی

و اما بهترین یخچال‌ فریزرهای خارجی که در بین ایرانی‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند شامل موارد زیر می‌باشند:

  • یخچال بوش
  • یخچال سامسونگ
  • یخچال ال جی
  • یخچال فریزر بکو
  • یخچال فریزر هایسنس
  • یخچال فریزر کنوود
  • یخچال فریزر هیتاچی
  • یخچال فریزر ایندزیت
  • یخچال فریزر شارپ
  • یخچال فریزر تی سی ال
  • یخچال فریزر مجیک
  • یخچال فریزر میدیا
  • یخچال فریزر زیرووات
  • یخچال فریزر زیمنس

پرفروش‌ترین برندهای یخچال فریزر در بازار

اکنون که با انواع یخچال فریزرها آشنا شدید و در جریان بهترین یخچال فریزرهای ایرانی و خارجی قرار گرفتید نوبت به بررسی پرفروش‌ترین برندهای یخچال فریزر در بازار از بین تمامی مدل‌ها و برندهایی است که به شما معرفی کردیم.

در حال حاضر استقبال مردم کشور ما از یخچال فریزر سامسونگ، یخچال فریزر‌ ال جی، یخچال فریزر اسنوا ، یخچال فریزر الکترواستیل، بوش و امرسان و هایسنس و دوو و غیره بالاست به گونه‌ای تمامی این یخچال فریزر‌ های مذکور جزو پرفروش‌ترین‌ ها در بازار ایران هستند. البته نباید فراموش کنیم که یخچال دوو ، یخچال اسنوا و یخچال الکترواستیل نیز به دلیل برخوردار بودن از قیمت مناسب در حال به دست گرفتن بازار هستند به گونه‌ای که روز به روز با فروش بیشتر سهم بازار خود را افزایش می‌دهند. اگر شما هم به یخچال فریزر‌های ایرانی علاقه‌مند هستید می‌توانید متناسب با قیمت مناسبی که یخچال فریزر‌های اسنوا و الکترواستیل دارند، آن‌ها را برای خرید انتخاب کنید و از امکانات مناسب آن‌ها لذت ببرید.

خرید یخچال و لوازم خانگی را از کجا انجام دهید ؟

همانطور که در ابتدای این مقاله گفته شد ما امروز فروشگاهی را در تهران به شما پیشنهاد خواهیم داد که دارای قیمت های بسیار عالی و اجناس اورجینال می باشد.این فروشگاه که به نام فروشگاه اینترنتی یکنام می باشد دارای قابلیت خرید حضوری و اینترنتی می باشد.

پیشنهاد می کنیم که اگر قصد خرید لوازم خانگی و صوتی تصویری و موبایل و تبلت را داشتید حداقل سری به این سایت بزنید تا از قیمت های ان شگفت زده شوید.ضمنا این سایت دارای قابلیت خرید اقساطی لوازم خانگی می باشد و در بررسی هایی که ما انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که دارای شرایط بسیار مناسبی برای اقساط می باشد.

همچنین این سایت دارای مجوزهای مختلف از جمله نماد اعتماد دو ستاره از وزارت صنعت و معدن و وزارت فرهنگ و ارشاد و جواز کسب و غیره می باشد.در کل اگر قصد خرید یخچال فریزر یا هر لوازم خانگی دیگری را دارید نگاهی به سایت یکنام به ادرس yeknam.com بیاندازید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز