خبرگزاری کار ایران

معرفی 10 کانال برتر ورزشی در یوتیوب

asdasd
کد خبر : ۷۷۴۴۴۴

در این مقاله نگاه کوتاهی به 10 کانال ورزشی در یوتیوب انداخته ایم که سعی شده به پربازدید ترین و به روزترین کانالها بپردازیم.

  1. Dude Perfect

در این کانال بهترین ویدیو های ورزشی را می توانید دنبال کنید از جمله مسابقات مختلف، مصاحبه های فوق العاده و پشت صحنه های دنیای ورزش و فیلم های مستند درباره رشته های ورزشی به نمایش گذاشته می شود.

در این کانال هر ماه 2 ویدیوی جدید آپلود می شود.

2.ESPN

 

جهان ورزش یک کانال یوتیوب است که هدف آن انتشار اخبار ورزشی و نکات برجسته در ورزش و تفاسیر بازی های ورزشی است. موضوع اصلی کانال بررسی و تحلیل رشته های ورزشی از جمله فوتبال , بسکتبال , بوکس و غیره است و این بهترین روش برای دیده شدن مهارتهای بازیکنان است. هر هفته 168حدود ویدیو در این کانال آپلود می شود.

ویدیوهای این کانال را می توانید در سایت نشرین ببینید.

3.Football Daily | Football Videos - کانال فوتبال روزانه/ ویدیوهای فوتبال

در این کانال شما شاهد آخرین اخبار و ویدیوهای فوتبال , بحث و گفتگو مصاحبه های منحصربفرد و آخرین مقاله های دنیای فوتبال خواهید بود. این کانال هر هفته حدودا با 8 ویدیو آپدیت می شود.

4.Red Bull- کانال ورزشی رد بول

رد بول یکی از بهترین کانال های ورزشی یوتیوب است که در آن می توانید هایلایتها و موارد برجسته مسابقات ورزشی در رشته های مختلف را ببینید . این کانال معمولا با 7 ویدیو در هفته آپدیت می شود.

5.Olympic- کانال المپیک

این کانال برجسته ترین ویدیوها و اخبار ورزشی به خصوص اخبار المپیک را نشان می دهد و آخرین مطالب درباره اخبار ورزشی جهان را می توانید در اینجا ببینید. هر هفته حدود 8 ویدیو در این کانال بارگذاری می شود.

6.BT Sport - کانال ورزشی بی تی

این صفحه درباره اخبار بازی ها و تیم های فوتبال و لیگ برتر و مهارت های ورزشی و کلیپ های اموزشی است . می توانید ویدیو های مختلفی در این صفحه پیدا کنید. این صفحه معمولا هفته ای 7 ویدیو  بارگذاری می کند.

7.NBA- کانال تخصصی فدراسیون بسکتبال

کانال ان بی ای انجمن بین المللی بسکتبال است در این کانال هر چیزی که درباره ورزش بسکتبال لازم است بدانید را خواهید دید. این کانال در هر هفته حدودا 24 ویدیوی جدید می گذارد.

8.FIVB-کانال تخصصی فدراسیون والیبال

در این کانال شما شاهد آخرین اخبار و ویدیوهای والیبال , بحث و گفتگو مصاحبه های منحصربفرد و آخرین مقاله های دنیای والیبال و والیبال ساحلی خواهید بود. این کانال هر هفته حدودا با 15 ویدیو آپدیت می شود.

9.FIFATV - کانال رسمی فیفا در یوتیوب

در فیفا تی وی بهترین ویدیو های دنیای فوتبال از جمله مسابقات جام جهانی، مصاحبه های فوق العاده و پشت صحنه های دنیای فوتبال و فیلم های مستند درباره فوتبال به نمایش گذاشته می شود.

در این کانال هر هفته حدودا 56 ویدیوی جدید آپلود می شود.

10.COPA90- کانال کاپا90

فوتبال یک زبان جهانی ست در اینجا برای سرگرمی و اطلاع رسانی به طرفداران فوتبال ویدیوهایی احساسی از فوتبال چالش های فوتبالیست ها و مستندات فوتبالی و انیمیشن های شگفت انگیز فوتبالی گذاشته می شود. این کانال با 6 ویدیو در هفته آپدیت می شود.

علاوه بر این کانالها, اکثر تیم های مطرح در دنیا مثل بارسلونا، لیورپول، رئال مادرید، آرسنال، چلسی، تاتنهام  و...و یا فدراسیون های رشته های ورزشی مختلف کانال های جداگانه ای مختص باشگاه خود در یوتیوب دارند که می توانید از طریق آنها از آخرین اخبار و حواشی باشگاه های مورد علاقه خودتان با خبر شوید و یا مسابقات و نتایج بازی های مهم را ببینید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز