خبرگزاری کار ایران

هتل‌های لوکس مشهد، هم زیارت و هم سیاحت

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۹۵۵

گاهی هم پیش می‌آید که سفرمان به معنای واقعی هم زیارت باشد و هم سیاحت. مشهد شهری زیارتی با تفریحات و امکانات متنوع است. سفر به مشهد می‌تواند خاطره‌ای منحصربه‌فرد از معنویت و گشت‌وگذار باشد.

ایلنا؛ مشهد با دارا بودن انواع اماکن مذهبی، مراکز تجاری، مراکز فرهنگی و باستانی، موزه‌ها، پارک‌ها و ییلاقات و تفریح‌گاه‌های طبیعی و رستوران‌ها، اصلی‌ترین قطب صنعت گردشگری کشور محسوب می‌شود. علاوه بر طبیعت و ییلاقات اطراف شهر و مراکز خرید مدرن و سنتی، هتل مشهد هم بخشی دیگر از جاذبه‌های این شهر توریستی هستند. با توجه به جمعیت بالای مسافران، مشهد دارای تعداد زیادی هتل و مراکز اقامتی است.

از میان همه هتل ها و مراکز اقامتی مشهد، هتل‌های لوکس دارای امکانات و تسهیلات جذابی برای مسافران هستند. هتل های مشهد روزانه میزبان بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی هستند که با سطح متفاوتی از انتظارات و نیازها به این شهر سفر می‌کنند. گاهی می‌توان همه نیازها و خواسته‌ها را در درون هتل تأمین کرد و نیازی به مراجعه به خارج از هتل نیست. در این مقاله، چند مورد از لوکس‌ترین هتل های مشهد را به شما معرفی می‌کنیم تا راحت‌تر و با اطلاعات بیشتر بتوانید برای رزرو هتل اقدام کنید.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل بین‌المللی قصر طلایی مشهد یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین هتل‌ های ایران است. این هتل پنج ستاره دارای کامل‌ترین امکانات رفاهی برای مسافران است. هتل قصر مشهد، با دسترسی آسان به حرم مطهر امام رضا (ع)، مکانی مناسب برای مسافرانی است که به‌قصد زیارت، به مشهد سفر می‌کنند.

هتل قصر دارای سرویس‌های لازم برای رفاه حال معلولین است. همچنین امکانات تفریحی و ورزشی فراوانی نیز دارد. این امکانات شامل سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد، ماساژ، استخر، سونا و جکوزی، حمام ترکی، گیم نت، کافی نت، اینترنت وای فای، شبکه پخش فیلم و غیره است.

علاوه بر این‌ها، فروشگاه‌ها و مرکز خرید داخل هتل هم، فضایی مناسب برای خرید سوغاتی و مایحتاج مسافران است. ضمناً هتل دارای سرویس برای رفتن به زیارت حرم امام رضا (ع) است.

اتاق‌های هتل هم طراحی‌های متنوعی دارند و می‌توانند رضایت همه مسافران با هر سلیقه و نیازی را تأمین کنند. از امکانات اتاق‌های این هتل روم سرویس، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، صندوق امانات، چای ساز، اینترنت وای فای، صبحانه و آب رایگان و غیره است.

هتل‌های لوکس مشهد، هم زیارت و هم سیاحت

علاوه بر این‌ها، از دیگر خدمات هتل می‌توان به آتلیه، لاندری، آرایشگاه، خدمات تشریفات ویژه CIP، ترانسفر رایگان برای فرودگاه، راه آهن و ترمینال، اتاق چمدان و آژانس مسافرتی داخل هتل اشاره کرد.

در رستوران‌ها و کافی‌شاپ هتل هم انواع خوردنی‌ها و نوشیدنی‌ها متناسب با فصل و ذائقه مسافران سرو می‌شوند. تنوع در دکوراسیون و طراحی رستوران‌ها و همچنین غذاها و میان وعده‌های گوناگون، ازجمله ویژگی‌های شاخص این هتل است. امکان ندارد میل به غذایی داشته باشید و در این هتل نتوانید آن را سفارش دهید. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی و فست فود و هر جور نوشیدنی و آبمیوه را می‌توانید در هتل پیدا کنید.

به‌علاوه هتل قصر دارای چندین سالن همایش است و آمادگی لازم برای برگزاری جلسات کاری و همایش‌ها و همچنین جشن‌ها را دارد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پنج ستاره پردیسان از بزرگ‌ترین هتل های کشور است و در بهترین منطقه آب و هوایی مشهد قرار دارد. این هتل دارای فضای سبزی زیبا و با فاصله از خیابان و ترافیک، در فضایی آرام در سال ۱۳۸۰ افتتاح شد. از مهم‌ترین افتخارات هتل پردیسان، گواهینامه بین المللی رضایتمندی مشتری و همچنین دریافت برند حلال از مرکز اطلاعات و تحقیقات پارلمان اسلامی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است.

هتل پردیسان با امکاناتی کامل، یکی از مجهزترین هتل های ایران است. از جمله خدمات هتل می توان به ترانسفر فرودگاهی، تشریفات ویژه CIP، سرویس حرم، لاندری و خدمات ویژه معلولین اشاره کرد.

همچنین امکانات ورزشی و تفریحی هتل شامل زمین تنیس، سالن بدنسازی و فیتنس، سالن بیلیارد، مجموعه آبی، حمام ترکی، سالن ماساژ و پارک کودک است.

علاوه بر این، اتاق‌های هتل پردیسان با طراحی‌ها و امکانات گوناگون، دارای تجهیزاتی کامل برای رفاه و آسایش مسافران است. اینترنت وای فای، صندوق امانات در داخل اتاق، روم سرویس، صبحانه و شبکه پخش فیلم، تنها بخشی از امکانات این هتل است.

این هتل دارای انواع رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها در داخل هتل و همچنین فضای سبز هتل است که می‌توانید از انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌های دلخواهتان در آنجا لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع نوشیدنی‌ها و شیرینی‌ها را در این هتل امتحان کنید.

علاوه بر خدماتی که هتل برای مسافران ارائه می‌کند، این هتل با داشتن سالن‌های سمینار و سالن‌هایی برای برگزاری جشن‌ها، آمادگی میزبانی جلسات کاری، همایش‌ها و مراسم شما را هم دارد. البته این هتل، یک آمفی‌تئاتر مجهز هم جهت برگزاری مراسم‌ها دارد.

اگرچه که تعداد هتل های لوکس مشهد بسیار زیاد است، اما تنوع آن‌ها موجب شده تا انتخاب برای مسافران سخت‌تر شود. بنابراین پیش از سفر و انتخاب هتل، حتماً امکانات و ویژگی‌های آن را بررسی و با نیازهای خود مقایسه کنید تا بهترین و مطلوب‌ترین گزینه را انتخاب کنید. سفر خوش!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز