خبرگزاری کار ایران

از کجا بهترین پرینتر را بخریم

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۷۷۱

پرینتر یکی از تجهیزات جانبی کامپیوتر و لپ تاپ بوده و در مدل های متنوع نظیر جوهرافشان، لیزری و سوزنی در بازار ارائه شده است که هر کدام از آنها کاربردهای بخصوصی دارند.

ایلنا؛ پرینتر یکی از تجهیزات جانبی کامپیوتر و لپ تاپ بوده و در مدل های متنوع نظیر جوهرافشان، لیزری و سوزنی در بازار ارائه شده است که هر کدام از آنها کاربردهای بخصوصی دارند.چه بسا همگی ما حداقل یک بار ناچار به استفاده از پرینتر شده ایم به خصوص اگر کارمان با سازمان ها و یا ادارات بوده و یا مشغول تحقیق درسی بوده ایم.برخی از ما به طور تخصصی کار با آن را تجربه کرده ایم و کاربر حرفه ای در این زمینه هستیم.در ادامه قصد داریم به معرفی پرینترهای جوهرافشان بپردازیم.با ما همراه باشید.

چاپگرهای جوهر افشان: این چاپگر مختص تصاویر و اشکال گرافیکی به صورت رنگی و سیاه و سفید مورد استفاده قرار میگیرد.این نوع تکنولوژی به دلیل استفاده از جوهر بعد از مدت زمانی در صورت عدم استفاده از دستگاه خشک میشود همچنین در صورت حجم کاری بالا جوهر آن زود به اتمام میرسد.پرینترهای جوهر افشان در دو مدل تک کاره و چند کاره توسط شرکت های سازنده به بازار عرضه شده است.برندهای متنوعی از این دستگاه در بازار موجود بوده که چاپگرهای جوهرافشان اپسون یکی از پرفروش ترین برندهای معتبر بازار است.اپسون تنوعی از مدل و قیمت را برای مشتریان ارائه داده که در ادامه به بررسی این مدل ها خواهیم پرداخت.

L810: با این چاپگر عکس ها و تصاویر خود را با کیفیت بالا به چاپ برسانید. این چاپگر جوهرافشان برای عکاسانی که خروجی با کیفیت و فوق العاده میخواهند بسیار ایده آل خواهد بود و با ویژگی های هوشمندانه ای که دارد پر کردن جوهر را برای شما آسان کرده است.اپسون این دستگاه را طوری طراحی کرده که با حداقل فضا رو به رو خواهید شد و بطری های جوهر آن به صورت ضد چکه طراحی شده است.

L1300: این چاپگر با قیمت بسیار مناسبی که دارد تصاویر و اسناد شما را تا ابعاد A3 با کیفیت مطلوب به چاپ میرساند. با این پرینتر حرفه ای پروژه هایی نظیر طراحی، معماری، طراح های تجاری و آثار خلاقانه را با خروجی مطلوب انجام دهید.علاوه بر آن از کاغذهای ضخیم، پاکت و برچسب پشتیبانی میکند.

L310 : با چاپگر جوهرافشان مدل L310  چاپی با کیفیت با سرعت بالا تجربه کنید.این پرینتر اپسون از شیشه های جوهر و با کارایی های بالا برخوردار بوده و با  سرعت 33 برگ در دقیقه اسناد شما را به چاپ میرساند.از لحاظ طراحی در ابعاد بسیار جمع و جور بوده و حداقل فضای کاری شما را اشغال خواهد کرد و به راحتی در خانه یا محیط کار آن را قرار دهید.

انتخاب و خرید چاپگر از تصمیمات مهمی بوده که در صورت نداشتن اطلاعات کافی میتواند پشیمانی از خرید را به همراه داشته باشد.علاوه بر آن خرید از مراکز معتبر نیز یکی فاکتورهای اصلی خرید این دستگاه است که باید توجه ویژه ای به آن داشت.امروزه خرید پرینتر با کیفیت برای هر مدیر کسب و کار و یا کاربران خانگی یک دغدغه محسوب شده است و خریداران بدون آگاهی برای اطلاع از قیمت ها به مغاره و هر فروشگاهی میرند.با توجه به اینکه اجناس تقلبی در بازار بسیار فراوان شده است پس به دنبال نمایندگی های معتبر باشید.

شرکت آتیه اندیشان نیک سگال نوین یکی از تامین کنندگان پرینتر در ایران بوده و با راه اندازی فروشکاه اینترنتی کیومیتا خرید را برای تمامی مشتریان در اقصی نقاط ایران آسان کرده است.در این فروشگاه آنلاین شما امکان خرید انواع پرینتر با برندهای متنوع خواهید داشت که تمامی این محصولات از گارانتی اصلی برخوردار میباشند.

این وب سایت بهترین پرینترهای نظیر تک کاره، رنگی، چند کاره و سیاه و سفید را همراه با مشخصات فنی و قیمت ارائه داده است.علاوه بر آن خرید را به صورت 24 ساعته و تحویل فوری و همراه با مشاوره رایگان قبل از خرید به مشتریان خود ارائه داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز