خبرگزاری کار ایران

حضور پرشور تلاشگران ذوب آهن در راهپیمایی روز قدس

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۰۵۴

تلاشگران ذوب آهن اصفهان در راهپیمایی روز قدس حضور پرشوری داشتند . این تلاشگران از جبهه صنعت و اقتصاد به خیل مردم انقلابی روزه دار و همیشه در صحنه اصفهان پیوستند و در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس همگام و هم صدا با سایر مسلمانان جهان شرکت کردند و ندای مرگ به آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند .همچنین غرفه ذوب آهن اصفهان در میدان امام خمینی (ره) در روز جهانی قدس پذیرای مردم روزه دار و همیشه در صحنه این شهر بود.

به گزارش ایلنا، بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن نیز در غرفه این شرکت جایگاهی به خود اختصاص داده و در آیین دشمن شکن روز جهانی قدس حضوری فعال داشت.

مهندس مهدی بهرامی معاون منابع انسانی و امور اجتماعی ذوب آهن اصفهان در غرفه این شرکت در روز جهانی قدس حضور پیدا کرد و از جمله بازدید کنندگان ویژه این غرفه بود .

حضور فولاد مردان ذوب آهن در راهپیمایی روز قدس در زرین شهر

همچنین فولادمردان جبهه صنعت واقتصاد با حضور در میدان مرکزی و راهپیمایی تا مصلای شهرستان زرین شهربه خیل مردم انقلابی روزه دار وهمیشه در صحنه این شهرستان پیوستند و حمایت خود را از قدس شریف ومردم مظلوم فلسطین با ندای مرگ براسرائیل به جهانیان نشان دهند .

با تعدادی از همکاران حاضر در این راهپیمایی گفتگو نمودیم که در پی می آید :

مرتضی عباسی شاغل در نورد 350 گفت : حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس امسال نشان داد که ملت ایران به تبعیت از مقام معظم رهبری در حمایت از ملت فلسطین همواره در صف مقدم بوده و مقاومت را سرلوحه کار خود قرار داده است و با تهدیدات دشمنان میدان را خالی نخواهد کرد. وی افزود : روز قدس روز اتحاد امت اسلام، روز تثبیت آرمان فلسطین است. روز اعلام  انزجار مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس است و همین اقدام سبب شده که بعد از گذشت سال ها همچنان روز قدس در جامعه اسلامی زنده باشد و هر سال روز قدس با شکوه خاصی برگزار شود.

عباسی با اشاره به اینکه تلاشگران ذوب آهن اصفهان  در راهپیمایی روز قدس حضوری پر شور دارند تا همراه با تمامی مردم اعلام انزجار خود را از رژیم اشغالگر قدس نشان دهند گفت : کارکنان ذوب آهن با زبان روزه و زیر آفتاب سوزان نفرت خود را نسب به اقدامات آمریکا و اسرائیل نشان دادند و با شعارهای کوبنده خود خواستار نابود شدن رژیم صهیونیستی شدند.

حسین الوندی شاغل در نورد 350 گفت : حضور در راهپیمایی وظیفه همه مسلمانان است، حداقل کاری که می توانیم بکنیم حضور در راهپیمایی روز قدس است که به مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم ، دلگرم باشید ما با شما هستیم، پشتیبان و حامی شما هستیم. وی خاطرنشان ساخت : حضور یکپارچه و کم سابقه مردم در راهپیمایی روز قدس این پیام را به دشمنان می‌رساند در مقابل هجمه‌هایی آنان در یک جبهه واحد قرار هستند و از مردم فلسطین حمایت می کنند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز