خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید کوله پشتی

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۷۰۲

​می دانیم که کوله پشتی یکی از نیازهای اساسی هر فردی می باشد ، شما قبل از شروع سال تحصیلی می بایست کوله پشتی مناسب خریداری کنید. ما می خواهیم در مورد خرید کوله پشتی نکات جالبی را برای شما بیان کنیم ، شما می توانید با مناسب ترین هزینه بهترین کوله پشتی را خریداری کنید اگر به نکات گفته شده در این متن با دقت توجه کنید.

ایلنا؛ برخی از ویژگی های کلیدی کوله پشتی که در هنگام خرید می بایست به آن توجه کنید بدین شرح است:

جیب‌ها و سایز کیف را در نظر بگیرید

شما باید به جیب های کوله پشتی دقت کنید ، همچنین سایز کوله پشتی از نکات مهمی می باشد که باید آن را در نظر داشته باشید ، دانش آموزان دبیرستانی با دانش آموزان ابتدایی برای خرید کوله پشتی باید سایزهای مختلفی را خریداری کنند. شما باید قسمتی را برای غذای خود در کوله پشتی در نظر بگیرید. باید مکانی را برای خودکار و کلیدها در نظر داشته باشید و همچنین قسمتی که بتوانید لوازم ضروری و شکستنی را درون آن قرار دهید. یک جای مخصوص نیز برای بطری آب نیاز می باشد.

کیفی سبک بافت انتخاب کنید

سعی کنید کوله پشتی هایی را انتخاب کنید که دارای وزن سبک تر باشند ، کوله پشتی ساخته شده از پارچه دارای وزن سبک تر نسبت به سایر کوله پشتی ها می باشد. کیف و کوله هایی که از الیاف مصنوعی مانند پلی استر و نایلون ساخته شده اند به نسبت الیاف طبیعی مقاومت بشتری در مقابل آب دارند. الیاف طبیعی مانند کنف با محیط زیست سازگارتر می باشند. کیف های کنفی برای شما گزینه مناسبی می باشد.

زیپ با استحکام

همیشه توجه داشته باشید که خرید کیف و کوله باید به همراه زیپ مستحکم باشد ، یعنی شما می بایست کوله هایی را انتخاب کنید که دارای زیپ محکم تری نسبت به سایر کوله ها باشد. زیپ های زنجیری محکم تر از زیپ های فنری هستند.

مد روز را در نظر بگیرید

زیبایی سلیقه ای می باشد اما بهتر است در انتخاب کوله یا کیف زیبایی را مدنظر داشته باشید. کیفی که دارای زیبایی خاصی باشد باعث حفظ جذابیت شما می شود و نیاز به تعویض آن نیست. در حال حاضر طرح های چاپ شده بر روی کیف یکی از مدل های رایج می باشد که در رنگ بندی مختلف در بازار وجود دارد. با خرید این نوع کیف ها می توانید چند سالی بدون دغدغه از آن استفاده کنید و لذت ببرید.

قسمت بندی

سعی کنید در انتخاب کوله پشتی حجم وسایل خود را در نظر داشته باشید ، چرا که باید تمامی وسایل شما به راحتی در کوله قرار گیرد. برای بچه های خردسال سعی کنید کوله هایی انتخاب کنید که وزن کمتری دارد تا به کمر آنها آسیب نرسد. زمانی که کودک شما به دنبال کیفی است که دارای شخصیت کارتونی مورد نظر می باشد بهتر است بر روی کیفیت آن تمرکز کنید تا بتوانید انتخاب درست تری داشته باشید.

به راحتی تمیز شود

کودکان و بچه ها از کوله به شکل شلخته ای استفاده می کنند ، تمیز کردن کوله یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید ، کوله هایی که قابل شستشو می باشند یک مزیت عالی برای خرید محسوب می شوند.

پارچه شبرنگ

سعی کنید برای کودکانی که مدام از خیابان رفت و آمد می کنند کوله پشتی هایی تهیه کنید که براق باشد چرا که در هوای تاریک به راحتی دیده می شود.

انتخاب کردن بند و لایه اسفنجی کیف کوله‌پشتی

به نوع بند و لایه اسفنجی توجه کنید

بندهای کوله از جمله بخش های مهم انتخاب می باشد چرا که اگر بندهای انتخابی شما مناسب نباشد و از جنس لایه اسفنجی نباشد باعث دردهای شانه ، گردن ، ستون فقرات و کمر می شود. برای حمل کردن کوله باید احساس راحتی داشته باشید ، بندهای کوله می بایست مقاوم باشد. اگر وزن کوله ی شما سنگین می باشد می بایست بندهای پهن را انتخاب کنید تا سنگینی کوله بر روی شانه های شما تقسیم شود. لایه اسفنجی در بندها باعث می شود تا شما حمل راحت تری داشته باشید. بهتر است کوله هایی را انتخاب کنید که دارای بند کمربندی باشد چرا که باعث می شود تا وزن کوله در بدن شما تقسیم شود و فشار به قسمت های مختلف بدن وارد شود. سعی کنید در انتخاب کوله ، گزینه ای را انتخاب کنید که دارای دو بند باشد ، چرا که کوله هایی که دارای یک بند می باشند فشار زیادی را به گردن و شانه ها وارد می کنند.

کیفی را انتخاب کنید که قابلیت تنظیم بند داشته باشد

یکی از موارد مهم در این زمینه انتخاب کوله هایی است که دارای بندهای قابل تنظیم باشد. اگر بندهای کوله پشتی بلند از حد باشد و پایین تر از جای درست قرار بگیرد باعث ایجاد کمردرد می شود. اندازه مناسب کوله پشتی برای کودکان 8 سانتی متر بالای کمر آن ها می باشد.

وجود لایه اسفنجی و بالشتک؛‌ ویژگی‌ مثبت برای کوله پشتی

اگر کوله پشتی لپ تاپ مورد نظر شما دارای لایه اسفنجی در پشت خود باشد باعث حمل راحت تر خواهد شد و از تعریق احتمالی جلوگیری می کند. بهتر است در هنگام خرید به نکات گفته شده در این بخش توجه کنید تا بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید.

در ادامه به بحث و گفتگو در مورد کیف لپ تاپ و خرید کوله پشتی و نحوه خریداری آن از فروشگاه های اینترنتی خواهیم پرداخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز