خبرگزاری کار ایران

سنگ دهبید برای تمام سلیقه ها کافی است!

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۵۶۹

فرقی نمیکند محل زندگی که سال ها در آن زندگی کرده اید را بازسازی کنید یا از صفر شروع به ساخت و ساز کنید ٬ در هر دو حالت یکی از بزرگترین دغدغه ها خرید سنگ باکیفیت و مقرون بصرفه برای بخش های مختلف ساختمان است ٬ چرا که سنگ ها بخشی از هویت بصری ساختمان را به نمایش میگذارند و در انتخاب سنگ (برای بخش های مختلف) بین اعضا خانواده اختلاف سلیقه وجود دارد.

در انتخاب سنگ های ساختمانی هر کس دلایل قانع کننده ای دارد ٬ گاهی اوقات زیبایی و شفافیت سنگ ملاک قرار میگیرد و گاهی استحکام  و مقاومت بالای سنگ و  ...

سال ها قبل باید بین ویژگی های ظاهری و ویژگی های باطنی سنگ یکی را انتخاب میکردیم ٬اما امروزه سنگ دهبید پایانی است بر تمام اختلاف سلیقه ها ٬ ویژگی های منحصربفرد سنگ دهبید مکملی است از ظاهری زیبا و باطنی سخت !

سنگ دهبید دنیای رنگ و طرح در اوج مقاومت است که برای بخش های مختلف ساختمان ٬ سنگ هایی منحصربفرد دهبید را کارشناسان ساختمانی پیشنهاد میکنند.

اگر سنگ دهبید را بیشتر بشناسید هم اکنون برای تغییر اقدام خواهید کرد!

سنگ دهبید محصولی است که از مرزهای جغرافیا عبور کرده است و کیفیت و قابلیت های ویژه آن مفهومی به نام مرز را محو خود کرده است.

سنگ دهبید به حدی کیفیت و قابلیت رقابت دارد ٬ که به بازارهای جهانی صادر می شود و هم اکنون یکی از باکیفیت ترین سنگ های مرمریت ساختمانی در بازار کشور نیز به حساب می آید.

ظاهر سنگ دهبید چه ویژگی هایی دارد؟

محدودیتی به نام تنوع رنگ٬ سنگ دهبید را تهدید نمیکند٬ بلکه رنگ های متنوع مزیتی است که سنگ دهبید را محبوب تر کرده است.

از ویژگیهای اصلی سنگ دهبید بدون شک تنوع رنگ بالا است ٬ سنگ دهبید در طیف رنگ کرم  روشن مایل به سفید تا نسکافه ای تیره تولید می شود که برای سخت پسندها نیز باورنکردنی است.

هرگز تنوع بالای رنگ سنگ دهبید روی کیفیت رنگ (شفافیت) تاثیر منفی نداشته است ٬ بلکه این تنوع رنگی زیبا با سنگ های درجه ۱ وارداتی برابری میکند.

زمینه کرم رنگ سنگ دهبید به خانومها کمک میکند برای انتخاب دکوراسیون آزادی بیشتری داشته باشند چرا که این رنگ با هر نوع دکوراسیونی سازگار است.

شفافیت عالی و یکدست بودن سنگ های دهبید قطعا دکوراسیونی فوق العاده دیدنی را به ارمغان می آورد!

ویژگی های باطنی سنگ دهبید!

استحکام و مقاومت فوق العاده سنگ دهبید٬ تا پایان عمر ساختمان ادامه دارد (در شرایط مختلف)٬ در واقع با خرید و نصب سنگ دهبید ٬ هرگز به بازسازی مجدد نیاز پیدا نمیکنید.

جذب آب پایین به دلیل فشردگی و چگالی بیشتر - قابلیت ساب پذیری بالا به دلیل تراکم مولکولی بالا و ... دیگر ویژگی هایی است که سنگ مرمریت دهبید در میان این همه سنگ داخلی و خارجی موجود در بازار٬ به این حد شهرت و اقبال دست یافته است.

سنگ دهبید برای تمام سلیقه ها کافی است!

کاربرد سنگ دهبید در بخش های مختلف ساختمان

بخش های مختلفی در نمای داخلی ساختمان از جمله کف ساختمان های ( اداری – تجاری – مسکونی – لابی هتل ها و ...)  میزبان سنگ دهبید است.

مقاومت بالا در کنار شفافیت عالی سنگ دهبید را صدرنشین انتخاب ها برای کفسازی میکند.

رفت و آمدهای بسیار زیاد (روی کف) به سنگ دهبید آسیب وارد نمیکند چرا که این سنگ مقاومت سایشی بالایی دارد که سال ها بعد مثل روز اول در اوج میدرخشد.

در یک جمله  سنگ دهبید از نظر ویژگی های فنی و ویژگی های ظاهری از سنگ مرمریت لته که از ترکیه وارد می شود متراکم تر و مقاوم تر است.

آیا میدانید در میان معادن موجود در دهبید ٬ سنگ دهبید شایان بیشتر مورد اقبال قرار گرفته است؟  نظرسنجی ها نشان میدهد رنگ کرم روشن این سنگ با سلیقه ی ایرانی ها بیشتر همخوانی دارد.

. سنگ دهبید شایان چه ویژگی هایی دارد؟

جذب آب بسیار پایین ( در حد صفر)– رنگ کرم روشن -  آینه ای بودن سنگ – ساب پذیری خوب – سیقل بودن فوق العاده- سایزهای تولید در اندازه های بالا و ... دیگر مزیت هایی است که سنگ دهبید شایان را در میان سازندگان و مصرف کنندگان محبوب کرده است.

معرفی گروه تولیدی معدنی نگین ارم

این شرکت با تولید سنگ های دهبید فوق العاده مرغوب با استفاده از علم روز و تجهیزات فراوری مدرن ایتالیایی ٬ در حال حاضر تامین بازار داخلی و صادرات به نقاط مختلف جهان را انجام میدهد.

کارشناسان گروه تولید معدنی نگین ارم مخترع تنها دستگاه سورت مکانیزه سنگ در جهان هستند. این گروه یکی از بزرگترین مشکلات در حوزه سنگ را که عدم وجود  سیستم سورت دقیق و مکانیزه بود را حل کرده و اختراعی در این زمینه به ثبت رسانده اند تا فرایند سورت سنگ به صورت کاملا دقیق و مکانیزه انجام شود.

به زبان ساده این دستگاه منحصربفرد (سورت پلاس) با حفظ تفاوت های طبیعی٬ سنگ ها را کاملا حرفه ای دسته بندی میکند ٬ که در پایان پروژه٬ سنگ های نصب شده در یک مکان ٬ با یکدیگر کاملا هماهنگ باشند(رنگبندی). و در واقع تحولی بزرگ در صنعت سنگ جهان رقم زده است.

هم اکنون به وبسایت گروه تولیدی معدنی نگین ارم مراجعه کنید و در بخشهای مختلف وبسایت ۱-محصولات متنوع (همرا با عکس  و کد انحصاری سنگ) را مشاهده کنید ۲-  گالری باکیفیت از ( نمایشگاه ها – کارخانه سنگ دهبید – دفتر مرکزی) مشاهده کنید. ۳- با دستگاه انحصاری سورت پلاس بیشتر آشنا شوید(همراه با توضیحات و تصاویر) ۴- تصاویر بخشی از پروژه های اجرا شده را مشاهده کنید  و ...

گروه تولیدی معدنی نگین ارم

negineram.com

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز