خبرگزاری کار ایران

راه و رسم تبدیل شدن به آهنربای آرزوها در سه دقیقه

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۱۳۱

همه ما برای درک بهتر و ایمان آوردن، نیاز به یک عصای جادویی داریم؛ چیزی که مغز نکته سنج و واقعیت ‌گرای ما را متقاعد کند تا از دریچه ‌ای دیگر به خوشبختی سلام کند.

ایلنا؛ چشم‌ هایتان را ببندید و خودتان را در ماشینی که همیشه آرزو داشتید و یا در خانه رویاییتان تصور کنید؛ احتمالا همین حالا صدایی به شما می‌ گوید که خواندن ادامه این مقاله، وقت تلف کردن است؛ و بهتر است وقت با ارزشتان را صرف خواندن چنین مقاله مبهمی نکنید؛ خوب پیشنهاد ما این است که به این صدای مزاحم توجهی نکنید! واقعیت این است که هیچ یک از ما بی ‌دلیل به سراغ انجام کاری نمی ‌رویم؛ بی دلیل نیست که شما روی خواندن این مقاله تمرکز کرده اید؛ شما خواندن این مقاله را قبلا جذب کرده بودید؛ همان شبی که مستاصل و خسته، اما امیدوار با خودتان گفتید من موفقیت را جذب می ‌کنم؛ شما ناخودآگاه از یکی از هزاران تکنیک قانون جذب استفاده کردید؛ اما قانون جذب چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال باید به سراغ کتاب قانون جذب برویم.

رویاها از آن‌ چه که فکر می ‌کنید؛ واقعی ‌تر هستند

«من همیشه دوست داشتم با خواننده مورد علاقه ‌ام دیدار کنم و حتی در کنار او آواز بخوانم؛ در کمال ناباوری ِ دوستانم، بعد از چند هفته به این آرزو رسیدم!» شما هم دوست دارید بدانید یک نفر چطور می ‌تواند تا این حد سریع به رویاهایش رنگ واقعیت ببخشد؟ پاسخ این سوال، جذب افکار و آرزوها است؛ البته این کار به همین راحتی نیست و برای فهمیدن جزییات باید به سراغ کتاب قانون جذب بروید؛ اما به طور کلی این کتاب می‌ گوید مغز ما مثل یک آهن ‌ربا است و البته ما می ‌دانیم مغز با آن همه نورون و سیناپس و یون ‌های انتقال دهنده، دست کمی از آهن ‌ربا ندارد؛ حالا تصور کنید شما با این آهن‌ ربای خدادادی بتوانید با سرعت جت، افکار و آرزوهایتان را جذب کنید؛ بگذارید برای پاسخ به آن علامت سوال بزرگ بالای سرتان یک مثال واضح تر بزنیم؛ آیا تا به حال شده وقتی گذرتان به کوه و یا یک دره بزرگ می‌ افتد، وسوسه شوید فریاد بزنید و انعکاس صدایتان را بشنوید؟در کتاب قانون جذب، متوجه می ‌شوید که کائنات همان کوه ‌ها هستند که انعکاس صدا و خواسته ‌‍‌های شما را به شکلی عینی و مادی به شما برمی ‌گردانند؛ مثلا اگر چندین سال به داشتن یک خانه بزرگ فکر کردید؛ و البته از افکار منفی مثل «هیچ ‌وقت نمی‌ توانم این خانه را بخرم» دوری کرده باشید؛ خیلی زود و یا پس از زمانی کوتاه، صاحب همان خانه رویایی می ‌شوید؛ پس چرا معطل هستید؟ لیست آرزوهایتان را بنویسید و بعد با بلندترین صدای ممکن برای کائنات فریاد بزنید؛ البته بهتر است قبل از فریاد زدن، تکنیک‌ های قانون جذب را خوب یاد بگیرید؛ شاید راهکارهایی کاربردی ‌تر از فریاد زدن هم برای رسیدن به آرزوها وجود داشته باشد! کسی چه می ‌داند؟

چگونه از پرواز جت آرزوها جا نمانیم؟

راهکارها و تکنیک‌ هایی که در کتاب قانون جذب ارائه می ‌شوند بسیار ساده و در عین حال کاربردی هستند؛ اما همه ما برای درک بهتر و ایمان آوردن، نیاز به یک عصای جادویی داریم؛ چیزی که مغز نکته سنج و واقعیت ‌گرای ما را متقاعد کند تا از دریچه ‌ای دیگر به خوشبختی سلام کند؛ خب خبر خوب این‌ که در کتاب قانون جذب، تا دلتان بخواهد عصای جادویی در انواع و شکل‌ های مختلف وجود دارد؛ شما در این کتاب علاوه بر این‌که با تکنیک‌های مختلف قانون جذب مثل جذب و مثلث طلایی ‌اش یعنی خواستن، باور کردن و خلق کردن، آشنا می ‌شوید؛ علاوه بر این که چگونگی جذب سلامتی، شادی، موفقیت درکار و ... را می ‌آموزید؛ می ‌توانید داستان انسا‌ن ‌هایی که از طریق قانون جذب به آرزوهایشان رسیدند؛ دنبال کنید. داستان ‌هایی که ممکن است به نظرتان باورنکردنی بیایند اما باید بگوییم تمام این داستان‌ ها واقعی هستند!

با سرعت جت به سراغ آرزوها بروید

اگر به دنبال یک سایت آموزشی همه فن حریف هستید؛ اگر در حوزه کسب‌وکار فعالیت دارید و دوست دارید از آخرین روش ‌های بازاریابی مطلع بشوید؛ یا به خواندن مقاله ‌هایی در حوزه موفقیت علاقه ‌مندید ؛ و یا بعد از خواندن این مقاله وسوسه شده ‌اید که کتاب قانون جذب را تهیه کنید؛ اما نمی ‌دانید به کدام کتاب‌ فروشی بروید؛ پیشنهاد ما این است که به سایت جت مراجعه کنید؛ در این سایت آموزشی، شما به دریای بی کرانی از اطلاعات دست پیدا می‌ کنید؛ اطلاعات مختلفی در رابطه با مشاغل و کسب ‌و ‌کارهای خانگی، اصول بهینه سازی سایت و سئو، استارتاپ‌ ها و اصول دیجیتال مارکتینگ و...  و  البته در کنار همه این مقاله ‌های ارزشمند، می ‌توانید از فیلم‌ ها و کتاب‌ های آموزشی هم استفاده کنید؛ فقط کافی است سری به سایت جت بزنید و محصولات معتبر آموزشی اش را ببینید و هرکدام را که می خواهید فقط با یک کلیک به سبدخریدتان اضافه کنید. جت در ازای هر پنجاه هزار تومان خرید، 5000 تومان به حساب کاربری شما اضافه می کند که می توانید در خریدهای بعدی از این اعتبار استفاده کنید. شاید کتاب ها و محصولات سایت جت هم یکی از همان چیزهایی باشد که جذب کرده اید، کسی چه می داند؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز