خبرگزاری کار ایران

نکاتی که برای سفر به کیش باید بدانید

کد خبر : ۷۶۴۴۶۵

بهترین مکان در ایران برای شرکت‌در کنسرت ها و جشن های شبانه جزیره کیش است و دقیقا به همین منظور بیشترین رزرو تور کیش در ایام شادمانی انجام می گیرد.

ایلنا؛ یکی از مکان های تفریحی در ایران که طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده جزیره کیش است. جزیره کیش در خلیج نیلگون فارس قرار دارد ، که  به نگین خلیج فارس هم مشهور است. اگر قصد سفر به این جزیره را داشته باشیم باید به تمامی نکات برای راحتی سفر به جزیره ای استوایی را در نظر بگیریم. رزرو تور کیش و هتل کیش مناسب با سلیقه فرهنگ و خواسته شما از جمله اصلی ترین موارد مد نظر جمعیت زیادی از جامعه ایرانی می باشد. چون با رزرو  یک تور کیش  با قیمت مناسب میتوان سفری آرام همراه با اقامتی مطمئن و راحتی خیال برای حضور در رستوران ها و جشن ها و بازی های دیگر  را تجربه کرد.

تور کیش و ورزش های مهیج

با وجود زیبا بودن سواحل خلیج فارس ورزش های آبی  در این اقلیم گرم طرفداران زیادی پیدا کرده است که همین موضوع باعث شد کیش  بهترین تفریحات سرگرم کننده آبی و غیرآبی را ارائه دهد و حالا تورکیش تبدیل به توری تفریحی برای گذران اوقات شاد و آرام شده است این در حالی است که پیش از این قدم زدن در ساحل و ماهیگیری و تماشای گونه های جانوری، دوچرخه سواری تنها تفریحات آرام جزیره بودند.  

اسکوتر آبی

برای کسانی که عاشق هیجانی آرام و امن همراه با اکتشاف و تماشای گونه های جانوری دریایی هستند  اسکوتر آبی را پیشنهاد میکنیم زیرا با رفتن به اعماق خلیج فارس  و دیدن آبزیان زیبا با جثه های متفاوت و گرفتن عکس یادگاری بدون احتیاج به مهارت شنا یا غواصی می توان خاطره ای مهیج را میتوان ثبت کرد.

نکاتی که برای سفر به کیش باید بدانید

 

پاراسل  تفریحی هوایی و آّبی

این تفریح مهیج به گونه ایست که با کش هایی استاندارد و محکم به چتر و از یک سو به موتور کشنده متصل می شوید و با کمک باد و قدرت پیش برنده موتور، سوار برچتر به سرعت کشیده می شود.  با رزرو تور کیش ارزان و اقامت در هتل کیش متناسب با قدرت مالی خود می توانید برنامه ریزی دقیقی برای شرکت در تفریحات آبی مورد نظر نیز داشته باشید. پاراسل کیش از گزینه های مهیجی است که نباید از دست داد.

نکاتی که برای سفر به کیش باید بدانید

هتل های لوکس و جذاب کیش

هتل های سبز کیش

یکی از دیدنی هایی که میتوان در کیش یافت هتل های لوکس کیش است که علاوه بر مکان اقامتی گاهی به بنایی دیدنی و جاذبه ای گردشگری تبدیل شده اند هتل هایی همچون هتل ترنج کیش، هتل داریوش کیش از جمله هتل های حیرت انگیز این جزیره هستند. به طور مثال اگر علاقه  ای خاص  به  فضای سبز دارید از این  رو هتل صدف کیش  را معرفی میکنیم .این هتل کیش با دارا بودن فضای باغ گونه منحصر به فرد با درخت های زیبا و گل های خوشبو احساس طراوت و تازگی را به شما القا میکند.

یکی دیگر از هتل های کیش که دارای محوطه  سبز و زیبا است،هتل فلامینگو کیش است.این نوع هتل کیش نیز با فضای سبز ایده آل  مکان خوبی برای وقت گذارنی در محوطه هتل می باشد.

هتل  های طلایی کیش

اگر در رزرو تور کیش به دنبال تجملات و زیبایی شاهانه هستید هتل داریوش کیش گزینه ای عالی است. این هتل کیش که بسیار لوکس است ، با کارکنانی که همیشه خوش برخورد کاملا شما را به شاهزاده ای در کاخ  شاهی، بدل میکنند.

هتل کوروش کیش یکی دیگر از هتل های مجلل است. این هتل کیش با 16 طبقه ساختمانش در میان هتل های کیش گردن فرازی میکند. خدمات عالی ،برخورد حرفه ای کارکنان ،مبلمان های سلطنتی و... این هتل را متمایز میکند و گزینه خوبی برای اقامت در تور کیش می باشد.

هتل ترنج  کیش  بته جقه  کیش

هتل ترنج کیش  با ساختمان منحصربه فردی که در روی آب های نیلگون خلیج فارس به شکل بوته جقه دارد.یکی از مزیت های عالی این هتل کیش دارابودن  کف شیشه ای داخل اتاق هاست که میتوان دریا و آبزیان  را مشاهده کرد. رسیدگی عالی، رستوران  روباز وغروب های زیبایی که میتوان از داخل اتاق ها به نظاره نشست. با رزرو تور کیش ارزان نمی توان انتظار داشت که در هتلی همچون ترنج اقامت داشت اما در فصل تابستان اگر تحمل دمای بالای هوا را داشته باشید می توان این هتل را به قیمت خوبی رزرو کرد.

نکاتی که برای سفر به کیش باید بدانید

کنسرت ها و جنگ های شبانه کیش

بهترین مکان در ایران برای شرکتدر کنسرت ها و جشن های شبانه جزیره کیش است و دقیقا به همین منظور بیشترین رزرو تور کیش در ایام شادمانی انجام می گیرد. شهرهای دیگر ایران با وجود دارا بودن کنسرت ها و جشن ها هنوز موفق نشده اند موفقیت جزیره کیش در این زمینه را کسب نمایند پس با رزرو تور کیش ارزان می توانید هزینه های شرکت در یک برنامه بسیار شاد را هم فراهم کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز