خبرگزاری کار ایران

دانلود آهنگ جدید از کدام سایت بهتر است؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۶۸۲

شما برای یافتن هر آهنگی کافی است اسم آهنگ ، خواننده و یا تکه ای از شعر آهنگ را در کادر سرچ قرار دهید تا به راحتی به دقیق ترین نتایج دسترسی داشته باشید و آن ها را با چند کیفیت متفاوت دانلود کنید .

ایلنا؛ این روز ها با توجه به حجم سایت های دانلود موزیک که وجود دارد دیگر انتخاب یک سایت عالی برای دانلود آهنگ جدید امری ساده نمی باشد .

اگر این اواخر در اینترنت کلمه ی دانلود آهنگ جدید را سرچ کرده باشید به خوبی منظور مرا متوجه خواهید شد  چراکه به محض سرچ کلمه ی  فوق با انبوهی از سایت ها و لینک ها مواجه می شوید که اغلب از کیفیت بسیار پایینی برخودار هستند و تنها سعی کرده اند در لیست نتایج نمایش داده شوند کاربر جذب کنند .

این مشکل با توجه به حجم آهنگ های جدیدی که هر روز وارد بازار می شوند بیشتر می شود و افراد همواره به دنبال یک مرجع معتبر برای دانلود آهنگ جدید هستند تا دیگر از شر جستجو های تکراری و بی ثمر همیشگی خلاص شوند .

 اگر شما نیز چنین دردسر هایی را تجربه کرده اید بهتر است از این به بعد از وبسایت دی موزیک برای دانلود آهنگ جدید استفاده کنید . این وبسایت یکی از معتبر ترین و بزرگترین وبسایت ها در زمینه دانلود موزیک در کشور است که دارای یک آرشیو بسیار بزرگ از ترانه های قدیمی و جدید در سبک های مختلف است .

در ادامه می خواهیم به صورت دقیق تری این وبسایت را برای شما عزیزان نقد کنیم  لذا اگر می خواهید یک منبع همیشگی و معتبر برای دانلود موزیک داشته باشید بهتر است تا انتهای این متن با ما همراه باشید .

ویژگی های رسانه دی موزیک / daymusics.com

همانطور که در بالا هم خاطر نشان کردیم وبسایت دی موزیک دارای یک آرشیو بسیار بزرگ از موسیقی های قدیم و جدید است که برای جلب توجه همه سلیقه ها سعی کرده است تا بیشترِ سبک های موسیقی را در خود جای دهد و این چیزی نیست که در هر وبسایت موزیکی بتوانید به آن دست یابید .

دانلود آهنگ جدید از کدام سایت بهتر است؟

آرشیو کامل تمام خواننده های محبوب در سایت دی موزیک:

افشین آذری- امو باند- امید جهان - امیرحسین افتخاری - ایمان غلامی - ایوان بند - بابک جهانبخش - بهنام بانی - پازل باند - حامد پهلان - حجت اشرف زاده - حمید هیراد - رضا بهرام -رضا شیری - رضا صادقی - سالار عقیلی - سینا سرلک - علی اصحابی - علی لهراسبی - علیرضا روزگار - علیرضا طلیسچی - فرزاد فرخ - کامران مولایی - گروه ایهام - گروه دارکوب - مازیار فلاحی - ماکان بند - محسن ابراهیم زاده - محسن چاوشی - محسن لرستانی - محسن یگانه - مرتضی پاشایی – مسیح - مهدی احمدوند - مهدی جهانی - مهدی شکوهی - میثم ابراهیمی - هوروش بند - یاسین ترکی و ...

نکته  قابل توجه دیگر که در وبسایت دی موزیک می توانید بیابید دسته بندی بسیار دقیق آن است که امکان دسترسی بسیار راحت به آهنگ ها را برای کاربران فراهم می کند به گونه ای که کاربران به راحتی می توانند به هر آهنگی که مد نظر دارند دسترسی پیدا کنند و بدون کوچکترین سردرگمی آهنگ مورد نظر خود را بیابند.

به عنوان مثال برای دانلود آهنگ شاد ٬ غمگین ٬ عاشقانه ٬ محلی و ... کافی است دسته بندی دلخواه را انتخاب کنید تا تمام آهنگ های مرتبط برای شما نمایش داده شود.

علاوه بر دسته بندی بسیار عالی می توان بخش جستجوی بسیار قوی را هم به عنوان یکی از فاکتور های بسیار برجسته  این وبسایت در نظر گرفت به طوری که قسمت سرچ آن در عین سادگی بسیار قدرتمند می باشد .

شما برای یافتن هر آهنگی کافی است اسم آهنگ ، خواننده و یا تکه ای از شعر آهنگ را در کادر سرچ قرار دهید تا به راحتی به دقیق ترین نتایج دسترسی داشته باشید و آن ها را با چند کیفیت متفاوت دانلود کنید .

رسانه دی موزیک امکان پخش آنلاین موزیک را هم برای کاربران خود فراهم کرده است که کاربران از این طریق می توانند آهنگ مورد نظر خود را قبل از دانلود گوش کرده و بعد از اطمینان آن را دانلود نمایند و این خود نشان دهنده ی اهمیتی است که وبسایت دی مزویک برای کاربران خود قائل است .

رسانه دی موزیک ۲۴ ساعته  در حال انتشار جدیدترین آهنگ ها با کیفیت اصلی است! با هر سلیقه ای یکبار این رسانه را امتحان کنید تا تفاوت را احساس کنید ...

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز