خبرگزاری کار ایران

آذین آرنا ارائه دهنده خدمات نظافتی و نگهداری سالمند در منزل با بالاترین کیفیت

asdasd
کد خبر : ۷۶۲۱۰۷

پرستاری از سالمندان ناتوان در منزل یک تخصص است که در بیشتر کشورهای دنیا به این موضوع اهمیت فراوانی می دهند. در کشور ما نیز چندین سال است این موضوع همواره مورد توجه زیادی قرار گرفته شده است .

افراد مسن که معمولا با درد و کم توانی در حرکت و بینایی و شنوایی دست و پنجه نرم میکنند نیاز به مراقبت های ویژه ای در منزل دارند تا دچار مشکل در زندگی عادی و روزمره خود نشوند . پرستار سالمند در منزل کرج را به ما بسپارید.

پرستاری از سالمندان ناتوان در منزل یک تخصص است که در بیشتر کشورهای دنیا به این موضوع اهمیت فراوانی می دهند. در کشور ما نیز چندین سال است این موضوع همواره مورد توجه زیادی قرار گرفته شده است .

شرکت خدماتی آذین آرنا ارائه دهنده خدمات پرستار سالمند و نگهداری از سالمندان و کودکان و بیماران در سراسر کرج می باشد .

همچنین اهمیت خدمات نظافتی آن است که محیط زندگی ما را از هر گونه میکروب و باکتری پاک میکند و می تواند موجبات آرامش روحیه ما را فراهم آورد.

زیرا تمیز کردن محیط زندگی تنها شامل پاک کردن سطوح از مواد نا مناسب نیست بلکه می تواند شامل تغیر در چیدمان منزل هم باشد به گونه ای که بتوان محیط زندگی را به محیطی مناسب با روحیه افراد تبدیل کرد و روحیه فرد را با تغییر چیدمان محل زندگی اش تغییر داد.

همشهریان گرامی میتوانند با توجه به نیاز و طبق شرایط خود از انواع خدمات و سرویس های شرکت خدمات نظافت و پرستاری آذین آرنا در تمام ایام هفته ، به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل بهره مند شوند .

تنها لازمه شروع همکاری با شرکت آذین آرنا اعتماد شما مشتریان گرامی به موسسه پرستاری و خدمات نظافتی در کرج آذین آرنا می باشد .

دفتر پرستاری و نظافتی آذین آرنا در کرج همواره در تلاش است با انجام بهترین و با کیفیت خرین خدمات رضایت مشتریان محترم را جلب نموده و با پشتیبانی و پاسخگویی دائمی به نیازهای آنها به صورت همیشگی متشکر هز اعتماد آنها باشد .

شرکت آذین آرنا دارای سابقه ای طولانی مدت و درخشان در کارنامه کاری خود بوده و در سالهای متوالی فعالیت کاری خود توانسته افتخار خدمت رسانی و رضایتمندی همشهریان کرجی را کسب نماید .

از جمله خدمات شرکت آذین آرنا ؛

  1. خدمات پرستاری
  2. خدمات نگهداری و مراقبت
  3. خدمات نظافتی
  4. خدمات باغبانی
  5. خدمات پذیرایی

خدمات پرستاری شرکت آذین آرنا در کرج

پرستاری از سالمندان

پرستاری از کودکان

پرستاری از بیماران

پرستاری از سالمندان در منزل

پرستاری از کودکان در منزل

پرستاری از بیمار در منزل

پرستاری از بیمار در بیمارستان

همراه بیمار در بیمارستان

نگهداری از سالمند در منزل

نگهداری از کودک در منزل

تمامی خدمات پرستاری و نگهداری شرکت آذین آرنا به صورت روزانه ، شبانه ، شبانه روزی و ساعتی قابل درخواست می باشد و محدودیت زمانی ندارد و کارفرماهای محترم می توانند به راحتی و آسودگی خاطر درخواست خود را با کارشناسان شرکت مطرح نمایند و از خدمات مورد نیاز استفاده نمایند .

پس از اعزام پرسنل و رضایت کارفرما با عقد قرارداد رسمی و پشتیبانی در تمام مدت قرارداد توسط شرکت خانواده های محترم میتوانند آرامش و آسودگی را از شرکت پرستاری آذین آرنا هدیه بگیرند .

خدمات نظافتی در منزل آذین آرنا

نظافت داخل منازل

نظافت راه پله ساختمان

نظافت دفاتر و آموزشگاه ها

شستشوی مبل ، موکت و فرش

پذیرایی در مجالس و مهمانی ها

باغبانی و باغچه آرایی

خدمات نظافتی شرکت آذین آرنا در کرج به صورت شبانه روزی پاسخگوی مشتریان گرامی می باشد و آنها میتوانند با توجه به زمان و شرایط خود با شرکت تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند شوند .

موسسه خدمات نظافت آذین آرنا با اعزام کادر مجرب و با تعهد و آموزش دیده خانم و آقا مفتخر است این اطمینان را به همشهریان گرامی بدهد که نظافت منزل و محل کارشان با بالاترین کیفیت و کاملا تمیز انجام میشود و تضمینی می باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز