خبرگزاری کار ایران

برای اجاره کولر چه باید کرد؟

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۷۷۶

اجاره انواع کولر گازی با توجه به نزدیک شدن فصل گرما، یکی از روش های خنک سازی محیط های بزرگ، بیمارستان ها، سالن های همایش و اجتماعات، تالار های عروسی، مساجد و همین طور رستوان ها و هتل ها است.

ایلنا؛ این کولرها ابعاد بزرگی دارند و عموما به صورت ایستاده در محل تعبیه می شوند. ضمن این که معمولا خرید آن ها به صرف نیست، چون قیمت بسیار بالایی خواهند داشت و به طور مثال اگر نیاز دارید برای مدت کوتاهی در مراسمات خود از آن ها استفاده کنید می توانید اقدام به اجاره کولر های گازی کنید.

نکته ای که لازم است به آن توجه کنید، انتخاب شرکت برای اجاره کولر گازی است، این که کولرها چه مدل هایی هستند، از قابلیت های اینورتر استفاده می کنند، زیرا مصرف برق در سیستم های سرمایش بسیار مهم است.

در نظر داشته باشید که عایق بودن ساختمان، تعداد افراد حاضر و تعداد درب های ورودی محل مورد نظر، متراژ در انتخاب تعداد و BTU کولر تاثیر خواهد داشت.

برای اجاره کولر چه باید کرد؟برای اجاره کولر چه باید کرد؟

مرکز اجاره کولر گازی در تهران

کولر های گازی ایستاده با ظرفیت های مختلفی موجود هستند، ضمن این که نیاز به کابل کشی و لوله کشی های طولانی وجود نخواهد داشت. شما می توانید با بررسی شرکت های مختلف بهترین گزینه را برای اجاره این سیستم ها انتخاب کنید.

تنفس انسان و دمای بالاتر از محیط که بدن انسان داراست (37 درجه) می تواند موجب چند برابر شدن گرمای محیط گردد. در این موارد بهتر است که کولر های بیشتری برای محیط تعبیه شود.

نگرانی نیز از بابت مصرف برق و ضعف برق وجود نخواهد داشت، در این صورت از کولر های کم مصرف تر استفاده می شود که جوابگوی نیاز های شما نیز خواهند بود، در واقع موتور این کولر ها مرتبا خاموش و روشن نمی شود و برای شروع به کار برق زیادی نیاز نیست.

کولر های که شما می توانید برای اجاره انتخاب کنید، نیازی به کنده کاری، نصب در دیوار و ... نخواهند داشت، بخش داخلی آن ها را به دلیل قابل حمل بودن می توانید در هر مکانی قرار دهید، کندانسور و بخش بیرونی انتقال حرارت نیز به آسانی نصب می گردد. 

برای اجاره کولر چه باید کرد؟برای اجاره کولر چه باید کرد؟

کرایه سیستم های سرمایش و کولر گازی

اهمیت تنظیم دمای هوای سرد در محیط های بزرگ و بسته می تواند چالش بزرگی باشد. در این گونه مواقع بهتر است از کولر هایی با ظرفیت بالاتر استفاده کنید که علاوه بر سرمای مورد نیاز پرتاب باد خوبی نیز داشته باشند.

البته که ارتفاع سقف ساختمان نیز بخش تعیین کننده ی دیگر تعداد و ظرفیت سرمایشی کولر می باشد. دماسازان با اجاره کولر گازی در تهران در خدمت شماست

اگر ساکن استان تهران هستید و ترجیح می دهید در کم ترین زمان ممکن، پس از ثبت سفارش کولر به دستان شما رسیده و همین طور به شکل کاملا آسان و بی دردسر نصب شود، توجه کنید که شرکتی را انتخاب کنید که تمامی این موار در گارانتی خدماتش وجود داشته باشد.

ضمن این که محدودیتی در زمان استفاده شما از این کولر ها بر اساس قرارداد وجود نداشته باشد. شرکت سازنده کولر نیز در کیفیت آن نقش دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز