خبرگزاری کار ایران

در کلاس زبان تضمینی موسسه زبان سخن برتر شرکت کنید

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۹۲۷

خانواده هایی که استفاده از آموزشگاه زبان را یکی از بهترین مسیرهای ممکن برای آموزش زبان خارجه می دانند، همیشه سعی می کنند که بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. اما گاهی این انتخاب با آنها دچار چالش هایی می شود و معیارهای مشخصی در بررسی‌های خود ندارند. انتخاب یک موسسه آموزش زبان به فاکتورهای مختلفی از جمله بعد مسافت، هزینه دوره آموزش، کیفیت آموزش و تجربه قبلی سایر شرکت کنندگان بستگی دارد. پس در این مطلب به راهکارهای مختلف انتخاب بهترین آموزشگاه زبان برای آموزش زبان خارجه خواهیم پرداخت و بررسی می‌کنیم که کدام گزینه باید در اولویت باشد.

رفتن به آموزشگاه و در نظر گرفتن تنوع در روش آموزش زبان

هم اساتید آموزش و هم زبان آموزان معتقدند تنوع در روش آموزشی می تواند موفقیت یک دوره را تضمین کند. یک دانش آموز دبیرستان نزدیک به ۹۰ دقیقه مجبور به شنیدن سخنرانی معلم خود است و طبیعتاً در حدود ۲۰ دقیقه از آن را با تمرکز گوش می دهد. این در حالی است که اگر در این ۹۰ دقیقه روش‌های مختلف و متنوعی به کار برده شود، طبیعتاً بازدهی آموزش هم بالاتر خواهد بود و دانش آموز در کلاس شرکت می کند.

 یک موسسه زبان خوب باید تنوع بالایی در روش های آموزش زبان خارجه داشته باشد و از ابزارهای مختلفی استفاده کند. برای درک این موضوع می‌توانید به سراغ یکی از آموزشگاه ها بروید و در یک جلسه آموزش آنها شرکت کنید. اگر در این آموزشگاه از ابزارهای مختلفی مانند ویدیو پروژکتور، اسباب بازی های آموزشی، روش های عملی و علمی آموزشی و سایر الگوها استفاده شود، می توانید به عنوان یک مرکز آموزش مناسب از آن یاد کنید. ما در آموزشگاه زبان کودکان سخن برتر از تمامی ابزارهای مدرن استفاده می کنیم تا بهترین آموزشگاه زبان کودکان تهران باشیم.

در نظر گرفتن بعد مسافت از محل سکونت یا محل کار

بعد مسافت نسبت به محل سکونت یا محل کار برای خانواده ها بسیار مهم است. با توجه به وضعیت شلوغ بودن خیابان ها و وضعیت ترافیک، انتخاب کردن یک آموزشگاه زبان خارجه در مسافت دورتر توجیه چندانی ندارد. شما حتی اگر مجبور به هزینه بالاتری برای آموزش زبان کودک خود شوید، باز بهتر از آن است که مسافت زیادی برای رسیدن به آموزشگاه طی کنید. از طرف دیگر اگر آموزشگاه به محل کار یا محل زندگی شما نزدیک تر باشد، راحت تر می توانید وضعیت آموزش کودک خود را کنترل کنید.

 پس به عنوان یک توصیه، در اینترنت بگردید و در محله های نزدیک به محل کار یا محل سکونت خود با دقت جستجو کنید. فهرستی از تمامی موسسات آموزش زبان خارجه گردآوری کنید و در مورد شهریه و زمان دوره آموزش آنها بپرسید. بعد از مقایسه گزینه های مختلف، ببینید که کدام یک از موسسات با شرایط فرزند شما مناسب تر است و آن را انتخاب کنید. ما همچنین برای اینکه شما کمترین وقت را هدر بدهید کلاس فشرده زبان انگلیسی را نیز در آموزشگاه زبان سخن برتر برگزار می کنیم.

در نظر گرفتن هزینه آموزش برای هر دوره

بدون شک هزینه آموزش یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب بهترین آموزشگاه زبان است. باید قبول کنیم که برخی از آموزشگاه ها صرفاً هزینه های اضافی و گزاف می گیرند که هیچ تفاوتی از لحاظ کیفیت ایجاد نمی کنند. اما در طرف مقابل برخی از آموزشگاهها کیفیت آموزشی بسیار خوبی دارند. این کیفیت آموزش هم به دلیل استفاده از امکانات متنوع و جدید است و هم اساتید آنها به شکلی است که کودک می تواند با مسئله آموزش زبان به راحتی کنار بیاید. اما ما به عنوان خانواده چه معیاری داریم؟ پیشنهاد ما این است که شما همان فهرست موسسات آموزش زبان را گردآوری کنید هزینه دوره آموزش را به عنوان آخرین معیار در نظر بگیرید. یعنی شما فاکتورهای مختلفی مانند کیفیت آموزش و مسافت آموزشگاه را در نظر بگیرید و در نهایت به چند گزینه برسید که گزینه نهایی را با توجه به هزینه آموزش انتخاب کنید. مطمئن باشید که هیچ وقت یک آموزشگاه زبان ارزان نمی تواند تضمین کننده موفقیت فرزند شما باشد. در آموزشگاه زبان سخن برتر ما کلاس های مان از جمله کلاس آیلتس سخن برتر را به صورت تضمینی برگزار می کنیم. پس اگر شما موفق به دریافت نمره مورد نظر نشوید وجه کلاس به شما باز گردانده می شود. بنابراین از لحاظ اقتصادی این دوره ها بسیار عالی هستند.

تحقیق در مورد اساتید و کلیات آموزشگاه

 این یکی از مواردی است که شما هم به کمک اینترنت و هم به کمک تحقیق محلی می‌توانید آن را انجام دهید. آموزشگاه به هر اندازه ای که از وسایل و تجهیزات مدرن بهره ببرد، باز هم نیاز به یک استاد آموزش مناسب دارد تا بتواند اصول را به شکل مناسب انتقال دهد. اینجاست که شما باید در مورد اساتید و کلیات آموزشگاه تحقیق کنید. اگر آموزشگاه مورد نظر سایت اینترنتی داشته باشد، مطالعه نظر کاربران در این سایت به شما کمک می کند. از طرف دیگر می توانید مدارک و تقدیرنامه های آموزشگاه را ببینید و در محله های نزدیک به آن در مورد کیفیت آموزشگاه سوال بپرسید.

تحقیق در مورد زبان آموزان قبلی

 آخرین ابزاری که شما می توانید به کمک آن بهترین آموزشگاه زبان را انتخاب کنید، رفتن به سراغ کسانی است که قبلاً در این آموزشگاه آموزش دیده اند. در وهله اول تعدادی از افراد حاضر در دوره ممکن است از قبل سابقه حضور در آموزشگاه را داشته باشند و آنها مشاورین خوبی در این زمینه هستند. اما در اطراف آموزشگاه هم می‌توانید تحقیقاتی انجام دهید تا ببینید که زبان آموزان قبلی نسبت به این آموزشگاه چه ایده هایی دارند. این افراد که کیفیت آموزش زبان موسسه را به صورت واقعی و در یک دوره مشخص دیدند و می‌توان از آنها به عنوان معیارهای قضاوت مناسب استفاده کرد.

از یک موسسه آموزش زبان چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟

 زمانی که شما کودک یا فرزند خود را برای آموزش زبان به سراغ یک موسسه می فرستید، سطح انتظار شما باید با توجه به سطح استعداد و توانایی فرزند شما در نظر گرفته شود. این یک حقیقت است که برخی از افراد استعداد خاصی در یادگیری زبان های خارجی ندارند و به همین دلیل نیاز به تلاش بیشتری دارند.

 اما در هر صورت یک آموزشگاه زبان خوب باید یک روال مشخص در آموزش داشته باشد، برنامه مشخصی برای یادگیری و کار بر روی فرزند شما ارائه دهد، از اساتید مجرب و شناخته شده استفاده کند، در دوره های مشخص و آماری از روند آموزش فرزند شما ارائه دهد و در نهایت امکانات آموزشی مناسب و متنوع در اختیار فرزند شما بگذارد. اگر متوجه شدید یک موسسه آموزش زبان چنین شرایطی را دارد، در انتخاب آن تعلل نکنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز