خبرگزاری کار ایران

در آموزشگاه زبان ۲۴ ثبت نام کنید

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۰۸۶

با توجه به شرایط جامعه و فراگیر شدن استفاده از ابزارهای هوشمند مانند گوشی های مدرن، آموزش زبان خارجه به یک موضوع مهم و تاثیرگذار تبدیل شده است.

 با وجود اینکه اهمیت زبان فارسی را نمی توان منکر شد، اما دنیایی جدید با سرعت بیشتری به سمت استفاده از زبان انگلیسی یا حتی زبان آلمانی می رود. ما در موسسه زبان 24 (برتر انگلیش) تمام تلاش خود را می کنیم تا به بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی تهران باشیم. این وظیفه ما را برای یادگیری زبان های خارجه سخت تر می کند و به همین دلیل خانواده ها اهمیت بیشتری به آموزش زبان می دهند. بدون در نظر گرفتن نوع زبان خارجه، در این مطلب می خواهیم ببینیم که چه راهکارهایی برای آموزش زبان پیش رو داریم و کدام مسیر با توجه به شرایط ما مناسب تر است.

آموزش زبان به صورت خودخوان

 اولین راهکار برای آموزش زبان خارجه، روش خودخوان است. روش خودخوان به شکلی است که فرد  بدون نیاز به هیچ معلم یا آموزش دهنده ای، به صورت گام به گام مراحل مختلف آموزش را طی می کند. این یکی از ارزان‌ترین روش های ممکن است و فرد  می تواند آموزش خود را در منزل و کاملاً راحت ببیند. البته نباید از خرید کتاب آموزش در زمینه های مختلف چشم پوشی کرد.

 اما در هر صورت، آموزش زبان به صورت خودخوان چند ایراد بزرگ دارد. در وهله اول فرد باید مقدمات زبان انگلیسی یا هر زبان خارجه دیگری را بلد باشد تا بتواند از کتاب کمک بگیرد. هزینه خرید برخی از کتب آموزشی بسیار بالاست. با توجه به فرار بودن زبان های خارجه، احتمال بی‌انگیزه شدن فرد وجود دارد. در زمانی که زبان آموز به هر دلیلی دچار مشکل می‌شود، پیدا کردن فردی برای پاسخ دادن به این سوالات بسیار سخت می شود و تنها چاره آنها اینترنت است. در نهایت لازم است که خانواده با این افراد همکاری لازم را داشته باشند تا بتواند فرایند یادگیری زبان خارجه خود را با سرعت بیشتری طی کند.

آموزش زبان به کمک فایل های ویدیویی

 روش دوم، آموزش زبان به کمک فایل های ویدیویی و فایل های صوتی است. معروف ترین روش، آموزش زبان نصرت است که همه ما به شکلهای مختلف تجربه استفاده از آن را داشته ایم. این روش هزینه پایینی دارد و فرد می تواند در شرایط مختلف مانند رانندگی هم از این شیوه آموزش استفاده کند. رکیفراگیر بودن گوشی های هوشمند و همراه بودن همیشگی آنها کمک می کند که هر شرایطی را برای آموزش انتخاب کنیم. در آموزشگاه زبان 24 (Bartarenglish) ما با استفاده از روش های نوین آموزش زبان ترکی استانبولی، تمام تلاش خود را کرده ایم تا بهترین آموزشگاه زبان ترکی تهران باشیم.

 اما در مورد ایرادات این روش، بزرگترین ایراد آن نداشتن یک فرد به عنوان همکار در یادگیری است. در این مورد هم باز زبان آموز باید مقدمات زبان خارجه را بشناسد و به عنوان گام های اولیه از آن استفاده کنند. این روش در آموزش گوش دادن به زبان بسیار کارآمد است، اما لازم است که فرد لغات زبان را به طور کامل بشناسد و با معنی آن ها آشنایی داشته باشد. با وجود اینکه امکان دانلود رایگان فایل های صوتی زبان خارجه در اینترنت وجود دارد، اما برای آموزش های پیشرفته لازم است که فیلم ها به صورت مرتب خریداری شوند که باز هم هزینه بر است.

تدریس خصوصی زبان

 روش سوم، تدریس خصوصی زبان خارجه است. این روش به دلایل مختلفی فراگیر نیست و هر کسی ممکن است با توجه به شرایط خود به این روش ایرادی وارد کند. البته تدریس خصوصی مزایای زیادی دارد که مهمترین آنها متمرکز شدن آموزش زبان با توجه به استعداد زبان آموز است. این یعنی شما به عنوان زبان آموز مطمئن هستید که استاد مبانی آموزش خود را با توجه به شرایط شما برنامه ریزی می کند و بهترین انتخاب ممکن را برای شما دارد.

 تدریس خصوصی زبان هزینه بر است، این روش ممکن است گران ترین روش آموزش زبان باشد. از طرف دیگر شما ملزم به پرداخت هزینه کتاب و تهیه فایلهای صوتی و تصویری هم هستید. فراهم آوردن مکان مناسب برای آموزش مانند یک اتاق شخصی در منزل یکی دیگر از الزامات این روش آموزشی است. اینکه شما بتوانید یک استاد فوق العاده و شناخته شده پیدا کنید باز هم سخت است و نیاز دارید که تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام دهید. در مورد کارآمد بودن تدریس خصوصی برای آموزش زبان هیچ شبه ای وجود ندارد، اما باید این حقیقت را بپذیریم که این روش گران است و ملزم به پرداخت هزینه بیشتری هستید. ما سعی میکنیم تا بهترین آموزشگاه زبان فرانسه تهران باشیم و در آموزشگاه زبان 24 (برتر انگلیش) به تدریس زبان فرانسه توسط استادان مجرب می پردازیم.

آموزشگاه زبان خارجه

روش چهارم و به احتمال زیاد محبوب ترین روش آموزش زبان خارجه، کمک گرفتن از آموزشگاه ها است. این آموزشگاه ها به صورت حرفه‌ای برای آموزش زبان های خارجه طراحی شده‌اند و در آنها اساتید شناخته شده و معتبر فعالیت می‌کند. از آن جایی که فعالیت آموزشگاه به نحوه آموزش و سطح آموزش آنها بستگی دارد، معمولاً در مورد شرایط آموزش خود حساسیت زیادی به خرج می دهند و این نگرانی شما را برای پیدا کردن یک آموزشگاه زبان کمتر می‌کند.

در آموزشگاه زبان شما در کنار چندین زبان آموز دیگر قرار می‌گیرید که هر کدام از آنها سطح استعداد متفاوتی دارد. این سطح استعداد متفاوت به شما کمک می‌کند که با آنها در ارتباط باشید و پرسش‌های خود را از آنها بپرسید. یادگیری زبان تا حدود زیادی به استفاده از جملات و به کار بردن کلمات در این جملات بستگی دارد. در حالتی که شما با سایر افراد در یک کلاس هستید، این فرصت برای شما پیش می آید که با زبان مورد نظر با هم صحبت کنید و فرصت بیشتری برای آموزش زبان محاوره ای در اختیار داشته باشید. در ضمن پرسیدن سوال از استاد آموزش کمک می کند که به راحتی اشکالات همدیگر را برطرف کنید.

 البته در مورد آموزشگاه های زبان باید هزینه کتاب را بپردازید، هزینه شهریه آموزشگاه را بپردازید، بتوانید یک آموزشگاه معتبر پیدا کنید و در مورد فاصله آموزشگاه تا منزل خود تحقیق کرده باشید. معمولا کسانی که برای آموزش زبان خارجی برنامه‌ریزی می‌کنند، شرایط خود را به شکلی در نظر می‌گیرد که این فاکتورها هم برای آنها مشکل ساز نشود.

کسانی که به فکر شروع یک دوره آموزش زبان هستند، باید در وهله اول شرایط شخصی و شرایط مالی خود را در نظر بگیرند و ببینند که کدام یک از این روش ها با توجه به شرایط مناسب است. کسانی که بتوانند بین این دو طرف معادله تناسب کافی به وجود بیاورند، بدون شک شانس بالاتری برای یادگیری زبان خواهند داشت و موفقیت آنها تضمینی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز