خبرگزاری کار ایران

بهترین بیمه شخص ثالث چه ویژگی‌هایی دارد؟

کد خبر : ۷۵۷۷۱۳

بهترین بیمه شخص ثالث چه ویژگی‌هایی دارد؟

کافی است یک‌بار در سطح شهر قدم بزنید و کمی به اطراف خود نگاه کنید. نمایندگی بیمه ایران، دفتر بیمه البرز، شعبه بیمه پاسارگاد، مرکز پرداخت خسارت بیمه سامان و اسامی مختلفی که در جای‌جای شهر می‌بینید که خدمات بیمه‌ای ارائه می‌دهند. شاید برای شما هم سؤال شده باشد که هنگام تمدید بیمه شخص ثالث  به کدام‌یک از این دفاتر باید مراجعه کنم یا اینکه بهترین بیمه شخص ثالث را کدام شرکت بیمه ارائه می‌دهد. اصلاً بیمه شخص ثالث این شرکت‌ها با یکدیگر تفاوتی دارد یا خیر؟

کدام بیمه شخص ثالث را بخرم؟

زمانی بین کلی شرکت بیمه سردرگم می‌شویم که نتوانیم بیمه خوب را تشخیص دهیم. بهترین بیمه شخص ثالث ویژگی‌هایی دارد که اگر آن‌ها را بدانیم انتخاب ما ساده می‌شود. ویژگی‌های یک بیمه شخص ثالث خوب به شرح زیر است:

  • قیمتش مناسب باشد: اکثر افراد دنبال بیمه ارزان هستند ولی ارزانترین بیمه شخص ثالث  الزاماً بهترین بیمه نیست. اما یک بیمه شخص ثالث خوب باید قیمت مناسبی هم داشته باشد.
  • سطح توانگری بالایی داشته باشد: سطح توانگری شرکت بیمه توانایی آن شرکت در پرداخت خسارت به بیمه‌گزار است. موقع بروز حادثه اگر شرکت بیمه توانایی پرداخت خسارت را نداشته باشد نمی‌تواند آن را پرداخت کند. لذا یک بیمه شخص ثالث خوب را باید از شرکتی خرید که سطح توانگری مالی بالایی داشته باشد.
  • تعداد شعب پرداخت خسارت: یک بیمه شخص ثالث خوب را باید از شرکتی خرید که تعداد شعب پرداخت خسارت زیادی داشته باشد. اگر بیمه‌گزار دچار خسارت شود و تعداد شعب پرداخت خسارت شرکت بیمه کم باشد، ممکن است در روند پیگیری خسارت دچار مشکل و دردسر شود. مخصوصاً در شهرستان‌هایی به‌جز تهران این موضوع خیلی مهم است. بعضی از شرکت‌های بیمه ممکن است در شهر شما اصلاً مرکز پرداخت خسارت نداشته باشند.
  • رضایت از مبلغ پرداختی خسارت: یکی دیگر از موارد مهم درباره شرکت بیمه‌ای که از آن بیمه شخص ثالث می‌خرید این است که بدانید کسانی که قبلاً از آن شرکت بیمه خسارت گرفته‌اند چقدر از مبلغ دریافتی راضی بودند. رضایت از مبلغ دریافتی از همه شرکت‌های بیمه یکسان نیست و هنگام خرید بیمه شخص ثالث باید این موضوع را در نظر داشته باشید.
  • زمان پاسخگویی به شکایات: در روند دریافت خسارت یا خرید بیمه ممکن است مواردی پیش بیاید که منجر به شکایت شما شود. اینکه چقدر طول می‌کشد تا شرکت بیمه به شکایت شما رسیدگی کند بسیار مهم است. پس یک بیمه شخص ثالث خوب بیمه‌ای است که در صورت بروز شکایت به شرکت بیمه، به‌سرعت مورد رسیدگی قرار بگیرد و مشکل به وجود آمده در کمترین زمان ممکن حل شود. این مورد نیز در شرکت‌های بیمه مختلف ممکن است متفاوت باشد.

با دانستن این موارد دیگر می‌توان بیمه شخص ثالث خوب را تشخیص داد و انتخاب را برایتان راحت می‌کند. یک بیمه شخص ثالث خوب قطعاً بیمه‌ای است که قیمت مناسبی داشته باشد، سطح توانگری بالایی داشته باشد، تعداد شعب پرداخت خسارت زیادی داشته باشد، مشتریان از مبلغ پرداختی خسارت آن راضی باشند و به‌سرعت به شکایات ما رسیدگی کند. خب سؤال اینجا است که این بیمه را چگونه باید پیدا کنیم و چگونه می‌توان فهمید که یک بیمه شخص ثالث این ویژگی‌ها را دارد یا خیر.

مقایسه و خرید آنلاین بیمه با بیمیتو

 

بهترین بیمه شخص ثالث چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

جواب سؤال‌های بالا بیمیتو است. بیمیتو سامانه‌ای برای مقایسه، مشاوره و خرید آنلاین بیمه است. با بیمیتو کافی است اطلاعات ساده‌ای درباره ماشین خود وارد کنید و فهرستی از بیمه‌های مختلف را با ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها مشاهده کنید. در کمتر از 5 دقیقه می‌توانید با مقایسه ویژگی‌های هر یک از بیمه‌های مختلف و با توجه به اولویت‌های خود، بهترین بیمه را برای خود انتخاب کرده و آنلاین بخرید. پس از خرید نیز بیمیتو بیمه شما را صادر کرده و رایگان به دست شما می‌رساند. بیمیتو انتخاب و خرید بهترین بیمه را برای شما آسان کرده است. فقط کافی است در وب‌سایت یا اپلیکیشن بیمیتو چند کلیک کنید. بیمه شما آماده درب منزل است!

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز