خبرگزاری کار ایران

بهترین کلینیک زیبایی، لیزر موهای زائد و کاشت مو

asdasd
کد خبر : ۷۵۵۸۲۶

کلینیک تخصصی آریا دارای مجوز رسمی به شماره 1395/1973/ش/ب از وزارت بهـداشت،درمان و آموزش پزشکی مشغول فعالیت می باشد.

ایلنا؛ این کلینیک زیبایی با همـکاری مجـموعه پزشکان و متـخصـصان حـاذق پـوسـت و مو دارای بـورد تـخـصصـی پیوند مو و عـضـو انجمن متخصصین پوست ایران ، که سالیان متمادی در حوزه پوسـت، لیزر مو زائد ، جـوانسـازی و زیبـایی و کاشت مو فعـالیت می نمـایند ، آماده ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مراجعین محترم میباشد.

لیزر موهای زائد

دپارتمان تخصصی لیزر موهای زائد کلینیک زیبایی آریا با بهره گیری از «5» دستگاه لیزر رفع موهای زائد از نوع ترکیبی Alexandrite + ND Yag کمپانی کندلا محصول سال 2018 که در حال حاضر جزء موثرترین و کم دردترین تجهیزات لیزری روز دنیا می باشد، آماده ارائه خدمات تخصصی لیزر موهای زائد بدن در کلینیک زیبایی آریا می باشد.

مزایای استفاده از لیزر الکساندرایت + اِندیگ :

1

حداقل میزان درد

این دستگاه به دلیل بهره گیری از خنک کننده بسیار قوی از نوع گاز DCD

(جایگزین خنک کننده از نوع هوای فشرده که دارای درد زیاد می باشد) کم ترین میزان درد را در بین دستگاه های لیزر موجود در بازار را دارا می باشد.

2

صرفه جویی در زمان

در مقایسه با روش های دیگر نظیر اپیلاسیون و استفاده از تیغ، نیاز به جلسات کم تر و نتایج بسیار ماندگارتری می باشد.

3

صرفه جویی در هزینه

در نگاه اول، ممکن است هزینه لیزر موهای زائد، کمی بیشتر از روش های دیگر به‌ نظر برسد. اما آن‌چه که بسیار مورد توجه است، ماندگاری طولانی‌ مدت آن بوده و در مجموع در بلند مدت صرفه جویی بسیار مناسبی در هزینه متقاضیان لیزر حاصل می گردد

مهم ترین مزیت لیزر موهای زائد در کلینیک آریا

رفع موهای زائد در کلینیک آریا با بهترین دستگاه لیزر در دنیا (آخرین مدل الکس آمریکا)، در محیطی آرام و با حضور کادری مجرب و تیمی از حرفه ای ترین پزشکان پوست و لیزر، با روشی بی خطر، موثر و  بدون درد صورت می پذیرد. در کلینیک آریا ، آخرین مدل الکس آمریکا که دارای تاییدیه از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا FDA و همین طور اتحادیه اروپا و همچنین مناسب ترین لیزر برای تیپ پوستی نژاد ایرانی می باشد به کار گرفته می شود.

کاشت مو

دپارتمان تخصصی کاشت مو ، ابرو ، ریش و سبیل آریا ،یکی از بزرگ ترین مراکز تخصصی پیوند موی طبیعی در کشور بوده و نیز دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان می باشد.

درمانگاه تخصصی آریا مفتخر می باشد، با همکاری مجموعه پزشکان مجرب فوق تخصص پوست و مو ضمن بهره گیری از مدرن ترین تجهیزات و جدیدترین روش های روز دنیا، بهترین خدمات را به متقاضیان محترم پیوند مو ارائه می نماید.

  • کاشت موی طبیعی به روش fut
  • کاشت موی طبیعی به روش fit
  • کاشت موی طبیعی به روش BHT
  • کاشت مو به روش sut
  • کاشت مو ترکیبی
  • کاشت مو به روش فوق ترکیبی

در روش کاشت مو ترکیبی در واقع از دو روش fut و fit برای کاشت مو استفاده می شود و این روش می تواند کمبودهایی را که در استفاده از روش های fit و fut به طور جداگانه برای طاسی های وسیع وجود دارد جبران نماید . به طور مثال برای طاسی های وسیع که نیاز به 2500 تا 4000 گرافت دارند ، امکان برداشت یک نوار پهن و بلند از پشت سر برای استفاده از روش fut وجود ندارد و همچنین اگر بخواهیم از روش fit استفاده نماییم برداشتن این تعداد گرافت ممکن است عوارضی برای بیمار داشته باشد لذا با ترکیب دو روش fit و fut می توانیم تا 12000 تار مو را به سر بیمار پیوند بزنیم .

لاغری سریع

Cooltech کول تک یک درمان غیر تهاجمی برای لاغری سریع ، بازسازی و شکل دادن نواحی موضعی چربی بدن است. با استفاده از یک فرایند خنک کننده برای از بین بردن سلول های چربی بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف، از آن استفاده می کند و با استفاده از 6 اپلیکاتور های مختلف که به شکل و اندازه مناسب طراحی شده است، قادر به لاغری سریع می باشد. این لوازم جانبی در دمای بین 3 تا 8 درجه سانتیگراد کار می کنند تا با مناطق مختلف و درجه حرارت مورد نیاز برای انفجار چربی در ضخامت های متفاوت چربی ها تنظیم شوند.

بوتاکس چیست؟

بوتاکس (Botox)، نوعی پروتئین حاصل از یک باکتری است که می تواند از انقباض عضلات و ایجاد چروک ها جلوگیری کند. این دارو توسط شرکتی به نام آلرگان در ایالات متحده تولید می شود. در واقع، بوتاکس نام تجاری آن است.

داروهایی که در خارج از این شرکت و در کشورهای دیگر تولید می شود نام های متفاوتی دارند. برای مثال، دیسپورت که توسط شرکت ایپسن انگلستان تولید شده است، یکی از معتبرترین آن ها در ایران است.

تزریق ژل لب

(به انگلیسی : lip gel Injection ) تمامی اجزای صورت انسان به گونه ای طراحی شده اند که همگی در کنار هم بتوانند صورتی زیبا را به وجود بیاورند. حال اگر کوچکترین نقصی در هر کدام از آن ها رخ بدهد تاثیر زیادی بر روی زیبایی خواهد گذاشت. لب های انسان بخش عمده ای از این زیبایی را تشکیل می دهند. همه ما به ویژه خانم ها دوست دارند لب های زیبا، خوش فرم و بدون چروکی داشته باشیم اما به هر حال با گذر زمان، سبک زندگی و رژیم های غذایی، استفاده از دخانیات و… باعث می شوند که تغییرات ناخوشایند در لب ایجاد شود برای مثال لب ها تیره، چروک دار و افتاده خواهند شد. در این زمان روش های درمانی مختلفی برای بازگشت زیبایی لب ها استفاده می شود و من جمله می توان به تزریق ژل لب اشاره نمود.

شماره تماس و مشاوره دپارتمان لیزر موهای زائد و خدمات پوستی

« 021-71791 »

شماره تماس و مشاوره دپارتمان کاشت مو

« 021-72201 »

شماره تماس و مشاوره دپارتمان لاغری و تناسب اندام

« 021-71792 »

آدرس تهران پاسداران گلستان دوم پلاک 85

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز