خبرگزاری کار ایران

در مجمع عمومی عادی سالیانه تاکید شد؛

افزایش تولید، افزایش سرمایه و برنامه‌ریزی برای خروج از ماده 141 برنامه سال 98

asdasd
کد خبر : ۷۵۱۴۳۱

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی با حضور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان، شریف مدیرعامل و اعضاء هیئت مدیره شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی، فائز نماینده شرکت سرمایه گذاری صدر تامین، مدیریت راهبری شرکت‌ها، امورمجامع و سهام و حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت در روز26 اسفند ماه 97 در محل سالن جلسات مدیر عامل ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این مجمع یزدی زاده ضمن عرض تبریک سال98 به حاضرین به ارزیابی عملکرد شرکت معادن زغال سنگ البرز شرقی در سال 97 پرداخته و با سپاس از مدیریت و کارکنان این شرکت به‌دلیل عملکرد مناسب و ثمربخش در سال 97 بر افزایش تولید و سرمایه در این شرکت، کنترل هزینه ها و خروج از زیان انباشته تاکید کرد .

شریف مدیر عامل این شرکت نیز در سخنانی به تشریح عملکرد سال 97 مجموعه تحت امر خود پرداخته و با ارائه آمار مربوط به تولید، فروش، درآمد و مسائل انسانی اهداف سال 98 شرکت را برشمرد .

مهندس شریف عبور از تولید 000/170 تن کنسانتره در سال 97 و هدف تولید 000/200 تن کنسانتره در سال 98، تسویه بدهی‌های مالی و مالیاتی شرکت در سال 97، اصلاح فرایندهای شرکت، سرعت روند کاهش زیان انباشته، پذیرش و دریافت کد بورس کالای ایران، مزایده اموال غیرمولد، مدیریت هزینه‌ها و برنامه‌ریزی برای خروج از ماده 141 و به روز رسانی حقوق و مزایای کارکنان شرکت را از مهمترین رئوس عملکرد این شرکت در سال 97 واهداف 98 اعلام کرد و از همکاری‌های ذوب آهن اصفهان به عنوان سهام‌دار اصلی و دیگر اعضای هیئت مدیره البرز شرقی تشکر کرد .

در ادامه گزارش ترازنامه و صورت‌های مالی سود و زیان منتهی به 30 آذرماه سال 97 این شرکت توسط شرکت آزمون پرداز ایران مشهود نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی قرائت و مورد بررسی، تایید و تصویب قرار گرفت .

در این مجمع نمایندگان شرکت‌های تارابگین، پویش معادن ذوب‌آهن، شرکت سهامی ذوب‌آهن اصفهان، باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان و موسسه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن اصفهان کماکان به عنوان اعضای هیئت مدیره شرکت انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز