خبرگزاری کار ایران

اهمیت بک لینک برای سئوی سایت

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۰۸۵

بهترین و ماندگار ترین روش برای افزایش بازدید هدفمند وبسایت و از طریق آن افزایش مشتریها، سئوی سایت است.

بهترین و ماندگار ترین روش برای افزایش بازدید هدفمند وبسایت و از طریق آن افزایش مشتریها، سئوی سایت است. در این مطلب پس از توضیح در مورد مفاهیم اولیه سئو ، نقش بک لینک در سئوی سایت را شرح می دهیم.

در وهله اول باید بدانیم سئو چیست؟ و پس از آن با مفاهیم آن هر چند به طور خلاصه آشنا شویم تا بتوانیم سایت خود را در گوگل و سایر موتورهای جستجو ارتقا دهیم.

سئو چیست؟

به فعالیتهایی که در جهت بهینه کردن سایت برای موتورهای جستجو انجام می شود سئو (SEO) یا Search Engine Optimization می گویند. این فعالیتها را می توان به دو دسته تقسیم کرد. یکی فعالیتهای سئوی داخل سایت و دیگری فعالیتهای سئوی خارج سایت.

سئوی خارج سایت

سئوی خارج سایت فعالیتهایی است که باید برای ارتقای رتبه ی گوگل سایت خود، در بیرون از سایتتان (off-site) انجام دهید. مهمترین فعالیت سئو در این حوزه خرید بک لینک است. بعد از آن فعالیت در شبکه های اجتماعی دومین فعالیت مهم سئوی خارج سایت را تشکیل می دهد.

خرید بک لینک

بهترین سایت فروش بک لینک در ایران که بیش از دویست سایت فعال و معتبر ایرانی را در اختیار داشته و می توانید از آنجا با خرید بک لینک و یا خرید رپورتاژ آگهی یا بک لینک دائمی تهیه کنید، سایت لینک بگیر دات کام است. این سایت با دارا بودن نماد اعتماد (دو ستاره) و عضویت در انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و دارای نماد طلایی ساماندهی وزارت ارشاد، به مشتریان محترم خود این اطمینان را می دهد که بتوانند با خرید بک لینک معتبر و با تضمین درج در سایتهای خریداری شده رتبه گوگل سایت خود را ارتقا دهند و با انجام فعالیتهای ذکر شده در کنار خرید بک لینک به رتبه یک گوگل در کلمات کلیدی مدنظرشان دست یابند.

اهمیت بک لینک برای سئوی سایت

فعالیت در شبکه های اجتماعی

برای فعالیت باید ابتدا در تمام شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی با عنوان سایتتان صفحه ایجاد کنید و خلاصه مطالبی که در سایتتان قرار می دهید را در این صفحات به اشتراک بگذارید.

اهمیت بک لینک برای سئوی سایت

سئوی داخل سایت

این فعالیتها شامل تولید محتوای یکتا و خاص در حوزه ی کاری سایت شما، و همچنین بهینه سازی فنی وبسایت شماست. برای تولید محتوا باید مطالبی ناب و خاص در حوزه ی مرتبط و تخصصی سایت خود بنویسید. این مطالب بهتر است به صورت مداوم در سایت قرار گیرند. مثلا اگر هفته ای یک مطلب می نویسید باید تا حد امکان این بازه زمانی را حفظ کنید. نکته مهم دیگر در تولید محتوا اینست که به هیچ وجه آنرا از سایت دیگر کپی نکنید. با اینکه ربات گوگل انسان نیست، اما به الگوریتمهای پیچیده و مدرنی مجهز است که بتواند به راحتی تشخیص دهد مطلب شما اصل است یا کپی شده است. برای پیدا کردن موضوع محتوا نیز، بهترین موضوع، بررسی و شرح مفصل، صادقانه و خودمانی خدمات و یا محصولات سایت شماست. نکته آخر در مورد محتوا هم اینست که محتوای خیلی کوتاه اثر کمی هم دارد، پس سعی کنید تا می توانید شرح مفصلی در مطالب خود بنویسید.

در مورد بخش دوم سئوی داخل سایت (in-site SEO) که بهینه سازی فنی سایتتان است، دو نکته را به اختصار بیان می کنیم، و شرح کامل تر را در این خصوص در مقاله ی علاوه بر بک لینک چه عواملی در سئو موثرند بخوانید. اول اینکه سرعت بارگزاری سایت خود را تا حد ممکن بالا ببرید، دوم اینکه صفحات سایت خود را تا جایی که می توانید استاندارد کنید و از تگهای html استاندارد در آنها استفاده کنید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز