خبرگزاری کار ایران

انواع لوله‌های برق پی وی سی و مزایای آن

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۲۰۹

لوله های برق pvc عایقی پوشش دهنده هستند.لوله های برق pvc برای صنایع مختلف کاربرد دارد که آیدین پلاستیک تولید کننده ی انواع لوله های برق استاندارد است.

ایلنا؛ لوله های برق pvc  حائلی برای مواد رسانا است که برق را عبور می دهند نقش پوشش دهنده و محافظ را ایفا می کند و از خطر برق گرفتگی افراد و آسیب دیدن مواد هادی برق جلوگیری می کند. لوله های برق پی وی سی در اغلب صنایع مورد استفاده قرار می گیرد. در کلیه موارد تجاری، مسکونی و سازه های صنعتی به کار می رود و پوشش دهی سیم های برق و مواد هادی های الکتریکی را بر عهده دارد. رواج استفاده از لوله های برق pvc به دلیل این که یکی از موارد تایید استاندارد لوله کشی و دوام سازه؛ حفظ ایمنی و جلوگیری از آسیب دیدن سازه های الکتریکی است دارای اهمیت بسزایی می باشد.

لوله برق pvc

لوله برق pvc جهت عبور دادن سیم برق و کابل ها که با اتصالاتی به هم مرتبط می شوند و در بطن دیوارهای ساختمان ها به کار می روند؛ کاربرد دارند. این لوله ها انواع مختلفی دارد. لوله های برق پی وی سی جنسی سخت از پلاستیک دارد که سبک و ارزان تر از سایر لوله های برق پوششی است. عایقی مناسب برای انواع هادی های برق می باشد که اغلب در کف و دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. سیم های کابل و برق توسط فنر از این لوله های برق عبور داده می شوند. کاربردهای مختلفی برای لوله های برق pvc گفته شده است. از قبیل استفاده از این لوله ها برای صنعت کشاورزی؛ آبیاری بدون فشار و تحت فشار کاربرد دارد. یکی دیگر از صنایعی که این لوله ها در آن به کار می رود فاضلاب شهری است؛ از این لوله ها برای لوله کشی و زهکشی و ناودان هم مورداستفاده قرار می گیرد. در صنایع شیمیایی نیز برای انتقال مواد شیمیایی سنگین و سبک کاربرد دارد. همچنین سازه های سبک و ماکت های پلاستیکی را می توان با لوله های برق pvc ساخت. مناسب ترین عایق؛ برای سایر لوله های فلزی نیز می باشد.

لوله برق نسوز

لوله برق نسوز پی وی سی جزو مقاوم ترین لوله های برق در برابر حرارت است. این لوله ها نسوز بوده و علاوه بر این که در برابر مواد شیمیایی و فعل و انفعالات آن مقاوم است در برابر حرارت و حرکت الکتریکی نیز مقاوم بوده و عایقی قوی در برابر گرما و حرارت است که گرما را به بیرون انتقال نداده و دمای سوختن آن بسیار بالاتر از مواد ساختمانی دیگر است به طور کلی جنسی مقاوم در برابر آتش سوزی داشته و موجب خاموشی سریع آتش در صورت بروز حادثه خواهد شد. همین طور مواد داخل لوله؛ حرکت و فعل و انفعالات آن تاثیری بر روی سطح و جداره ی لوله نمی گذارد. این لوله نسوز است و حتی در صورتی که در دمای خیلی خیلی بالا آتش بگیرد با عدم انتقال اکسیژن باعث فروکش شدن آتش میشود. حتی حرکات الکتریکی که دمای بالایی ایجاد می کنند تاثیری بر روی این لوله نخواهند داشت، در صورتی که با مواد روغنی و الکلی و نفت و سایر مواد اشتعال زا مواجه شود تنها نقش عبور دهنده را بازی کرده و هیچ کدام از این مواد باعث خوردگی و یا ایجاد اشکالی در لوله پی وی سی نخواهد شد.

انواع لوله‌های برق پی وی سی و مزایای آن

لوله برق خم سرد

این لوله در سایز های متنوعی وجود دارد ضمن این که نشکن است انعطاف پذیری بالایی دارد و مقاومت آن در برابر ضربات یکی از مزایای آن است همچنین قابلیت خم شدن به وسیله ی فنر را دارد و در برابر خوردگی و سایش مقاوم است وزن سبکی دارد و از لحاظ کششی نیز مستحکم است؛ و بر اساس سایز بندی از قیمت های مختلفی برخوردار می باشد با توجه به محل ساخت می توان کیفیت آن را ارزیابی نمود. در شرکت صنعتی آیدین پلاستیک بهترین نمونه های این لوله را با کیفیت بالا برای انواع صنایع تولید و عرضه می شود. یکی از موارد تایید ایمنی ساختمانهای اداری و مسکونی استفاده از لوله ی برق برای پوشش دهی به سازه های الکتریکی است.

مزایای لوله های پی وی سی

شرکت آیدین پلاستیک گروه تولیدی لوازم برق صنعتی و تولید کننده ی لوله برق های متفاوت مزایای استفاده از این محصولات را برای صنایع مختلف طول عمر و کاربرد آن می داند. از دیگر مزایای استفاده از لوله های پی وی سی و لوله های نسوز و خم سرد تولید شده توسط این شرکت قیمت مناسب و تنوع محصول برای هر صنعتی است این شرکت از بهترین مواد و برترین متخصصان برای تولید لوله های برق یو وی سی و پی وی سی و انواع فنر نسوز و... برخوردار است که تولیدات این شرکت را متمایز از سایر شرکت های تولیدی می کند. لوله های خم سرد تولید شده توسط این شرکت قابلیت انعطاف پذیری و خم بدون حرارت را دارا است و تولید این محصول باعث شده است بدون نیاز به استفاده از اتصالات؛ لوله ها مطابق با زاویه ی مورد نیاز خم شده و با استحکام و مقاومتی که از ابعاد مختلف دارد فشارها و فعل و انفعالات شیمیایی و محیطی را بیشتر تاب آورد .

آیدین پلاستیک

آیدین پلاستیک تولید کننده ی انواع لوله های برق پی وی سی و یو پی وی سی خم سرد ؛ و سایر لوله های پی وی سی؛ استاندارد و نسوز می باشد با توجه به این که کیفیت این کالا و استاندارد آن با حفظ جان و سیستم و یا سازمانها سر و کار دارد آیدین پلاستیک بهترین متخصصان تولیدی بنیادی برق را گرد هم آورده تا بهترین نمونه ها را با کیفیت و استاندارد لازم تولید و به بازار کشور عرضه نماید. این شرکت همواره در تلاش است با عرضه ی مستقیم؛ همراه با تجزیه و تحلیل نیاز مشتری و بازار؛ خدمات ویژه ای را برای رفاه حال مصرف کنندگان عرضه نماید و این خدمات در صنعت کشور حافظ ایمنی صنایع است. برای سهولت دسترسی خریداران از لوله های پی وی سی و یو پی وی سی و سایر ملزومات آن عرضه ی این محصولات را با ثبت سفارشات اینترنتی مقدور ساخته است و همواره در تلاش برای افزایش بهره وری همراه با ایجاد امکاناتی در راستای دسترسی آسان هموطنان در تمام نقاط کشور می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز