خبرگزاری کار ایران

تشک مموری فوم دار یا طبی-فنری؟ هر کدام چه ویژگی‌هایی دارند؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۹۱۹۷

خواب سالم تأثیر زیادی در سبک زندگی سالم دارد. اکثر پزشکان و روان شناسان توصیه می کنند که به مدت و کیفیت خواب توجهی ویژه داشته باشیم. برای خواب خوب نیز تشک خوب نیاز داریم. احتمالاً شما نیز برای خرید تشک خواب سری به بازار زده اید و مدل های متنوع این محصول، سردرگمتان کرده است. باید بدانید که خرید تشک نامناسب می تواند ناهنجاری های ستون فقرات را به دنبال داشته باشد. همه ما دوست داریم متناسب با هزینه ای که می کنیم یکی از بهترین کیفیت ها را انتخاب کنیم تا بتوانیم با خیال راحت و آسوده استراحت کنیم. تشک ها در مدل های متنوعی شامل فنری (متصل و منفصل)، مموری فوم دار و طبی-فنری در بازار عرضه می شوند. در این گزارش قصد داریم شما را با تشک های مموری فوم دار و طبی-فنری بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید خود داشته باشید.

ایلنا؛ در ابتدا لازم می دانیم با مهم ترین ویژگی های تشک ها فنری متصل و منفصل آشنا شوید . تشک های فنری متصل از قدیمی ترین و پرمصرف ترین تشک های فنری موجود در بازار محسوب می شوند. سطح تشک های فنری متصل به حالت صفحه به یکدیگر متصل می باشد و فشار ناشی از وزن کاربر در سراسر تخت پخش می شود. اگر به دنبال تشکی اقتصادی هستید، این مدل از تشک می تواند حداقل هزینه را برایتان به همراه داشته باشد. تشک های فنری منفصل، جدیدترین تکنولوژی فنر در ساخت تشک به حساب می آیند. چینش مجزا موجب می شود که هر یک از فنرها به صورت جداگانه عمل کند و روی یکدیگر تأثیر نگذارند. این نوع تشک ها در مقایسه با تشک های فنری متصل از درجه طبی بالاتری برخوردار باشند. حال برویم سر موضوع اصلی؛ تشک های مموری فوم دار و طبی فنری چه ویژگی هایی دارند؟

تشک مموری فوم دار

تشک هایی که دارای مموری فوم دار هستند، جزو مدل های مدرن به حساب می آیند. مموری فوم، مواد انعطاف پذیری هستند که به فشار و حرارت دریافتی حساس بوده و به تناسب آن تغییر شکل می دهند. با این توضیح می توانید متوجه شوید که این نوع تشک ها با توجه به وزن، حرارت بدن و شکل عضلات کاربران، عملکرد کاملاً متفاوتی خواهند داشت. در توصیف این نوع از تشک ها باید گفت که اگر دست خود را در یک قسمت خاصی از تشک فشار دهید و بعد بردارید خواهید دید که تشک شکل دست شما را به خود می گیرد. اگر توجه کرده باشید در هنگام خواب بر روی تشک معمولی، گودی کمر شما تا تشک فاصله دارد. این فاصله در تشک مموری فوم دار به راحتی پُر می شود. اگر این نوع از تشک ها را با نام های دیگری ازجمله تشک طبی در بازار شنیدید، تعجب نکنید؛ چرا که این نوع تشک ها خاصیت طبی بسیار بالایی در مقایسه با مدل های فنری دارند به گونه ای که اکثر پزشکان ارتوپد به اشخاصی که از دیسک کمر رنج می برند یا عمل جراحی انجام داده اند، توصیه می کنند که از تشک های مموری فوم دار استفاده نمایند.

تشک مموری فوم دار یا طبی-فنری؟ هر کدام چه ویژگی‌هایی دارند؟

تشک طبی-فنری

از دیگر مدل های پرطرفدار بازار می توان به نمونه های طبی-فنری اشاره کرد. این نوع تشک ها، فواید هر دو نوع تشک فلزی و طبی را دارند. در واقع اجزای تشکیل دهنده آن ها شامل فنر و مموری فوم می باشد. به خریدارانی که این سوال را مطرح می کنند که "تشک نرم بهتر است یا سخت؟"، باید این نوع تشک ها را پیشنهاد داد. از لحاظ پزشکی، تشک انسان باید در حالت میانه باشد، هم به اندازه کافی سفت باشد که انحنای ستون فقرات، حفظ شود و هم به اندازه کافی نرم که به کمر فرد، پشت ساق پا و ران که دارای انحنا هستند، آسیبی نرساند. این مدل ها به تازگی وارد بازار شده و توانسته اند بخوبی جای خود را در میان خریداران باز نمایند.

تشک مموری فوم دار یا طبی-فنری؟ هر کدام چه ویژگی‌هایی دارند؟

اگر توانسته اید نوع تشک متناسب با خود را انتخاب کنید، خبر خوش پایانی ما برای شما این است که فروشگاه اینترنتی زنبیل به منظور تأمین حداکثر رضایت مشتریان، خدمات ویژه ای را برای خرید تشک درنظر گرفته است که طبق آن می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی زنبیل به قیمت تشک با مدل های متنوع شامل قیمت تشک خوشخواب ، قیمت تشک رویا و دیگر برندها دسترسی داشته و با خرید اینترنتی ، بهترین مدل تشک را در کمتر از سه ساعت با بهترین قیمت از این فروشگاه تحویل بگیرید. شما با خرید از این فروشگاه اینترنتی 10 روز گارانتی خرید دارید. این گارانتی شامل گارانتی قیمت، اصالت، مغایرت و عودت می باشد. این فروشگاه تضمین می کند که کالا با پایین ترین قیمت ممکن ارائه گردیده است. اگر تا ده روز بعد از خرید، از فروشگاه معتبر دیگری پیشنهاد قیمت پایین تری دریافت کردید به فروشگاه اطلاع دهید تا در کمترین زمان ممکن پس از بررسی کارشناسان، ما به التفاوت را دریافت کنید. همچنین اگر تا 10 روز بعد از خرید متوجه شدید که کالای خریداری شده با کالای مشاهده شده در وب سایت مغایرت دارد و یا دارای گارانتی اصلی نیست، به راحتی می توانید کالای خریداری شده را عودت دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز