خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولین شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان صورت گرفت

تجلیل از برترین‌های جشنواره ورزشی "جام شهدای ذوب آهن"

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۹۱۸

در مراسم اختتامیه این جشنواره ، مدال ، کاپ قهرمانی ، حکم و جوایز نقدی این قهرمانان و نفرات برتر توسط مسئولین شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان به آنها اهداء شد.

ایلنا؛ جشنواره ورزشی "جام شهدای ذوب آهن" درشهرستان لنجان با شناخت برترین ها ، به کار خود پایان داد و مراسم اختتامیه این جشنواره شنبه 18 اسفند ماه در تالار آهن ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

این جشنواره  به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت ذوب آهن اصفهان و با همکاری ادارات آموزش و پرورش فولادشهر، باغبادران ،زرین شهر و هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی و محلی شهرستان لنجان با حضور دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه دختر و پسر شهرهای مذکور برگزار شد .

در مراسم اختتامیه این جشنواره ، مدال ، کاپ قهرمانی ،  حکم و جوایز نقدی این قهرمانان و نفرات برتر  توسط مسئولین شهرستان لنجان و ذوب آهن اصفهان به آنها اهداء شد.

گفتنی است 1000  دانش آموزان لنجانی در این جشنواره در رشته های فوتبال، فوتسال(پسران( ، و والیبال(دختران) و بازی های بومی و محلی )دختران و پسران) در رشته های طناب کشی، دال پلان، هفت سنگ، طناب زنی، چوب کشی و دویدن با گونی در ایام ا... دهه مبارکه فجر به رقابت با یکدیگر پرداختند و برترین های این رشته ها معرفی شدند.

شایان ذکر است قبل از برگزاری مراسم اختتامیه ، این نفرات برتر و قهرمانان جشنواره ورزشی جام شهدای ذوب آهن ، با حضور در این شرکت ، از خط تولید آن بازدید کردند .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز