خبرگزاری کار ایران

دکوراسیون داخلی مبلمان اداری و تاثیرات آن بر کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۷۳۷۷۶۵

نور علاوه بر تاثیری که در زیباسازی ساختمان دارد، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و سیستم های روشنایی و همچنین تاثیر مطلوب بر دیده‎ی کارکنان و ارباب رجوع دارد.

ایلنا؛ دنیای امروز به گونه ای است که بیشتر ساعات زندگی در فضاهای بسته اداری سپری می شود و از آنجا که هر روز شاهد ورود طرح های جدید برای دکوراسیون اداری هستیم، زیبایی فضای داخلی دفاتر اهمیت بیشتری پیدا کرده است. این روند تا جایی پیش رفته که دکوراسیون داخلی در انواع مختلف دیوارپوش، سقف های کاذب، کف، نماها و طرح های زیبا و ... عرضه می شود. به طوری که مشتریان می توانند فضای داخلی محل کار  و دفترخود را با ابزارهای مختلفی زیبا کنند.

فضا گویا از جمله شر کتهایی است که با سابقه و پیشینه موفق در زمینه دکوراسیون اداری، به بهترین نحو نیاز کارمندان و مراجعین را با پیاده سازی دکوراسیون منطبق با فضای دفاتر و شرکتها مرتفع می کند و کاملا حس آرامش و حرفه ای بودن را به ارباب رجوع و پرسنل منتقل می کند.

دکوراسیون داخلی مبلمان اداری و تاثیرات آن بر کسب و کار

ماژول های دکوراسیون داخلی

برای دکوراسیون اداری باید ماژول های مختلفی را در نظر گرفت. به این معنا که برای زیباسازی فضای داخلی باید به برخی از فاکتورها توجه داشت که در این مقاله به برخی از آنها اشاره می شود:

نور ساختمان

نور علاوه بر تاثیری که در زیباسازی ساختمان دارد، موجب صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی و سیستم های روشنایی و همچنین تاثیر مطلوب بر دیده‎ی کارکنان و ارباب رجوع دارد. چرا که سیستم های روشنایی الکتریکی با وجود مزایایی که برای زیبایی ساختمان دارند، گاهی موجب تاثیرات نامطلوب بر چشم می شود. به همین دلیل است که در زمان دکوراسیون داخلی و چیدمان مبلمان اداری باید به حفظ نور طبیعی ساختمان توجه کافی داشت. استفاده از طرح ها و ابزارهایی که برای زیبایی نمای داخلی استفاده می شود، نباید مانع از تابش مستقیم نور بر داخل ساختمان شود. برای مثال استفاده از دیوارپوش یا سقف کاذب برای پوشاندن و مخفی کردن راه های ورود نور به ساختمان، شاید بتواند نمای داخلی را زیبا کند، اما هزینه های مصرف انرژی را در ساختمان افزایش می دهد و تبعات سوء دیگری را نیز به دنبال دارد.

دکوراسیون داخلی مبلمان اداری و تاثیرات آن بر کسب و کار

رنگ ساختمان

رنگ در دکوراسیون اداری بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر اینکه رنگ تجهیزات باید با هم همخوانی داشته باشند بهتر است که با رنگ های سازمانی شما هم مطابقت داشته باشند.

فضاگویا، در پروژه های دکوراسیون داخلی علاوه بر در نظر گرفتن این موارد به روانشناسی رنگها و تاثیری که در طولانی مدت در دید کارکنان و مراجعین می گذارد نیز اهمیت میدهد.

دکوراسیون داخلی مبلمان اداری و تاثیرات آن بر کسب و کار

محیط و فضای ساختمان

برای دکوراسیون داخلی باید به سایز و اندازه محیط نیز توجه داشت. درتقسیم بندی هایی که برای ساختمان صورت می گیرد، نباید دکوراسیون موجب کوچک شدن نمای داخلی شود. در این صورت دفتر کار درهم ریخته و نامنظم می شود. نمای داخلی شرکت باید به گونه ای باشد که پس از اتمام کار، آرایش و چیدمان قرار گرفتن وسایل و اثاثیه با دکوراسیون محیط هماهنگ باشد. به طوری که رنگ پرده ها، مبلمان اداری، میز مدیریتی, میز کنفرانسفرش ها با رنگ کف، سقف و دیوار دفاتر با یکدیگر همخوانی داشته باشد. حال ممکن است حالت تضاد و یا تناسب رنگ استفاده شود که در هر صورت به سلیقه کارکنان شرکت بستگی دارد.

نحوه چیدمان اثاثیه

رنگ اولین آیتم مهم در دکوراسیون اداری می باشد و شاید قبل از هر چیز، رنگ ها توجه ناظرین را به خود جلب کنند. اما نحوه چیدمان و قرار گرفتن اثاثیه نیز تاثیر زیادی در زیباسازی فضای داخلی دارد. جمع کردن تمامی وسایل در یک گوشه و خالی گذاشتن سایر قسمت ها، موجب بر هم خوردن نظم و هماهنگی در دکوراسیون می شود. بنابراین می بایست محصولات مبلمان اداری را به نحوی چیدمان کرد که تعادل حفظ شود.

دکوراسیون داخلی مبلمان اداری و تاثیرات آن بر کسب و کار

استفاده از سبک های مختلف طراحی داخلی

برای دکوراسیون داخلی طرح های مختلفی ارائه می شود که برخی از آنها عبارتند از: طرح های سنتی، مدرن، کلاسیک، هنری و ... . برای زیبا کردن محیط دفاتر تجاری می توان یکی از این طرح ها را در نظر گرفت. اگرچه گاهی می توان با ترکیب طرح های مدرن و سنتی، دکوراسیون زیبایی را خلق کرد، اما بهتر است هر یک از طرح ها به تنهایی استفاده شود.

دیوارپوش و کاغذ دیواری و تاثیرات آن بر کسب و کار

در گذشته برای زیبا کردن دیوارها از روش هایی همچون گچ بری با طرح های برجسته، رنگ آمیزی و کمی بعدتر نیز از کاغذهای دیواری استفاده می شد. اگر چه تمامی این روش ها موجب زیبایی نمای داخلی و مرتب شدن ساختمان می شد، اما به اندازه روش های مدرنی که به تازگی برای زیباسازی ساختمان استفاده می شود، راحت و آسان نیستند. ضمن اینکه روش های مدرن برای دکوراسیون داخلی دوام و استقامت بیشتری نیز دارند. یکی از روش های مدرن زیباسازی ساختمان، استفاده از دیوارپوش یا کاغذ دیواری است.

دیوارپوش چیست؟

دیوارپوش ها، لایه هایی هستند که بر روی دیوار نصب می شوند و به علت نصب سریع و آسان، در دکوراسیون اداری بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. تنوع در رنگ و طرح دیوارکوب ها باع

ث شده که به عنوان بخشی از طراحی داخلی و مبلمان اداری محسوب شوند.

از آنجایی که این دیوارپوش ها در جنس های مختلفی در بازار موجود هستند، شرکت فضاگویا که از پیشتازان ارائه خدمات در دکوراسیون اداری می باشد، دیوارپوش های ام دی اف را به عنوان مناسب ترین نوع دیوارپوش معرفی می کند.

دیوارکوب های MDFدر دو اندازه 8 میلی متری و 16 میلی متری موجود می باشند که به صورت پانل های افقی و عمودی عرضه می شوند.

دکوراسیون داخلی مبلمان اداری و تاثیرات آن بر کسب و کار

انواع دیوارپوش

کاغذ دیواری ها یا دیوارپوش ها طرح ها و انواع بسیار متنوع و بسیار زیادی دارد که با توجه به چیدمان و مدل و رنگ مبلمان اداری از جمله مدل صندلی ها، مدل میز اداری، تزئینات و ... می توان بهترین انتخاب را داشت تا به بهترین شکل دیده شود. از آنجایی که طریقه نصب این دیوارپوش ها بر تمیزی و زیبا دیده شدن دیوارها بسیار تاثیر گذار می باشد،کارشناسان نصب در فضا گویا قبل از هر کاری برای مطمئن بودن در شاقول بودن و گونیا بودن زوایا به زیر سازی دیوارها می پردازند.

شرکت فضا گویا برای ارائه بهتر این نوع دیوار پوش آنها را در سه دسته به مشتریان خود معرفی می کند:

1. دیوار پوش ساده

2. دیوارپوش پنلی

3. دیوار پوش با طراحی خاص

که هر 3 مدل دیوارپوش دارای مزایای مشترکی هستند از قبیل:

• وزن کم

• نصب سریع و آسان بر روی تمامی سطوح و بدون نیاز به تخریب و بازسازی

• مقاوم در مقابل رطوبت و حرارت (اگر به خوبی از آنها مراقبت شود، تا سالها باقی می مانند.)

• امکان انتخاب طرح و رنگ متناسب با محیط به علت تنوع بالا

• ایجاد حس آرامش در فضای اداری به علت نمای چوبی

• انعطاف پذیری بالا برای تزئینات داخلی

• ترکیب رنگ فوق العده با میز مدیریتیو میز کنفرانس

گفتنی است که در صورت تمایل، می توان به راحتی دیوارپوش را باز کرده و دیوارکوب با طرح های دیگری را جایگزین آن کند.

همچنین نوع دیگری از دیوارپوش،‌ دیوارپوش های سلولزی می باشند که با استفاده از الیاف مصنوعی، رزین های ساختمانی و پیگمنت های مقاوم ساخته می شوند و از مقاومت بالایی برخوردارند. این نوع دیوار پوشها عایق مناسبی برای صدا، حرارت و برودت می باشند که در اشکال، طرح ها و رنگ های متنوعی وارد بازار می شوند.

دکوراسیون داخلی مبلمان اداری و تاثیرات آن بر کسب و کار

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز