خبرگزاری کار ایران

طراحی بسته بندی خلاقانه ظریف گرافیک برای محصولات ماکروپف

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۶۳۸

یکی دیگر از ویژگی های پاپ کورن نیمه آماده ماکروپف، داشتن حجم 25 برابر بیشتر بعد از قرار گرفتن در ماکروویو نسبت به سایر محصولات مشابه است که بر ترد بودن و داشتن کیفیت بالای آن تا حد زیادی تاثیر خواهد داشت.

ایلنا؛ از مهم ترین فاکتورهای افزایش فروش و معرفی نام برند به مخاطبان اصلی آنها، توجه به عناصر تبلیغاتی مانند طراحی بسته بندی و طراحی لوگو می باشد که متاسفانه در بسیاری از مواقع نادیده گرفته میشود. از نمونه های موفق در این زمینه می توان به طراحی بسته بندی و طراحی لوگو ظریف گرافیک برای پاپ کورن نیمه آماده ماکروپف اشاره نمود که به خوبی نوع و طعم و تنوع بالا در محصولات این شرکت را با انتخاب رنگ و المان های گرافیکی مناسب به نمایش گذاشته است.

برای داشتن بسته بندی موفق در مرحله ی اول باید ویژگی های اصلی و منحصر به فرد محصول را شناسایی نمود. از آنجا که محصولات ماکروپف شامل پاپ کورن های نیمه آماده با طعم های مختلفی مانند کره ای، باربیکیو، فلفلی و  غیره می باشد و لذت خوردن پاپ کورن داغ در دورهمی های خانوادگی و دوستانه را فراهم میکند، در نتیجه مخاطب باید با اولین نگاه به لوگو و بسته بندی پی به این ویژگی محصول ببرد. به همین منظور تیم طراحی بسته بندی ظریف گرافیک رنگ هایی را برای هر محصول استفاده نموده است که در مرحله ی اول مرتبط با طعم آن باشند و بر جذابیت آن اثر مثبت بگذارد. علاوه براین، استفاده از المان هایی مانند ماکروویو روی بسته بندی اشاره به طرز تهیه ی محصول و معرفی این پاپ کورن جدید داشته و مخاطب در درک نوع محصول دچار ابهام نخواهد شد.  

طراحی بسته بندی خلاقانه ظریف گرافیک برای محصولات ماکروپف

یکی دیگر از ویژگی های پاپ کورن نیمه آماده ماکروپف، داشتن حجم 25 برابر بیشتر بعد از قرار گرفتن در ماکروویو نسبت به سایر محصولات مشابه است که بر ترد بودن و داشتن کیفیت بالای آن تا حد زیادی تاثیر خواهد داشت. با تهیه ی این محصول از سایت بامیلو کاملا تفاوت ها و ویژگی های منحصر به فرد این محصول جدید ماکروپف را درک خواهید نمود.  این ویژگی در طراحی لوگوی محصول به خوبی نمایش داده شده و نتیجه ی آن خروجی مطلوب و لوگوی خلاقانه با چهره ای خندان می باشد که با توجه به گروه سنی مخاطبین اصلی کاملا هوشمندانه انتخاب شده است.

توجه به نوع محصول، شناسایی مخاطبان اصلی و تلفیق آنها با دانش و تخصص در طراحی گرافیک، از جمله مواردی می باشند که ظریف گرافیک برای طراحی بسته بندی و طراحی لوگوی محصولات ماکروپف به کار برده و در معرفی و ماندگار شدن نام این برند در ذهن مخاطب به موفقیت دست پیدا نموده است. سایر نمونه کارهای ظریف گرافیک، اعم از طراحی بسته بندی، طراحی لوگو، طراحی پوستر و سایر عناصر تبلیغاتی و گرافیکی را می توانید بر روی سایت ظریف گرافیک دات کام مشاهده نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز