خبرگزاری کار ایران

خصوصیات و مزایای انواع کاشی

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۵۷۹

در یک دو سه سازه انواع کاشی شامل کاشی پرسلانی، کاشی شیشه ای، کاشی آلومینیومی، کاشی استیل و کاشی استخری از میان برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی و آماده خریداری هستند.

ایلنا؛ استفاده از انواع کاشی با توجه به کاربری و ویژگی های محیطی متفاوت است. در یک دو سه سازه انواع کاشی شامل کاشی پرسلانی، کاشی شیشه ای، کاشی آلومینیومی، کاشی استیل و کاشی استخری از میان برترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی معرفی و آماده خریداری هستند.

کاشی شیشه ای

کاشی شیشه ای به واسطه رنگ‌ های متنوع و بازتاب نور ویژه از قابلیت کم نظیری برای افزایش جذابیت ‌های بصری محیط برخوردار است. کاشی شیشه ای برای بسیاری از دکوراتورهای طراحی داخلی محصولی جذاب به شمار می آید. این کاشی ها قابلیت استفاده در هر فضا و شرایطی را دارند و طراح با تغییر نوع چیدمان آنها می تواند دکوراسیون داخلی را به زیبایی هر چه تمام تر بیاراید.

نصب این کاشی ها در فضای بین کابینت آشپزخانه، بر روی کلیه سطوح صاف مانند دیوار، ستون ها، صفحات رومیزی، پشت سینک آشپزخانه، پشت اجاق گاز، کلیه سطوح گچ کاری شده، سطوح بتنی، دیوار حمام و سرویس بهداشتی، فضای داخل سونا بخار و دیوارهای استخر امکان پذیر است.

خصوصیات و مزایای انواع کاشی

کاشی آلومینیومی

بدون شک کاشی آلومینیومی یکی از المان های همیشگی در طراحی دکوراسیون های مدرن به حساب می آید. استفاده از فلز به عنوان کاشی آشپزخانه گزینه ای است که عموما با سبک‌های مینیمالیستی و مدرن هم‌خوانی زیادی دارد. ماهیت بازتابی تایل های فلزی سبب بزرگ تر و روشن ترجلوه دادن فضای اطراف خود می گردد. این مزیت به ویژه برای فضاهای کوچکی که فاقد نور طبیعی هستند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کاشی های آلومینیومی در برابر دمای بالا، رطوبت و لکه‌های غذا بسیار مقاوم هستند و این امر استفاده از آن ها را مبدل به پوشش ایده آل دیوارهای بین کابینتی و پشت سینک کرده است. این تایل های آلومینیومی جایگزین بسیار مناسبی برای کاشی های سنتی در آشپزخانه ها به شمار می آیند. علاوه بر دیوارهای بین کابینتی، تایل های آلومینیومی برای استفاده بر روی دیگر دیوارها، فضای داخلی حمام و حتی پوشش برخی سقف ها نیز مناسب هستند. این محصول دارای قابلیت هایی چون نصب سریع و آسان، قابلیت ارتجاعی برای نصب بر روی سطوح منحنی و نظافت سریع و آسان است.

کاشی استیل

کاشی های استیل نیز همانند کاشی های آلومینیومی یکی از المان های همیشگی در طراحی دکوراسیون های مدرن به حساب می آیند. استفاده از فلز به عنوان تایل آشپزخانه گزینه ای است که عموما با سبک‌های مینیمالیستی و مدرن هم‌خوانی زیادی دارد. ماهیت بازتاب نور تایل های فلزی سبب بزرگ تر و روشن ترجلوه دادن فضای اطراف خود می گردد. این مزیت به ویژه برای فضاهای کوچکی که فاقد نور طبیعی می‌باشند از اهمیت بیشتری برخوردار است.

کاشی استخری

کاشی استخری به دلیل ابعاد مینیاتوری آن از ظرافت و زیبایی ویژه ای برخوردار است. کاشی های استخری محصولاتی لعابدار، در انواع براق و مات با سطوح رویه صاف یا برجسته بنا به کاربری های مختلف مورد استفاده می باشند. این محصول در بازار با نام های مختلفی همچون کاشی مینیاتوری، سرامیک مینیاتوری، موزاییک، سرامیک ریز و سرامیک استخری نیز شناخته می شود. با توجه به خصوصیات منحصر به فرد این محصولات، کاربرد های سرامیک استخری بسیار گسترده و متنوع است.

کاشی پرسلانی

کاشی‌ های پرسلانی بدلیل جذب آب بسیار پایین و فرایند تولید ویژه از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند. تنوع ابعاد و طرح های این کاشی ها باعث تمایل مصرف کنندگان برای استفاده از این محصول ساختمانی گردیده است. کاشی پرسلانی به عنوان یک کاشی بدون لعاب با پخت در دمای بالا، تخلخل پایین و جذب آب کمتر از ۰.۳ درصد از اهمیت بالایی در میان گزینه های نماسازی به حساب می آید.

کاشی پرسلانی در برابر سایش، شکست و مواد شیمیایی مقاومت بسیار بالایی دارد. همچنین به علت تخلخل بسیار پایین و جذب آب بسیار کم، در برابر یخ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. کاشی پرسلانی قابلیت نصب در مکانهای مختلفی از جمله دیوار، کف و نمای بیرونی ساختمان (نصب خشک) را دارا است.

خرید انواع کاشی

سایت یک دو سه سازه با ساده سازی و همچنین شفاف سازی فرآیند انتخاب، مقایسه و خرید محصولات ساختمانی شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در حداقل زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت خریداری کنید. خرید ساختمانی بادید باز و با مقایسه از بین طیف وسیعی از انواع کاشی با قیمت کارخانه و بهترین کیفیت را در بزرگترین مرکز تخصصی معماری و عمران کشورتجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداری با شماره های 28428787 و 28425424 تماس حاصل کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز