خبرگزاری کار ایران

رضا اربابیان:

شیپور توانسته بالاترین سطح امنیت را برای کاربرانش فراهم کند

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۲۰۳

بازدار درباره بازار اجاره بها گفت: پیش‌بینی می‌شود در حوزه اجاره مسکن قیمت‌ها بیشتر از سال‌های گذشته افزایش یابد، به دلیل آنکه بازار خرید و فروش وارد رکود می‌شود این بازار رونق بیشتر و در نتیجه شاهد افزایش قیمت بیشتری می‌شود.

ایلنا؛ رضا اربابیان، مدیرعامل شیپور  معتقد است با بهره گیری از ابزارهای آنلاین و ایجاد فروشگاه های اینترنتی، وبسایت و اپلیکیشن مطمئن و امنی را برای کاربران گسترده خود فراهم کرده است.

 مدیرعامل شیپور در نشست خبری که حاشیه برگزاری ششمین نمایشگاه املاک و مستغلات برگزار شد،  با بیان اینکه ارتباط بین سایت‌های املاک با بنگاه‌های املاکی نسبت به سال‌های گذشته بیشتر شده است، گفت: وجود سایت‌های اینترنتی با نظارت وزارت صمت و ارتباطات و نیز تعامل با اتحادیه‌های تخصصی باعث ایجاد شفافیت در بازار شده است.

مدیرعامل شیپور درباره ادغام آلونک و شیپور در بخش مسکن افزود: امتیاز آلونک در همکاری و تعامل مناسب با آژانس‌های مشاوره املاک و گستردگی کاربران شیپور، می‎تواند فرصت خانه‎دار شدن و فرایند دسترسی به اطلاعات املاک ایران را برای گسترده‎ترین بستر نیازمندی‌های آنلاین کشور یعنی شیپور فراهم کند .

وی گفت: هم اکنون ۱۵۰۰ دفتر آنلاین مشاور املاک (فروشگاه مجازی املاک) در  تهران وجود دارد که نقش موثری در اعتمادسازی بین خریدار و فروشنده ایفا می‌کنند و به تازگی برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در سراسر ایران هم این برنامه را ادامه می دهیم.

وی درباره امنیت شیپور در حوزه خرید و فروش آنلاین، گفت : با توجه به اهمیت بالای حفظ امنیت و همچنین حساسیت بالای این مجموعه به رعایت قوانین ابلاغی،  همه آگهی ها در شیپور توسط افراد و کارشناسان که در ۴ شیفت به صورت ۲۴ ساعته مشغول کارند ، تایید می شود و از ابزار های هوش مصنوعی و آنلاین در این فرایند استفاده نمی‌شود. همچنین تیم پشتیبانی  که به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات و رفع مشکلات هستند و تیم حقوقی که در صورت وجود سوال درباره امن بودن فضای معامله، کاربران را یاری می رسانند.

اربابیان درباره قسمت گزارش آگهی گفت: در هر آگهی وجود دارد که هریک از گزارشات به صورت دقیق و کامل بررسی می شوند و اقدامات لازم در این خصوص توسط تیم کنترل کیفیت و یا حقوقی انجام می‎گیرد.

استفاده از ابزارهای آنلاین جهت شناسایی و مسدود سازی کاربران مشکل ساز از دیگر فرایندهای امن‌سازی معامله‌هاست که اربابیان در گفته هایش به آن اشاره کرد.  

شیپور توانسته بالاترین سطح امنیت را برای کاربرانش فراهم کند

اربابیان درباره اهمیت بخش مسکن نیز اظهار کرد: تمام قرارداد‌های خرید و فروش مسکن در بنگاه‌های املاکی منعقد می‌شود، زیرا که خرید و فروش آنلاین بدون نظارت زمینه ساز عدم شفافیت در بخش مسکن می‌شود.

وی با اشاره به راه اندازی هزاران فروشگاه اینترنتی در شیپور گفت: با این فرایند،  فرصت رونق کسب و کار را در فضای آنلاین برای هزاران شهروند فراهم کرده‎ایم و تلاش کردیم تا امن ترین و مطمئن ترین بستر را برای خرید و فروش برای مردم ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد در صورتی که همکاری و تعامل میان دفاتر املاک و بسترهای ارائه آگهی وجود داشته باشد، امکان فروش خدمات املاک بیشتر می شود و بازار ملک می‌تواند رونق بگیرد.

در ادامه میلاد بازدار، مدیرعامل آلونک و مدیر دپارتمان املاک شیپور نیز با اشاره به ادغام آلونک و شیپور در بخش مسکن، گفت: زیرساخت‌های ارزشمندی که آلونک در ارتباط با مشاوران املاک به عنوان مهم‎ترین مرکز فروش خانه دارد و حجم بالای بخش مسکن در شیپور، می تواند یک فرصت طلایی برای بازار مسکن باشد که به نیاز مردم در این حوزه در کمترین زمان و با بهترین کیفیت پاسخ بگوید.

وی گفت:  قبل از فرایند ادغام آلونک و شیپور دسترسی مخاطب با توجه به مسیر مشترک این دو کسب و کار بازار مسکن، منسجم نبود. در عین حال مخاطبان بالای شیپور این اجازه را به مشاوران املاک می دهد تا بتوانند آگهی های خود را به شکل یکجا به کاربران شیپور ارائه کنند.

بازدار درباره بازار اجاره بها گفت: پیش‌بینی می‌شود در حوزه اجاره مسکن قیمت‌ها بیشتر از سال‌های گذشته افزایش یابد، به دلیل آنکه بازار خرید و فروش وارد رکود می‌شود این بازار رونق بیشتر و در نتیجه شاهد افزایش قیمت بیشتری می‌شود.

 مدیرعامل آلونک، افزود: چنانچه در فضای مجازی رونق کسب و کار اولویت اصلی قرار گیرد، باید امینت و اعتماد مردم در این بخش‌ها بیشتر شود.

در ادامه این نشست، مصطفی قلی خسروی، رییس اتحادیه املاک با تقدیر از تلاش‌های شیپور برای هماهنگی با مشاوران املاک برای ایجاد فضای امنی برای مردم، گفت: مشارکت مشاوران املاک در حوزه آی تی باید افزایش یابد تا بتوانند به عنوان یک رابط نیاز‌های اصلی مردم را در بخش مسکن برآورده کنند.

خسروی ادامه داد:  ارتباط بین سایت‌های اینترنتی و مشاوران املاک باعث ایجاد امنیت در معامله می‌شود و با نظارت جدی از سوی وزارت صمت باید امنیت در این بخش افزایش یابد.

نیما اشرف زاده، مدیر اجرایی شیپور هم در این نشست با بیان اینکه فروشگاه‌های آنلاین، شیپور، ویترینی برای معرفی بیشتر کسب و کارها به مردمند، افزود: با راه اندازی این فروشگاه‎ها در شیپور، این امکان را به صاحبان مشاغل داده ایم تا بتوانند ضمن معرفی خود و کسب و کارهایشان، اعتبار و اعتماد بیشتری را نزد مخاطبان و کاربران به دست آورند.

وی ادامه داد: در تعاملی که با برخی خیریه ها انجام دادیم، اعلام آمادگی کردیم که برای بخش‌های آسیب پذیر جامعه، امکان راه اندازی فروشگاه را آنلاین آنلاین را ایجاد کرده‎ایم و همچنین با تفاهمی که با مدیر اشتغال شهرداری تهران داشتیم، زمینه فعالیت را برای کسب و کارهای خانگی را آماده کردیم تا تاثیر مستقیمی را در بازار و رشد فعالیت خود ببینند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز