خبرگزاری کار ایران

در میان سدان‎های بی ام و کدامیک ایمن‎تر است؟

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۳۲۵

بی ام و همانند مرسدس بنز جزو پرفروش‌ترین خودروهای لوکس جهان محسوب می‌شود و شهرت خودروهای این شرکت معتبر آلمانی‌زبان زد خاص و عام است. در طی سال‌های گذشته همواره تکنولوژی‌های جدیدی وارد خودروهای بی ام و شده‌اند و آن‌ها را راحت‌تر، لوکس‌تر و البته امن‌تر کرده‌اند. در حال حاضر اگر به دنبال امن‌ترین خودرو جهان ازلحاظ کمترین تعداد مرگ‌ومیر در جاده‌ها باشید خرید بی ام و x3 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

خودروهای این سری پرطرفدار سال‌ها است که توانسته‌اند آمار تحسین‌برانگیزی از این نظر در جهان ثبت کنند. اما در بین خودروهای سدان بی ام و کدام‌یک می‌توانند عنوان امن‌ترین خودرو را به نام خود ثبت کنند؟ برای پاسخ به این سؤال به سراغ مهم‌ترین نهاد کنترل و امتیازدهی امنیت خودرو در جهان یعنی یورو انکپ رفته‌ایم و نتایج این تست معتبر بر روی خودروهای بی ام و را موردبررسی قرار داده‌ایم. اگر به دنبال خرید سدان بی ام و هستید و انتخاب شما از میان امن‎ترین آنهاست، با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

بررسی تست امنیت بی ام و سری 6 در یورو انکپ؛ رتبه سوم در بین امن ترین سدان های بی ام و

بی ام و سری 6 جزو لوکس‎ترین سدان های تولیدی مرسدس بنز محسوب می‎شود. این خودرو ها در دسته خودرو های Executive یا اجرایی که دارای امکانات بیشتر و موتور قدرتمندتر از خودروهای خانوادگی هستند قرار می‎گیرند. فروش بی ام و سری 6 چندان بالا نیست با این حال این خودروها از لحاظ امنیت با 5 ستاره امنیت یورو انکپ و مجموع امتیازات بالا، رتبه سوم را در بین امن‎ترین سدان‎های بی ام و کسب می‎کنند.

طبق گزارش یورو انکپ بی ام و سری 3 در تست ایمنی این مرکز توانسته است 86 درصد امتیازات مربوط به ایمنی بزرگسالان را دریافت کند. همچنین این خودرو توانسته است صاحب 85 درصد از امتیازات ایمنی کودکان خردسال را نیز به دست آورد که جزو امن‎ترین خودروها از این نظر محسوب می شود. در نهایت با کسب 81 درصد امتیازات بخش محافظت از عابرین پیاده و 59 درصد امتیازات سیستم‎های ایمنی کمکی جزو امن‎ترین سدان های تولید شده توسط بی ام و قرار می‌گیرد. قیمت بی ام و سری 6 در سایت دیوار حدود 1.4 میلیارد تومان است.

در میان سدان‎های بی ام و کدامیک ایمن‎تر است؟

بررسی تست امنیت بی ام و سری 3 در یورو انکپ؛ رتبه دوم در بین امنترین سدانهای بی ام و

در حال حاضر فروش بی ام و سری 3 در سراسر جهان به بیش از 400 هزار دستگاه می‌رسد که این سری را به پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای بی ام و تبدیل کرده است. این سری توانسته است 5 ستاره امنیت از یورو انکپ دریافت کند و دربین امن‌ترین خودروهای جهان قرار بگیرد. اگر نگاهی به نتایج کسب‌شده توسط این خودروی کوچک خانوادگی داشته باشیم متوجه خواهیم شد درمجموع با کسب 95 درصد امتیازات در بخش محافظ از بزرگ‌سالان بهترین عملکرد را از خود به‌جای گذاشته است. سری 3 در بخش امنیت کودکان صاحب 84 درصد امتیازات شده است که امتیاز بسیاری خوبی در این بخش محسوب می‌شود. امنیت خودرو برای عابرین پیاده نیز با کسب 78 درصد امتیازات شرایط خوبی دارد. 

در نهایت بی ام و سری 3 در بخش سیستم‎های ایمنی کمکی نیز با داشتن کنترل الکتریکی ثبات خودرو و سیستم نگه‎دارنده خودرو بین خطوط موفق به کسب 86 درصد امتیازات شده است. خوشبختانه بازار خرید و فروش بی ام و سری 3 در ایران همچنان فعال است و آگهی‎های فروش بی ام و سری 3 به روز را می‎توانید در سایت دیوار مشاهده کنید. قیمت بی ام و سری 3 در ایران بین 1 تا 1.250 میلیارد تومان است.

در میان سدان‎های بی ام و کدامیک ایمن‎تر است؟

بی ام و سری 5؛ امن ترین سدان های بی ام و در جهان

بی ام و سری 5 که بعد از سری 3 پرفروش‎ترین بی ام و های جهان هستند در رتبه‎بندی امن‎ترین سدان‎های بی ام و رتبه اول را به خود اختصاص داده‎اند. فروش بی ام و سری 5 بعد از رشد در سال‎های اخیر به بیش از 350 هزار دستگاه رسیده است که نشان از محبوبیت این خودروها دارد و در بین سدان‎های بی ام و رقیب جدی از لحاظ میزان فروش برای سری 3 محسوب می‎شود. تفاوت زیادی بین امتیازات این سری با سری 3 دیده نمی‎شود اما به دلیل حضور این سری در دسته‎بندی خودروهای Executive آپشن‎ها و سیستم‎های کنترل امنیتی بیشتری نظر سیستم کمکی کنترل سرعت در آن‎ها دیده می‎شود که سبب شده است امتیاز کامل 100 را در این بخش کسب کنند.

در سایر بخش محافظت از بزرگسالان و عابرین پیاده امتیاز مشابهی با سری 3 کسب شده است و در بخش محافظت از کودکان خردسال به کسب 83 درصد امتیازات تنها یک امتیاز کمتر نسبت به سری 3 به دست آمده است. اگر قصد خرید امن‎ترین سدان بی ام و در جهان را داشته باشید بر طبق آگهی‎های فروش بی ام و سری 5 مدل 2018 در سایت دیوار، این خودروها  با قیمت بیش از 2 میلیارد تومان در دسترس خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز