خبرگزاری کار ایران

جاذبه‌های گردشگری تایلند

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۲۷۳

تایلند که در دنیا به عنوان سرزمین لبخند شناخته می شود، یک جواهر در آسیای جنوب شرقی است. این کشور به اندازه کافی توسعه یافته تا بهترین امکانات را ارائه دهد و به اندازه کافی بکر و وحشی است تا حس ماجراجویی را برای شما ایجاد نماید.

 تایلند کشوری است که باید حتما یکبار در طول عمر خود به آن سفر کنید. از سواحل معروف در جنوب تا روستاهای کوهستانی در شمال، جاذبه های تور تایلند شما را ناامید نخواهند کرد.

اگر تا به حال در کوهستان های سرسبز پا نگذاشته اید یا با فیل ها یا میمون های گستاخ روبرو نشده اید، تایلند همه این جاذبه ها را در یکجا فراهم می کند که هر کدام از آن ها خاطره ای فراموش نشدنی برای شما می سازد.

Railay Beach

استان کرابی، معروفترین سواحل تایلند را دارد و Railayگل سر سبد آن است. Railayدارای سواحل شنی سفید و آب های آبی روشن است. پیاده روی در این ساحل شگفت انگیز این احساس را به شما می دهد که در تکه ای از بهشت قدم گذاشته اید. دسترسی به این جزیره به وسیله قایق از طریق Krabi townو Ao Nangفراهم است.

سواحل زیبا، دلیل اصلی بازدید از Railayهستند، اما اینجا یک نقطه کانونی صخره نوردی نیز می باشد. کوهستان Railay، برای افراد تازه کار و حرفه ای موقعیت های ماجراجویانه ای را فراهم می کند. در میان بسیاری از فعالیت های دیگر، شما می توانید فیل سواری کنید، از رفتینگ در رودخانه خروشان لذت ببرید، کایاک سواری کنید و حتی از برخی گزینه های سبک تر مانند کلاس آشپزی و ماساژ بهره ببرید. همچنین غار الماس که امکان بازدید گردشگران را دارد، با یک راهرو مناسب، توجه بازدید کنندگان کنجکاو را که به دنبال کشف چیزهای جدید هستند به خود جلب می کند.

جاذبه‌های گردشگری تایلند

Koh Phi Phi

جزایر Phi Phiدر Krabi، یکی از محبوب ترین مناطق تفریحی تایلند هستند. فقط Phi Phi Donقابلیت سکونت دارد و دسترسی به جزایر دیگر با قایق به صورت روزانه از این جزیره انجام می شود.  یکی از نقاط سرگرم کننده در Koh Phi Phiجزیره میمون است، جایی که با تعداد زیادی میمون روبرو خواهید شد. شما می توانید یک راهنما به همراه یک قایق چوبی کوچک یا قایق بادبانی در اختیار داشته باشید. همچنین یک بوفه کوچک برای خرید میان وعده و شیک های میوه ای وجود دارد. اما حواس خود را جمع کنید اگر لحظه ای غافل شوید میمون ها خوراکی ها را از دست شما می دزدند. Long Beachیکی دیگر از نقاط زیبا در جزیره می باشد که برای تماشای غروب خورشید، عالی است.

اپراتورهای تور، بسته هایی برای گردش های غواصی همچنین گردش در خلیج مایا پیشنهاد می دهند جایی که در آن فیلم The Beachلئوناردو دی کاپریو فیلمبرداری شده است. از آنجایی که Koh Phi Phiگردشگران بسیاری را به خود جذب می کند، شرکت های توریستی زیادی هستند که بلیط هایی را به مقصد سواحل دیگر مانند Phuket، Koh Changو Koh Lantaارائه می دهند. Phi Phi Donیکی از مناطقی بود که در اثر سونامی سال 2004به شدت آسیب دید. پس از آن واقعه وحشتناک تمام مهمانخانه ها، رستوران ها و بازار ها بازسازی شدند.

Grand Palace

جاذبه‌های گردشگری تایلند

حتی اگر برنامه شما برای سفر به تایلند شامل خوشگذرانی در سواحل، فیل سواری و خوردن غذاهای گوناگون تایلندی باشد اما بهتر است یکی دو روز را در بانکوک سپری کنید. در پایتخت بسیاری از جاذبه های گردشگری وجود دارد که می توان از آنها بازدید کرد اما شاید بهتر باشد با Grand Palaceشروع کنید. این کاخ یکی از مکان های دیدنی شهر است که از قدمت تاریخی و معماری بسیاری برخوردار می باشد. این قصر باشکوه، راهروهای پر پیچ و خم، تالارهای سلطنتی، معابد و آثار باستانی فراوانی دارد که مهمترین آنها Wat Phra Kaeo، معبد بودای زمرد است.پیشنهاد می کنیم چند ساعت را در تور تایلند صرف بازدید از Grand Palaceکنید و پس از آن به سراغ دیگر نقاط گردشگری شهر بروید.

تایلند یکی از جذاب ترین کشورها برای گردشگری است. اگر تا به حال به این سرزمین شگفت انگیز سفر نکرده اید پیشنهاد ما به شما خرید تور پوکت است. با سایت توریاب می توانید سفری هیجان انگیز و لذت بخش را با پرداخت کمترین هزینه تور پوکت تجربه کنید.

آئو نانگ (Ao Nang)

به جرات می‌توان آئو نانگ یا خلیج شاهزاده را محبوب‌ترین شهر ساحلی تایلند دانست که در استان کرابی از جنوب تایلند واقع شده است. تایلندی‌ها با احداث فرودگاه، مسیر تردد به این شهر را برای گردشگران تسهیل کرده و با به کارگیری تمهیداتی چون ساخت هتل‌هایی با قیمت‌های مقرون به صرفه و رستوران‌های خوب، این مکان را به یکی از جذاب‌ترین و مفرح‌ترین جاذبه‌های گردشگری تور تایلند تبدیل کرده‌اند.

ساحل پاتونگ (Patong Beach)

در جریان سفر به تایلند اگر سری به خیابان شلوغ بانگلارود (Bangla Road) زدید، بازدید از ساحل افسانه‌ای پاتونگ که موازی این خیابان واقع شده‌است را از دست ندهید. جالب است بدانید که این ساحل با اکثر هتل‌ها و مراکز خرید فاصله نزدیکی دارد و هر گردشگری، بازدید از این ساحل جذاب و آرام‌بخش را که از تمام امکانات تفریحات آبی همچون شنا، قایقرانی، غواصی و دیگر ورزش‌های آبی برخوردار است، در برنامه سفر خود در تور پوکت می‌گنجاند.

منبع: تور لحظه آخری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز