خبرگزاری کار ایران

در آشپزخانه یک رستوران چه می گذرد ؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۰۸۴

قطعا در راه اندازی رستوران ، دکوراسیون ، چیدمان و زیبایی تاثیر بسزایی در جذب اولیه مشتریان دارد . در حالیکه آشپزخانه رستوران تاثیر بیشتری درحفظ و نگهداری مشتری خواهد داشت .

ایلنا؛ برای همه ی ما بارها پیش آمده  علی رغم  محدودیت زمانی که داشته ایم  مدت زیادی منتظر  سرو غذا در رستوران شده ایم و زمان زیادی را به بطالت پشت میزها گذرانده ایم .  یکی از دلایل اصلی این موضوع ، طراحی و چیدمان تجهیزات آشپزخانه صنعتی بدون در نظر گرفتن نکات لازم و رعایت استانداردهای مورد نیاز است .

در آشپزخانه یک رستوران چه می گذرد ؟

آشپزخانه ای که درست طراحی نشده باشد زمان زیادی از سرآشپز و پرسنل آشپزخانه جهت دسترسی به تجهیزات پخت و آماده سازی  خواهد گرفت . طبعا این موضوع باعث تاخیر در خدمات رسانی و منجر به نارضایتی  مشتری خواهد شد .

لذا  باید متناسب با فضای آشپزخانه ، طراحی مناسبی جهت دسترسی به انبار و مواد اولیه ، دسترسی به تجهیزات پخت و هم چنین دسترسی به تجهیزات آماده سازی رستوران از قبیل میز دورچین ،  میز سالاد بار فراهم گردد .

هوای مطبوع و بهداشت رستوران هم از دید مشتریان هیچوقت پنهان نمی ماند . در حین پخت پز روغن و دود زیادی در فضای آشپزخانه ایجاد می گردد که باعث اذیت پرسنل و مشتریان خواهد شد . با توجه به وجود هود صنعتی دیواری و مرکزی ، انتخاب یک هود مناسب همراه با  تعبیه در بهترین نقطه از محیط آشپزخانه  به منظور  تهویه ی هوای رستوران بسیار مهم می باشد .

لذا با توجه به اهمیت تمیز بودن ظروف ،  استفاده از تجهیزات شست و شو با کارایی و دقت بالا باعث افزایش سرعت عمل ، درخشندگی ظروف سرو و  جلوگیری از خستگی و اتلاف وقت پرسنل رستوران بابت شست شوی ظروف می باشد. به عنوان مثال ماشین ظرفشویی صنعتی با توجه به سرعت بالای شستشو از جمله تجهیزاتی است که کمک شایانی در طی این روند خواهد کرد .

در آشپزخانه یک رستوران چه می گذرد ؟

بدین ترتیب می توان گفت مشاوره ، طراحی و استفاده از تجهیزات آشپزخانه صنعتی تاثیر مستقیمی در ایجاد مشتریان وفادار خواهد داشت . شرکت گارد استیل با داشتن کادر فنی و مجرب در زمینه طراحی و تولید تجهیزات آشپزخانه صنعتی می تواند مشاور شما در مراحل مختلف راه اندازی رستوران و فست فود باشد .

حتما قبل از راه اندازی رستوران بابت طراحی یک فضای ایده ال کاری و تهیه تجهیزات رستوران با مواد اولیه مرغوب و طول عمر بالا مشاوره لازم را کسب نمایید و بی گدار به آب نزنید .  آشپزخانه ی یک رستوران در حکم قلب تپنده ی رستوران می باشد و تا زمانی که نظم ، مرغوبیت و سلامتی در آن جریان داشته باشد می تواند باعث ماندگاری و ادامه ی حیات رستوران  باشد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز