خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی اولین آکادمی مهارت‌آموزی ارتباط با مشتریان در کشور

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۵۰۵

صدور صنعت برون‌سپاری فرآیندهای کسب‌وکار، اشغالزایی و ارزآوری برای کشور

ایلنا؛ در دنیای کسب‌وکار علاوه بر موضوعاتی چون ایجاد ارزش افزوده، سودآوری و برقراری ارتباط موثر با مشتریان و... اشتغالزایی و همچنین ازرآوری برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

«پیتام» به عنوان یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه ارائه خدمات ارتباط با مشتریان، با درک اهمیت اشتغالزایی برای جوانان کشور و در کنار ارائه خدمات حرفه‌ای در حوزه ارتباط با مشتریان، شرایطی را فراهم کرده است تا جوانان ایرانی با جدیدترین متدهای روز دنیا در در این زمینه آشنا و علاوه بر آن کار در یک محیط دانش‌بنیان را تجربه کنند.

به این ترتیب پیتام به عنوان نخستین استارتاپ برون‌سپاری فرآیندهای کسب‌وکار (BPO)، نه تنها به سازمان‌ها کمک می‌کند تا از خدمات باکیفیت و تخصصی در حوزه ارتباط با مشتریان بهره‌مند شوند و هزینه‌هایی که صرف ایجاد این مراکز می‌شود را در راستای توسعه سازمان خود صرف کنند، بلکه در رشد و شکوفایی استعدادهای نیروی جوان کار ایرانی، اشتغالزایی و فراهم کردن زمینه برای صدور صنعت برون‌سپاری فرآیندهای کسب‎وکار، نقش موثری را ایفا می‌کند.

می‌توان گفت که در حال حاضر این استارتاپ دانش‌بنیان، خدماتی باکیفیت به سازمان و شرکت‌های بزرگ و کوچک و همچنین جوانان جویای کار ارائه می‌دهد و در این مسیر از استارتاپ‌های جوان و موفق کشور است. اما پیتام چگونه به این موفقیت دست یافته و توانسته علاوه بر ارائه خدمات حرفه‌ای ارتباط با مشتریان به شرکت‌های مطرح در زمینه پروش نیروی کار حرفه‌ای نیز موفق عمل کند؟

علیرضا بیات، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار شرکت پیتام در این رابطه می‌گوید: «هدف کلی پیتام از راه‌اندازی آکادمی، افزایش سطح مشتری ‌مداری و بهبود فرهنگ کار در کشور است و با شروع به کار آکادمی پیتام، ضمن تحقق این هدف کلان، دستیابی به اهداف جزئی‌تری نیز میسر خواهد شد. از جمله این اهداف می‌توان به تربیت نیروی کار متخصص و تایید شده برای کار در حوزه خدمات مشتریان، افزایش کیفیت خدمات پیتام، ایجاد انگیزه در پیتامی‌ها برای رشد و توسعه فردی، فراهم آمدن زیرساختی مطمئن برای تربیت کارشناسان بین‌المللی برای ورود به بازار خارجی و... اشاره کرد.»

وی افزود: «به منظور فراهم آوردن امکان رشد سریع‌تر آکادمی پیتام، با تعدادی از مدرسین حرفه‌ای حوزه‌های مرتبط و موسسات آموزشی معتبر و همچنین اساتید زبان مذاکراتی داشتیم تا بتوانیم به صورت همکاری مشترک به ارائه خدمات بپردازیم.»

مدیرعامل پیتام، تبدیل آکادمی پیتام به یک موسسه آموزشی را از اهداف بعدی معرفی کرده تا امکان استفاده از خدمات آن برای تمام جوانانی که سابقه کاری طولانی ندارند و به تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند و علاقه‌مند به ورود به صنعت خدمات مشتریان هستند میسر باشد.

وی در مورد صادرات صنعت برون‌سپاری فرآیندهای کسب‌وکار نیز گفت: «در سالیان گذشته، صنعت برون سپاری فرآیند‌های کسب و کار (BPO)، تبدیل به یکی از صنایع درآمدزا در دنیا شده است که بر اساس آمار موجود، کشورهای هند، فیلیپین، مالزی، چین و سایر کشورهای شرق آسیا موفق شده‌اند درآمد قابل توجهی توسط این صنعت کسب کنند. این در حالیست که در کشور ما جوانان بسیار زیادی به زبان انگلیسی تسلط کامل داشته و می‌توانند موثرتر از کشورهای یادشده با این زبان ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این زبان‌های عربی و ترکی استانبولی نیز از زبان‌های رایج در کشور ما هستند که سایر بازیگران صنعت BPO از ارائه خدمات به این زبان‌ها معذور هستند. با در نظر گرفتن تمام این نکات، متوجه می‌شویم که فرصتی استثنایی برای ورود به حوزه برون‌سپاری فرآیندهای کسب و کار در ایران وجود دارد که متاسفانه در سال‌های گذشته به آن بی توجه بودیم. یکی از اصلی‌ترین اهداف ایجاد پیتام، ورود به بازار بین‌المللی است که از طریق آن بتوانیم برای جوانان مستعد ایرانی اشتغال‌زایی کرده و در عین حال برای کشور درآمد ارزی داشته باشیم.»

وی چشم‌انداز پیتام را ورود قدر‌تمندانه با بازار جهانی به عنوان اولین BPO ایران و شناساندن نام ایران به عنوان محیطی خوب برای ایجاد و توسعه کسب‌وکارها اعلام کرد.

راه های ارتباطی:

021-91006033

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز