خبرگزاری کار ایران

با حضور کارشناسان شعب سراسر کشور؛

آزمون جامع بیمه دی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۸۴۶۴

آزمون جامع بیمه دی صبح روز جمعه مورخ ٢٦ بهمن ماه با حضور مدیران ارشد شرکت در دو حوزه تهران و اصفهان و با حضور ١٨٧ نفر کارشناس بیمه ای شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور رسانه ای؛ این آزمون با هدف ارتقای سطح فنی و دانشی کارشناسان بیمه دی و به همت مدیریت یادگیری و توسعه استعداد تشکیل شد و طی آن کارشناسان بیمه دی به ارزیابی دانش خود پرداختند.

در ابتدای این آزمون هماهنگ، پیام مدیرعامل از طریق ویدئو کنفرانس به سمع و نظر همکاران رسید.

محمدرضا کشاورز در این پیام ضمن تشکر از تیم اجرایی برگزاری آزمون عنوان کرد: امید است نتایج مطلوب این آزمون، پاداش عزم راسخ همکاران پرتلاش، سخت کوش و منسجم بیمه دی باشد. به پاس این توجه شرکت بیمه دی برای همکارانی که بتوانند بهترین نتایج را کسب نمایند پاداش ویژه ای در نظر گرفته است.

مدیرعامل بیمه دی در ادامه افزود: به امید اینکه با انگیزه و نشاط روز افزون در مسیر سلامت، حرفه ای گری و انسجام سازمانی گام برداریم.

گفتنی است کارشناسان حاضر در آزمون با مطالعه جزواتی که واحد آموزش در زمینه کلیه رشته های بیمه ای در اختیار ایشان قرار داده بود در این آزمون حاضر شدند و به مدت ٢٢٠ دقیقه پاسخگوی سئوالات بودند.

همچنین در پایان آزمون مدیر عامل در گفتگویی صمیمی با همکاران شرکت بر تلاش همگان جهت تحقق چشم انداز شرکت تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز