خبرگزاری کار ایران

۵ معیار کلیدی در خرید بهترین ریش تراش

کد خبر : ۷۲۸۱۹۲

احتمالاً شما نیز قبول دارید که بهترین ریش تراش، گران ترین یا ارزان ترین ریش تراش نیست. خانم هایی هستند که نمی دانند چه ریش تراشی بیشتر از همه برای همسرشان مناسب است. همچنین ممکن است کسی که از تیغ برای اصلاح ریش استفاده می کند، با همه آسیب هایی که یک تیغ اصلاح می تواند به برخی از بافت های زنده صورت برساند نیز آشنایی نداشته باشد. حالا بماند که خرید تیغ اصلاح از لحاظ اقتصادی هم به صرفه نیست؛ چرا که شما می بایست چند ده هزار تومان در هفته برای خرید تیغ های یک بار مصرف هزینه کنید. اگر همه این ها را کنار هم قرار دهید متوجه می شوید نیاز به یک ریش تراش خوب دارید. برای خرید ریش تراش مناسب خودتان نیز به یک راهنمای خوب نیاز دارید که شما را در خرید بهترین ریش تراش کمک کند. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات ارزشمندی در ارتباط با باتری دستگاه، میزان نگهداری شارژ، نوار سرد و نیز قابلیت ضدآب بودن دستگاه ریش تراش کسب کنید.

ایلنا؛ برق یا باتری

شاید اغراق نباشد که بگوییم داشتن باتری قابل شارژ از معیارهای بسیار مهمی است که باید در خرید ریش تراش مدنظر داشته باشید. برخی از ریش تراش ها باتری ندارند و باید با وصل کردن مستقیم به برق از آن ها استفاده نمایید. این دسته از ریش تراش ها، مناسب افرادی می باشند که بیشتر اوقات در منزل یا جایی هستند که به راحتی به برق دسترسی دارند. البته درنظر داشته باشید که هنگام استفاده از ریش تراش ممکن است سیم آن در دست شما گیر کند و همچنین این مدل ریش تراش ها را می توانید در فضای محدودتری استفاده کنید. توصیه می کنیم سراغ ریش تراش هایی بروید که مجهز به باتری می باشند و در صورت عدم دسترسی به پریز برق، در خارج از منزل یا حتی در سفر نیز بتوانید به راحتی از آن استفاده کنید. بهترین توصیه، خرید ریش تراشی است که علاوه بر بهره گیری از باتری قابل شارژ، امکان اتصال مستقیم به برق را نیز داشته باشد. ممکن است جلسه کاری مهمی داشته باشید ولی ناگهان متوجه شوید که دستگاه شما به علت اتمام شارژ باتری از کار افتاده است، در این صورت به راحتی می توانید ریش تراش خود را به شارژ زده و از آن استفاده نمائید و یا ممکن است در حین اصلاح به صورت اتفاقی شارژ دستگاه تمام شود و اصلاح شما نیمه کاره بماند، در این صورت اگر دستگاه شما قابلیت استفاده مستقیم با سیم را نداشته باشد ناچار هستید ساعت ها منتظر شوید تا دستگاه با شارژ مجدد، آماده اصلاح شود. توصیه می کنیم برای مشاهده بهترین نوع شارژی ریش تراش فیلیپس ، پاناسونیک و براون به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید.

میزان نگهداری شارژ

شاید در نگاه اول بعد از این که شنیدید دستگاه شارژی است، اقدام به خرید کنید و این که باتری دستگاه چه مدتی قادر به نگهداری شارژ می باشد، برایتان مهم نباشد. بعد از خرید و در طول مدت استفاده متوجه خواهید شد که این ویژگی چقدر می تواند ارزشمند باشد. امروزه مدل های پیشرفته ریش تراش که روانه بازار می شوند، بر سر میزان نگهداری شارژ رقابت می کنند. بسته به نوع ماشین ریش تراش، زمان شارژ باتری می تواند بین 1 تا 12 ساعت طول بکشد و با یک بار شارژ کامل، می توانید حدود 30 تا 60 دقیقه از دستگاه استفاده کنید.

۵ معیار کلیدی در خرید بهترین ریش تراش

نمایش میزان شارژ

برخی از ریش تراش ها دارای قابلیت هشدار Low-Battery هستند. زمانی که باتری دستگاه شما کم باشد، این قابلیت به شما هشدار می دهد که دستگاه را به شارژ وصل نمایید. با وجود این قابلیت، استرس این که دستگاه را به دست بگیرید و ناگهان متوجه شوید به علت تمام شدن شارژ باتری کار نمی کند را نداشته باشید.

قابلیت ضدآب و غبار

بسیار از ریش تراش های مدرن به گونه ای ساخته شده اند که در برابر آب مقاوم می باشند. این ویژگی بیشتر برای افرادی جذابیت دارد که پوستی حساس دارند. ماشین های ریش تراشی که در برابر آب مقاوم می باشند، قابلیت اصلاح با هر نوع فوم یا ژل را فراهم می سازند. همچنین نگهداری و نظافت این نوع ریش تراش ها نیز ساده تر است؛ چراکه براحتی می توانید ریش تراش های مقاوم در برابر آب را زیر شیر آب بگیرید و بشویید.

۵ معیار کلیدی در خرید بهترین ریش تراش

نوار سرد و دکمه تنظیم سرعت

برخی از ریش تراش ها دارای قابلیت نوار سرد به منظور جلوگیری از آسیب به پوست و همچنین تشکیل جوش و حساسیت بوده و باعث می شوند که پوست صورت، شفافیت خود را حفظ کند. دکمه تنظیم سرعت از دیگر امکانات ریش تراش های جدید می باشد که با توجه به کوتاهی یا بلندی تار مو ریش خود می توانید تنظیمات لازم را انجام دهید.

برای بررسی مشخصات و قیمت ریش تراش با برندهای مختلف ازجمله قیمت ریش تراش فیلیپس ، قیمت ریش تراش پاناسونیک ، براون و دیگر برندها می توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی زنبیل با اطمینان از عملکرد خود و جهت تأمین رضایت حداکثری مشتریان محترم، تضمین می کند که کالای خریداری شده دارای بهترین قیمت ممکن، شرکتی و دارای گارانتی اصلی است. زنبیل معتقد است فروش پایان یک تعهد نیست. همانطور که قبل از خرید قیمت ها را بررسی می کنید، ده روز بعد از خرید نیز این امکان را دارید که قیمت ها را بررسی کنید و در صورت یافتن قیمتی پایین تر برای همان محصول خریداری شده، ما به التفاوت را از زنبیل دریافت نمایید. همچنین در طول دوران گارانتی، اگر دستگاه شما دچار مشکل فنی شد، کافی است با این فروشگاه تماس بگیرید تا کارشناسان به طور رایگان، پیگیر موضوع تا زمان حل مشکل مربوطه باشند. هدف فروشگاه زنبیل، تأمین حداکثر رضایت مشتری محترم از یک خرید اینترنتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز