خبرگزاری کار ایران

دو معیار کلیدی در خرید بهترین بخاری گازی همراه با آخرین قیمت‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۲۷۵۴۶

بخاری گازی یکی از انواع وسایل گرمایشی است که با شروع فصل سرما به سراغش می رویم. در خرید این وسیله در مقایسه با وسایل دیگر خانه، حساسیت بیشتری به خرج می دهیم، چرا که این وسیله می تواند جان و سلامتی انسان را تحت تأثیر قرار دهد. بسیار از خریداران هنگام مراجعه برای خرید بخاری گازی سر دوراهی انتخاب قرار می گیرند و ممکن است با انتخابی نادرست، زمستانی تلخ را تجربه کنند. در ادامه مطلب با ما باشید تا شما را با دو معیار مهم در خرید بخاری گازی (میزان گرمادهی و رده انرژی) که بسیار از افراد در خرید نادیده می گیرند، بیشتر آشنا کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را در خرید این محصول داشته باشید.

1.چقدر گرما نیاز دارید؟

اولین سوالی که خریدار بخاری گازی می بایست به آن پاسخ دهد این است که متراژ محیط خانه یا فضایی که بخاری گازی می خواهد آن را گرم کند، چقدر است؟ پاسخ این سوال مشخص می کند که ظرفیت حرارتی موردنیاز بخاری گازی چقدر باشد. ساده تر بگوییم، میزان گرمادهی بخاری گازی می بایست با میزان گرمای مورد نیاز شما در محل کار یا منزل تناسب داشته باشد. انتخاب بخاری گازی با توان گرمایش بالا برای فضایی کوچک یا یک بخاری گازی با توان گرمایش پایین برای فضایی بزرگ، نتیجه ای جز پشیمانی بعد از خرید ندارد. حداقل و حداکثر قدرت گرمادهی بخاری گازی با واحد کیلوکالری بر ساعت سنجیده می شود. بخاری گازی های موجود در بازار معمولاً ظرفیت گرمادهی 6 هزار تا 16 هزار دارند. شما هم می توانید با یک ضرب و تقسیم ساده، ظرفیت حرارتی مورد نیاز متناسب با فضای خود را محاسبه کنید. کافی است که اندازه فضای مدنظر (متر مربع) را در عدد 3 ضرب کنید. سپس قدرت گرمادهی بخاری (کیلوکالری بر ساعت) را بر عدد 24 تقسیم کنید. حال حاصل دو عملیات را با هم مقایسه کنید. هر چه اعداد حاصله به هم نزدیک تر باشند، ظرفیت انتخاب شده مناسب تر خواهد بود. در غیر این صورت، باید به دنبال بخاری با ظرفیت دیگری باشید. به عنوان مثال، فرض کنید فضای مدنظر شما برای گرمایش 100 متر باشد و شما یک بخاری گازی با توان 8000 انتخاب کرده اید. برای تصمیم گیری در مورد این موضوع که بخاری مناسب فضای مورد نیاز شما هست یا خیر، کافی است عدد 100 را در 3 ضرب کنید که حاصلش 300 خواهد بود. همچنین اگر میزان توان بخاری را بر 24 تقسیم کنید، حاصل حدود 330 خواهد بود. بله درست حدس زده اید؛ تفاوت ناچیز بوده و ظرفیت انتخابی شما با فضای موردنظر همخوانی دارد.

دو معیار کلیدی در خرید بهترین بخاری گازی همراه با آخرین قیمت‌ها

2.رده انرژی را نادیده نگیرید!

از نکات مهم دیگری که در هنگام خرید بخاری گازی باید به آن توجه کنید، برچسب مصرف انرژی است. این برچسب برای بخاری گازی دارای اهمیت بخصوصی است، زیرا نداشتن گواهی استاندارد محصول، نه تنها هزینه گاز مصرفی را افزایش می دهد بلکه ریسک جانی بالایی را نیز به همراه دارد. رده مصرف انرژی هر بخاری با برچسبی بر روی کارتن یا خود بخاری نشان داده می شود. این برچسب نشان می دهد راندمان خالص هر بخاری در چه رده ای قرار دارد. هر اندازه رده انرژی به ابتدای حروف الفبای انگلیسی نزدیک تر باشد، بازده خالص بخاری بالا و هرچه به حروف آخر الفبا نزدیک تر باشد، بازده خالص پایین خواهد بود. رده مصرف انرژی برای بخاری های گازی در کشور ما از رده C شروع می شود و متناسب با بهینه کارکرد به ردیف های پایین نزول می کند.

دو معیار کلیدی در خرید بهترین بخاری گازی همراه با آخرین قیمت‌ها

البته علاوه بر نکات مطرح شده، دیگر نکاتی حیاتی در خرید بخاری گازی وجود دارند که لازم است با این نکات نیز آشنایی کافی را داشته باشید. در انتها باید عنوان کنیم که قیمت هر محصول ازجمله قیمت بخاری گازی نیز در انتخاب محصول نقش قابل توجهی دارد. برای دسترسی به بهترین قیمت بخاری گازی از جمله قیمت بخاری گازی نیک کالا ، قیمت بخاری گازی پلار ، بخاری گازی آبسال و دیگر برندها می توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه نموده و با بهترین شرایط، خرید اینترنتی خاطره انگیز داشته باشید. بر اساس خدمت انحصاری «تضمین بهترین قیمت»، بررسی قیمت تنها به دوران قبل از خرید محدود نمی شود. بعد از خرید نیز به مدت 10 روز فرصت دارید که قیمت ها را بررسی نمایید و اگر قیمت پایین تری یافتید اطلاع دهید و ما به التفاوت را دریافت کنید. این فروشگاه برای دوران بعد از فروش محصولات نیز خدمت انحصاری را ارائه نموده است. اگر محصول شما از نظر فنی دچار مشکل شد و نیاز به استفاده از شرایط گارانتی پیدا کردید، کافی است با کارشناسان این فروشگاه اینترنتی تماس بگیرید تا در اسرع وقت پیگیر مشکل فنی محصول شما از شرکت ارائه دهنده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز