خبرگزاری کار ایران

قیمت کرکره برقی و قیمت جک پارکینگی

asdasd
کد خبر : ۷۲۶۲۰۴

اگر قصد دریافت قیمت کرکره برقی و قیمت جک پارکینگی را دارید قصد داریم یک سایت معتبر به شما معرفی کنیم. تجربه و تسلط بر نکات فنی و انتخاب جک و کرکره مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

ایلنا؛ قیمت کرکره برقی ، قیمت جک درب پارکینگ ، قیمت جک پارکینگی ، مشاوره و نصب انواع جک درب و کرکره اتوماتیک در سطح تهران استان های همجوار ، محاسبه قیمت کرکره

اگر قصد دریافت قیمت کرکره برقی و قیمت جک پارکینگی را دارید قصد داریم یک سایت معتبر به شما معرفی کنیم. تجربه و تسلط بر نکات فنی و انتخاب جک و کرکره مناسب از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

پس قبل از دریافت قیمت جک پارکینگی و کرکره اتوماتیک ، انتخاب یک فروشنده و پیمانکار با تجربه از اهمیت بالایی برخوردار است.

به همین دلیل در این مطلب قصد داریم سایت  Pars-Door.com  را به شما معرفی کنیم که در زمینه فروش و نصب کرکره برقی و جک برقی پارکینگی تجربه بسیاری دارد و پروژه های متعدد در سطح تهران و سایر شهرهای کشور داشته اند.

قیمت جک درب پارکینگی

قیمت جک پارکینگی را می توانید از سایت پارس در دریافت نمایید.  مشاوره فتی ، بررسی گارانتی و خدمات پس از فروش و قیمت انواع جک پارکینگی در ای سایت گنجانده شده است.

همچنین نظر کاربران و خریداران پیشین برندهای مختلف جک ، به شما کمک می کند تا به آسانی بتوانید تصمیم گیری کنید و جک پارکینگی مورد نظر خود را خریداری کنید.

این وب سایت تخفیفات مناسبتی گوناگونی دارد ، مثلاً تخفیفات بهاره ، تابستانی ، پاییزه و زمستانی گوناگونی در این سایت گنجانده شده است که با مراجعه مداوم به این وب سایت می توانید از آنها بهره مند شوید.

از جمله دیگر جشنواره های تخفیفی جک پارکینگی می توان به جشنواره فروش نوروزی ، عید فطر ، بهمنگان ، شب یلدا ، عید قربان و ... اشاره نمود.

خرید جک پارکینگ در 3 مرحله

امروزه سایت های بسیاری زیادی در اینترنت وجود دارد، از اخبار ورزش مانند سایت ورزش 3 گرفته ، تا اخبار فرهنگی ، سیاسی ، خرید آنلاین محصولات مختلف و حتی تماشای آنلاین سریال ، همه و همه در این دنیای مجازی در دسترس است.

خرید انلاین جک درب پارکینگ نیز چند سالی است که همه گیر شده است و بسیاری از مشتریان بجای مراجعه به فروشگاه های محلی که اطلاعات و تنوع محصولات محدود تری  دارند ، ترجیح می دهند از طریق اینترنت اطلاعات محصولات بسیار بالاتری را بررسی کنند و از میان آنها جک دلخواه خود را خریداری کنند.

  1. ارسال عکس درب پارکینگ
  2. انتخاب جک مناسب و واریز وجه
  3. نصب جک برقی درب پارکینگ

شما با انجام 3 مرحله فوق به آسانی می توانید با سرعت بسیار بالا جک خود را خریداری و نصب نمایید.

ابتدا عکس درب پارکینگ خود را از سمت داخل و بیرون بگیرید و به شماره درج شده در سایت پارس در ارسال نمایید.

سپس کارشناسان این مجموعه مدل هایی که بر روی درب شما قابل نصب است را به همراه قیمت و اطلاعات فنی کامل برای شما ارسال خواهند نمود.

شما با توجه به مشخصات و بودجه خود یکی از مدل ها را انتخاب می نمایید و از طریف درگاه پرداخت موجود در سایت ، وجه آن را واریز می نمایید.

در مرحله آخر نصاب بهمراه جک به آدرس شما مراجعه می نماید و جک را بر روی درب پارکینگ شما نصب می نماید.

نصب کرکره برقی بر روی درب پارکینگ

آیا می دانید علاوه بر نصب جک برقی بر روی درب پارکینگ ، یکی دیگر از راه های اتومات نمودن این درب ها نصب کرکره برقی پارکینگی است ؟

قیمت کرکره برقی و قیمت جک پارکینگی

کرکره برقی اتوماتیک نیز امروزه بعنوان در پارکینگ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و خوشبختانه ، سایت پارس در علاوه بر معرفی و فروش جک درب پارکینگ ، در حوزه فروش و نصب کرکره برقی نیز فالیت می کند.

قیمت کرکره برقی

اگر می خواهید به آسانی قیمت کرکره برقی را بدست آورید ، فقط کافی است ابعاد تقریبی کرکره برقی مورد نظر خود را به شماره تماس پارس در ارسال نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن قیمت آن را طی یک پیشفاکتور بدست اورید.

البته ابزارک هایی جهت محاسبه آنلاین قیمت کرکره برقی در این سایت وجود دارد که با وارد کردن ابعاد و انتخاب نوع موتور و تیغه کرکره برقی ، می توانید قیمت را دریافت نمایید.

البته این قیمت با توجه به کاربرد کرکره برقی شما اندکی متفاوت است.

مثلاً اگر کرکره برقی بالکن یا پنجره نیاز دارید ، اجرت حمل کرکره برقی تا طبقه ی مورد نظر شما به قیمت کالا اضافه می شود.

اگر کرکره برقی مغازه نیاز دارید ، هزینه فک و جداسازی کرکره برقی قدیمی شما به هزینه کلی اضافه می شود.

اگر درب سوله بسیار عظیم را می خواهید کرکره ای نمایید ، هزینه حمل آن تا پای کار کمی بیشتر از کرکره های کوچک است.

خرید کرکره برقی در 5 مرحله

  1. ارسال ابعاد و عکس محل نصب
  2. دریافت پیشنهاد قیمت اولیه
  3. بازید محل و ارسال قیمت نهایی
  4. واریز وجه و خرید کرکره برقی
  5. حمل و نصب کرکره برقی

مراحل خرید کرکره برقی اندکی از مراحل خرید جک پارکینگی بیشتر است.

دلیل آن این است که کرکره برقی یک محصول تولیدی به حساب می آید و با توجه به مشخصات ملک شما ، به صورت انحصاری برای شما تولید می شود.

جهت خرید کرکره برقی ابتدا ابعاد و عکس محل نب را به شماره موجود در سایت پارس در ارسال نمایید.

سپس از طرف آنها برای شما چندین قیمت با مشخصات فنی گوناگون برای شما ارسال می شود.

اگر یکی از قیمت های کرکره برقی مورد تایید شما بود ، هماهنگ کنید که بصورت حضوری به محل شما مراجعه کنند و اندازه گیری دقیق انجام شود.

پس از اندازه گیری و تعیین قیمت نهایی ، وجه مورد نظر را از طریق درگاه موجود در وب سایت واریز نمایید و خرید خود را نهایی کنید.

آخرین مرحله نیز حمل کرکره به آدرس شما و نصب آن می باشد.

سایر محصولات امنیتی

علاوه بر جک پارکینگی و کرکره برقی ، شما می توانید سایر محصولات امنیتی ، از جمله جک آرام یند درب را نیز از پارس در خریداری نمایید.

مراحل خرید جک آرام بند نیز مانند جک پارکینگ بسیار آسان است.

  1. ارسال عکس و دریافت قیمت
  2. واریز وجه آرام بند
  3. ارسال و نصب آرام بند

در اینده نزدیک محصولات بسیار متنوع دیگری نیز به این مجموعه اضافه خواهد شد، که بلافاصله پس از گسترش سبد محصولات این فروشگاه آنلاین ، این مطلب را آپدیت خواهیم نمود تا در جریان چگونگی خرید آن محصولات نیز قرار گیرید.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز