خبرگزاری کار ایران

چرا گوشی‌های میان رده هواوی پرطرفدارترند؟

asdasd
کد خبر : ۷۲۴۹۳۷

امروزه برندهای مطرحی همچون هواوی و شیاومی به واسطه کیفیت بالا و در عین حال پایین نگه داشتن قیمت گوشی موبایل، توانسته اند رقیبی سرسخت برای برندهای مطرح سنتی مانند اپل و سامسونگ باشند. این درحالی است که در گذشته با شنیدن نام گوشی های چینی، محصولاتی بی کیفیت و با قیمت پایین به ذهنمان می آمد. در این گزارش به بررسی دو گوشی میان رده هواوی می پردازیم. قبل از بررسی این گوشی های میان رده، پیشنهاد می کنیم با مهم ترین معیارهای خرید گوشی موبایل آشنا شوید.

معیار اول، قیمت درنظر گرفته شده برای خرید گوشی موبایل می باشد. محدوده قیمت گوشی های موبایل به شدت وابسته به دو عامل برند و امکانات موجود در آن ها می باشد. به عنوان مثال، گوشی های موبایل اپل صرف نظر از امکانات، گران ترین گوشی های بازار هستند. معیار بعدی، سیستم عامل دستگاه می باشد. آی او اس و اندروید دو سیستم عامل پرطرفدار هستند که به لحاظ تفاوت های بنیادین موجود میان آن ها، هر کدام طرفداران و منتقدان خاص خود را دارند و به همین دلیل است که انتخاب میان اندروید و آی او اس، کاملاً به سلیقه و تجربه شخصی شما از کار با هر کدام از این دو سیستم عامل وابسته است. این دو معیار نسبتاً ساده، مهم ترین نقش را در انتخاب یک گوشی موبایل بازی می کنند. حال به بررسی دو گوشی میان رده هواوی می پردازیم.

هواوی میت 10 پرو

به لحاظ قیمت، امکانات و طراحی هواوی میت 10 پرو، رقیب پرچم داران اپل و سامسونگ به حساب می آید. میت 10 پرو دارای صفحه نمایش OLED شش اینچی عریضی است که مانند پرچم داران اپل و سامسونگ بیش از 80 درصد جلوی گوشی را پوشش می دهد. بعلاوه تلفیق شیشه و فلز در ساخت بدنه آن تأثیر غیرقابل انکاری بر زیبایی گوشی گذاشته است.

بهره گیری از فناوری هوش مصنوعی باعث بهبود چشم گیر در عملکرد دوربین و مصرف انرژی شده است، بعلاوه قابلیت هایی مانند ترجمه متون بدون نیاز به اینترنت از مزایای استفاده از این فناوری است. در کنار فناوری هوش مصنوعی، میت 10 پرو و میت 10 به عنوان اولین گوشی های هواوی هستند که از CPU ساخت شرکت هواوی به نام Kirin 970 با مصرف انرژی بسیار کمتر از نسل قبل استفاده می کنند.

چرا گوشی‌های میان رده هواوی پرطرفدارترند؟

میت 10 پرو به لطف وجود دوربین دوگانه 20 و 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی که همگی به لرزش گیر و زوم اتوماتیک مجهز هستند، در کیفیت عکس و فیلم برداری، از پرچم داران گران قیمت سایر برندها چیزی کم ندارد.

چرا گوشی‌های میان رده هواوی پرطرفدارترند؟

هواوی میت 10

هواوی میت 10 همانند برادر دیگر خود، در دسته گوشی های میان رده بازار قرار می گیرد. این دو گوشی، اگرچه از بسیاری جهات ممکن است شبیه هم به نظر برسند، اما در چند بخش متفاوت اند. بخش هایی مانند میزان حافظه رم، ابعاد و کیفیت صفحه نمایش، وزن و قیمت مهم ترین بخش هایی هستند که اختلاف این دو گوشی را مشخص می کنند. برای سادگی مقایسه، می توانید از جدول زیر استفاده کنید.

نوع گوشی

Huawei Mate 10

Huawei Mate 10 Pro

وزن

186 گرم

178 گرم

ابعاد

۸.۲×۷۷.۸×۱۵۰.۵ میلی‌متر

۷.۹×۷۴.۵×۱۵۴.۲ میلی‌متر

CPU

Kirin 970

Kirin 970

سیستم عامل

Android Oreo

Android Oreo

حافظه رم

4 گیگابایت

4.6 گیگابایت

نمایشگر

5.9 اینچ

IPS LCD

6 اینچ

AMOLED

دوربین اصلی

12 و 20 مگاپیکسل

12 و 20 مگاپیکسل

دوربین سلفی

8 مگاپیکسل

8 مگاپیکسل

باتری

۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت        

۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت        

قیمت

479 دلار

499 دلار

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

در نهایت اگر برند هواوی را برای خرید گوشی مناسب می دانید، توصیه می کنیم سری به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل بزنید. مزایایی از قبیل چتر حمایتی –پیگیری صفر تا صد خدمات گارانتی در طول دوران گارانتی محصول- و  تضمین بهترین قیمت –پرداخت ما به التفاوت قیمت گوشی تا 24 ساعت پس از خرید با ارائه مدرکی مبنی بر ارزان تر بودن آن محصول در هر فروشگاه معتبر- از ویژگی های منحصر بفرد زنبیل است. این تضمین برای انواع قیمت گوشی هواوی ، قیمت گوشی سامسونگ و اپل ارائه می شود. پس با آگاهی از دیگر خدمات و محصولات انحصاری، به سایت فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کرده و با مقایسه انواع گوشی موبایل هواوی، گوشی موبایل اپل و سامسونگ، خرید اینترنتی مطمئن را تجربه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز