خبرگزاری کار ایران

تجهیز 100 کلاس به سیستم گرمایشی عیدانه بیمه البرز به سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۷۲۳۶۰۷

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در شصتمین سال فعالیت شرکت بیمه البرز، این شرکت در قالب طرح چهل- شصت، 100 کلاس مدارس استان سیستان و بلوچستان را مجهز به سیستم گرمایشی ایمن کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بیمه البرز، پس از حادثه تلخ آتش‌سوزی در یکی از مدارس زاهدان،‌ بیمه البرز در راستای تحقق مسوولیت پذیری اجتماعی و با هدف کمک به نوسازی و بازسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سر رسید،‌ تقویم و هدایای نوروزی سال 1398 خود را در قالب تجهیز یکصد کلاس مدارس استان سیستان و بلوچستان به سیستم گرمایشی تابشی مدرن به هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اهدا کرد.

بنا بر این گزارش، طی چند سال متوالی گذشته شرکت بیمه البرز با هدف حمایت از خانواده‌های کم بضاعت تحت پوشش سازمان بهزیستی، بودجه تخصیصی انتشار و توزیع سررسید، تقویم وهدایای نوروزی را به خانواده‌های دارای فرزند معلول تحت پوشش سازمان بهزیستی در استان تهران و همچنین خانواده های کم بضاعت در استان‌های محروم کشور اهدا ‌کرد.

بر این اساس، شرکت بیمه البرز سال گذشته نیز در پی زلزله منطقه غرب کشور با هدف حمایت از آسیب‌دیدگان این منطقه بودجه هدایای نوروزی خود را به سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اهداء کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز