خبرگزاری کار ایران

بزرگترین ثبتواره زمستانی ثبت ملاصدرا برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۴۲۹

هلدینگ بین المللی ملاصدرا بزرگترین جشنواره تخفیفی خود (ثبتواره) را در زمستان 1397 آغاز کرد.

ایلنا؛ هدف از این این ثبتواره هدف ترویج فرهنگ ثبت و فراهم‌آوردن امکان دسترسی و ثبت و حفاظت از برند برای همگان و صاحبان کسب و کار می باشد در مناسبت‌های مختلف طرح‌های تخفیفی گوناگونی برگزار می‌شود.

اکنون نیز به‌مناسبت فصل زمستان و باتوجه ‌به نزدیک‌بودن به پایان سال ثبت ملاصدرا بزرگترین ثبتواره تخفیفی زمستان خود را با کاهش بی نظیر تعرفه ها برگزار کرده است. این طرح که ویژه‌ی زمستان برپا شده، به‌دلیل استقبال بی‌نظیر و حجم فراوان درخواست‌ها، برای فرصتی محدود تمدید شده تا تمامی علاقه‌مندان امکان بهره‌مندی از آن را داشته باشند. برای شرکت در این جشنواره‌ی بی‌نظیر آموزشی به می‌توانید به www.onlinesabt.com مراجعه یا با شماره تماس 02142056 تماس حاصل کتید.

شایان ذکر است در این طرح، پرفروش‌ترین و محبوب ترین خدمات شامل ثبت شرکت، ثبت برند و نام تجاری، ثبت طرح صنعتی ( شکل ظاهری کالا و محصولات) و اخذ کارت بازرگانی تا 12 بهمن ماه با حدود نصف قیمت ارائه می شود.

گفتنی است برای افرادی که تلاش می‌کنند به بازار تجارت وارد شوند یا کسب و کارشان را ارتقا دهند، این فرصت فراهم شده تا خدمات ثبتی و حقوقی را حدود 50% ارزانتر دریافت کنند.

تمامی افراد و صاحبان مشاغل که نیاز به مشاوره تخصصی در امور ثبتی و حقوقی از جمله ثبت و تغییرات شرکتها، انحصار تولید و افزایش فروش، برندسازی و حمایت حقوقی دارند جهت مشاوره تخصصی و رایگان یا کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با کارشناسان ثبت ملاصدرا از طریق خط تماس ویژه 02142056 تماس حاص کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز