خبرگزاری کار ایران

هتل مدینه الرضا خاص‌ترین هتل مشهد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۲۴۵

هتل مدینه الرضا با بکار بستن معماری ایرانی و اسلامی زیبا توام با سادگی تلاش کرد تا تجمل گرایی را از خود دور کند و در ازای خدمات و امکاناتی متمایز از سایر هتل ها ارائه کند. تمرکز این هتل بر زیارت و معنویات است.

ایلنا؛ هتل مدینه الرضا هتلی پنج ستاره در شهر مشهد است. این هتل نزدیکترین هتل پنج ستاره به حرم امام رضا می باشد که از طبقه بالای آن به راحتی راخل صحن و سرای حرم قابل مشاهده است. از نزدیکی این هتل به حرم باید گفت تنها کافیست یک دوربین شکاری به همراه داشته باشید تا جزئیات فعالیت افراد در حرم را هم مشاهده کنید.

هتل مدینه الرضا با خط مشی متفاوت و مدیریتی کاملا هدفمند بسیار متمایز از هتل های پنج ستاره دیگر عمل میکند. در واقع این هتل با وجود پنج ستاره اصلا تمایلی به رقابت با هتل های لوکس و مجلل شهر را ندارد و گویا حفظ محیطی آرام و معنوی برای مهمان را ترجیح می دهد.

هتل مدینه الرضا با بکار بستن معماری ایرانی و اسلامی زیبا توام با سادگی تلاش نمود تا تجمل گرایی را از خود دور کند و در ازا خدمات و امکاناتی متمایز از سایر هتل ها ارائه کند. تمرکز این هتل بر زیارت و معنویات می باشد.

هتل مدینه الرضا به معماری اسلامی بیش از معماری لوکس بها داده است و حتی در نقوش و برجسته کاری سنگ های نما و کف پوش ها این امر مشهود است. رنگ بندی اتاق های این هتل گرم و دلنشین است اما معماری خیره کننده که مانع زیارت و توجه به حرم امام رضا باشد وجود ندارد. در واقع این هتل ترجیح داده حیرت انگیز ترین خصیصه اتاق هایش دید عالی به حرم امام رضا باشد.

هتل مدینه الرضا هتلی مرتفع و بسیار نزدیک به حرم امام رضا است که بر بام خود منطقه فرود هلیکوپتر را دارد. این خصیصه حاکی از اقامت اشخاص مهم در هتل می باشد. هتلی که با هلیکوپتر نیز میزبان شخصیت های سیاسی و یا تجاری می باشد. این در حالی است که هتل مجلل درویشی بیشتر میزبان اعراب و ثروتمندان و قصر طلایی میزبان سلبریتی ها هستند.

هتل مدینه الرضا با وجود واحد کتابخانه مجهز، کافی نت و سالن های کنفرانس و همایش برای مسائل فرهنگی و امور کاری اهمیت زیادی قائل شده است.

هتل مدینه الرضا همچنین با سبک مدیریتی متفاوت در فروشگاههای سوغات خود بسیار محبوب می باشد. فروشگاههای سوغاتی این هتل مختص صنایع هنری و دستی خاص جوانان و زنان سرپرست خانوار می باشد. کالاهای عرضه شده این فروشگاهها به کلی متفاوت از فروشگاههای سوغاتی در دیگر هتل ها می باشد.

هتل مدینه الرضا با وجود رستورانی گردان از دیدنی ترین هتل های شهر مشهد و ایران میباشد. این هتل با معماری رستوران به صورت گردان موفق شد دید به محوطه داخلی رم را به تمام حضار در رستوران ارائه دهد.

هتل مدینه الرضا خاص‌ترین هتل مشهد

هتل مدینه الرضا با نمای خارجی اسلامی خود بسیار محبوب گردشگران عرب زبان بوده و از این رو گردشگران عرب زیادی در آن اقامت دارند.

هتل مدینه الرضا در خیابان شیرازی و نزدیک به باغ موزه نادری و آرامگاه محمدتقی پسیان، خانه کنسولگری آمریکا، موزه پزشکی سالاری ها و ... قرار دارد.

جهت رزرو هتل مدینه الرضا مشهد با شماره تلفن 051-38581516 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز