خبرگزاری کار ایران

یک درصد سهام مادیران به کارکنانش رسید

asdasd
کد خبر : ۷۰۸۷۱۵

کارکنان مادیران با تصمیم هیات مدیره، صاحب بیش از 12.5 میلیون سهم این شرکت تازه وارد به بورس شدند.

به گزارش رسیده از واحد سهام شرکت مادیران با تصمیم هیات مدیره بالغ بر دوازده میلیون و 575 هزار سهم معادل 1.04 درصد از کل سهام شرکت به کارکنان این شرکت تعلق گرفت.

این واگذاری روز شنبه طی مراسمی با حضور اعضای هیات مدیره و در جمع کارکنان عملیاتی شد و به این ترتیب تمامی کارکنان شرکت مادیران امروز سهامدار این شرکت محسوب می شوند.

بنابرهمین گزارش قیمت سهام کارکنان با توجه به کشف قیمت 3650 ریالی سهام شرکت در عرضه اولیه ( که در پنجم آذرماه که صورت گرفت) تعیین شده است که البته با تخفیفی اندک بنا بر تصویب هیات مدیره به کارکنان تعلق خواهد گرفت.

مهندس ثقفی مدیرعامل شرکت مادیران در این مراسم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای تبدیل مجموعه به یک شرکت سهامی عام پیشرو در صنایع الکترونیک کشور در مورد هدف از سهامدار کردن کارکنان شرکت گفت: مهمترین دارایى مادیران همیشه منابع انسانى بوده و تمام کسانى که درطول سالیان گذشته همراه مادیران بوده اند مشمول این طرح شده اند، کسانى که امروز هستند و حتی کسانى که بازنشست شده اند. این پیامى واضح و محکم از سوى سهامداران و هیئت مدیره به همکاران است که نقش آنها در رسیدن به جایگاه کنونى دیده شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: طبیعى است با این اقدام، منفعت حاصل از تلاش همکاران در رشد و سود آورى شرکت به طور مستقیم منجر به افزایش منافع خودشان خواهد بود.

ثفقی در مورد چشم انداز فعالیت های آتی شرکت گفت: به زودی با راه اندازى کارخانه لوازم خانگى سبد کاملترى از محصولات براى عرضه خواهیم داشت و اینبار نیز با تکیه بر شعار همیشگى "کیفیت بسیار خوب در قبال قیمت مناسب" اطمینان داریم توسعه بیشتر بازار را شاهد خوایم بود.

مدیرعامل مادیران همچنین با اشاره به استقبال صورت گرفته از سهام این شرکت در بورس افزود: ما از سیصد هزار نفری که در عرضه اولیه به مادایران پیوستند تشکر می کنیم و خود را متعهد به حفظ منافع ایشان دانسته و حداکثر تلاش خود را برای سود رسانی به ایشان به عمل خواهیم آورد تا همراه ما باقی بمانند.

وی در پایان از همکاران خود و نیز تمامی 1000 نمایندگی فروش مادیران در سراسر کشور به جهت حمایت ایشان از تحقق اهداف شرکت تشکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز