خبرگزاری کار ایران

راهنمای یافتن معلم خصوصی موفق با قیمت مناسب

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۲۷۳

اگر می خواهید از سایت های اینترنتی معلم خصوصی ریاضی یا فیزیک یا شیمی دریافت کنید، حتما دقت کنید آن سایت، مدارک اساتید را بررسی کرده باشد و از شاگردان قبلی استاد نظرسنجی کرده باشد.

ایلنا؛ یافتن معلم خصوصی اصول و نکاتی دارد. اگر با اصول و نکات دریافت تدریس خصوصی در درس های مختلف آشنا باشید، می توانید در دروس مختلف در کمترین زمان و با کمترین هزینه، به موفقیت خوبی برسید. در ادامه در هر یک از دروس بصورت تخصصی توضیح می دهیم که انتخاب استاد خصوصی، چه اصولی دارد.

راهنمای یافتن معلم خصوصی در دروس مختلف، بصورت دقیق بصورت زیر است:

ریاضی بدون شک مهمترین درس دوران تحصیل دانش آموزان است و می تواند باعث شود دانش آموز نسبت به سایرین در آزمون های مختلف رتبه های بهتری کسب کند. همچنین دروس فیزیک و شیمی، در کنکور سراسری اهمیت قابل توجهی دارند. بنابراین دانش آموزان باید همیشه در مورد وضعیت درسی خود در این دروس حساس باشند و با استفاده از روش های مختلف مانند معلم خصوصی ریاضی و کلاس خصوصی شیمی سعی کنند سطح درسی خود را نسبت به رقبای خود، بالا ببرند.

اولین و مهمترین نکته ای که در انتخاب استاد خصوصی باید دقت کنید، میزان موفقیت شاگردان قبلی استاد است. یک راه خیلی خوب این است که ببینیم کسانی که در درس های خود به خوبی رشد کرده اند و در آزمون های مختلف مانند تیزهوشان و کنکور رتبه های بالایی کسب کرده اند، از کدام اساتید استفاده کرده اند. اما متاسفانه معمولا دانش آموزان به چنین اطلاعاتی دسترسی ندارند. بنابراین تنها راه برای دانش آموزانی که می خواهند در درس های خود رشد کنند این است که از آموزشگاه های سطح شهر یا سایت های اینترنتی برای دریافت کلاس خصوصی استفاده کنند.

اگر می خواهید از سایت های اینترنتی معلم خصوصی ریاضی یا فیزیک یا شیمی دریافت کنید، حتما دقت کنید آن سایت، مدارک اساتید را بررسی کرده باشد و از شاگردان قبلی استاد نظرسنجی کرده باشد. متاسفانه بعضی از سایت های اینترنتی هرآنچه استاد بخواهد را در سایت خود نمایش می دهند و دانش آموزان نمی توانند بسنجند که کدام استاد رزومه خود را درست وارد کرده است و کدام استاد خیر. همچنین در بعضی از سایت ها هر شخصی می تواند در پروفایل استاد نظر بگذارد، اما مهم نظراتی است که توسط شاگردان واقعی استاد ثبت شده باشد و قابل اعتماد باشد.

در کنار این موارد اگر ویدیوی نمونه تدریس از استاد مورد نظر خود مشاهده کنید، می توانید با شناخت بسیار بهتری نسبت به انتخاب استاد مطلوب خود اقدام کنید. خوشبختانه در حال حاضر سایت هایی مانند استادبانک، با قراردادن ویدیوی نمونه تدریس اساتید، و همچنین مواردی مانند نظرسنجی های دقیق و مفصل، راهنمای خوبی برای انتخاب استاد خصوصی شده اند.

اهمیت زبان انگلیسی بر کسی پوشیده نیست. علاوه بر زبان انگلیسی عمومی و مکالمه زبان انگلیسی، آزمون های معتبری مانند آیلتس و تافل در حال حاضر بسیار پرطرفدار شده اند. علت استقبال از معلم خصوصی آیلتس و تافل این است که این آزمون ها، آزمون های معتبر بین المللی هستند که کارنامه آنها در همه جای دنیا قابل پذیرش است. بنابراین اگر شما بتوانید مثلا در آزمون آیلتس (البته آزمون آیلتس آکادمیک) نمره بالایی کسب کنید، همه مراکز علمی می پذیرند که شما سطح زبان مناسب برای مطالعه در یک دانشگاه انگلیسی زبان را دارید.

نکات انتخاب معلم خصوصی تافل یا آیلتس یا بصورت کلی انتخاب کلاس خصوصی زبان انگلیسی، تقریبا مانند دروس ریاضی و فیزیک است، اما چند تفاوت وجود دارد. درواقع تاکید می کنیم که برای اینکه استاد خصوصی زبان انگلیسی خوبی پیدا کنید، همه نکات مطرح شده برای انتخاب کلاس ریاضی خوب را رعایت کنید، به علاوه مواردی که در ادامه توضیح می دهیم.

یکی اینکه لهجه و نحوه تلفظ های استاد به زبان انگلیسی بسیار مهم است، چرا که اگر دانش آموز از همان ابتدا تلفظ درست کلمات را یاد نگیرد یا تلفظ ها را به اشتباه بیاموزد، اصلاح این موارد بسیار زمان بر خواهد بود. از طرفی خود دانش آموز نمی تواند سطح تلفظ های یک استاد را بسنجد، پس لازم است حتما از مراکزی استاد خصوصی دریافت کند که آن مرکز، اساتید زبان را از نظر تخصصی سنجیده باشد. در مورد زبان انگلیسی، وب سایت استادبانک که دفتر مرکزی آن در مرکز رشد فناوری های پیشرفته دانشگاه صنعتی شریف قرار گرفته است، توانسته است اساتید خصوصی را به خوبی بسنجد و عضویت تعداد محدودی از آنها را در سایت خود تایید نماید. استادبانک در دفتر خود با اساتید مصاحبه های تخصصی انجام می دهد و تلفظ ها، سطح علمی و همچنین فن بیان استاد را می سنجد. از بین هر 100 نفری که در استادبانک ثبت نام می کنند، فقط با تدریس 2 یا 3 نفر موافقت می شود.

در نهایت به خانواده ها و اساتید توصیه می شود با دقت بالایی نسبت به انتخاب استاد خصوصی اقدام کنند، چرا که یک استاد ضعیف می تواند دانش آموز را از درس و مدرسه زده کند و یک استاد خصوصی قوی می تواند روند تحصیلی دانش آموز را دگرگون کند و درواقع راه رشد و یادگیری را به دانش آموز نشان دهد. بسیاری از اوقات، یک معلم خصوصی خوب می تواند راه را به دانش آموز یاد بدهد و بعد از 6 ماه یا یک سال، دانش آموز می تواند بدون نیاز به کلاس خصوصی، خودش به خوبی درس هایش را بخواند و نمره های خوبی کسب کند. در این مقاله سعی کردیم راه هایی را آموزش دهیم که اگر خانواده ها دقت کنند، می توانند با حداقل هزینه، نتایج خوبی کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز