خبرگزاری کار ایران

تعمیرات موبایل را به دست هر کسی نسپارید

asdasd
کد خبر : ۷۰۶۸۴۰

باید همیشه برای تعمیر گوشی موبایل‌تون به دنبال فردی باشید که با تجربه، حرفه‌ای و کاملا قابل اعتماد باشه، در غیر این صورت ممکنه صدمات جبران‌ناپذیری به گوشی شما وارد شه.

ایلنا؛ این روزها گوشی موبایل جز لاینفک زندگی ما شده و متاسفانه خیلی از ما بدون اون انگار چیزی گم کردیم و تمرکز کافی برای فعالیت روزمره رو نداریم؛ از همین جمله اهمیت تعمیرات موبایل برای ما مشخص می‌شه؛ چرا که انقدر همه چیز گرون شده که دیگه جرات رفتن به سمت خرید گوشی موبایل جدید در کمتر کسی دیده می‌شه؛ پس بهترین راه تعمیرات موبایل هست.

پیشگیری بهتر از درمان

اما همان طور که درباره بسیاری از مسایل این جمله رو می‌شنویم، در این‌جا هم کاربرد داره و باید بگیم که پیشگیری بهتر از درمانه. بنابراین بهتره سعی کنیم از گوشی‌های موبایل خود بهتر نگه‌داری کنیم تا نیاز کمتری به تعمیرات موبایل پیدا کنیم. اما برای اجتناب از تعمیرات موبایل چه کارهایی می‌تونیم انجام بدیم؟

یکی از مهمترین قطعات گوشی‌هاکه معمولا نیاز به تعمیرات داره، باتری گوشیه. برای طولانی‌تر شدن عمر باتری گوشی خود و بی نیازی از تعمیرات گوشی، می تونید موارد زیر رو تا جای ممکن رعایت کنید:

  • از کابل شارژ بی کیفیت و غیر استاندارد استفاده نکنید.
  • از آداپتور و شارژ غیر اصلی استفاده نکنید تا نیازی به تعمیرات موبایل نداشته باشید.
  • لازم نیست گوشی تلفن همراه خود رو طولانی به شارژ بزنید، به‌خصوص وقتی شارژش تکمیل شد.
  • بلوتوث و وای فای خود رو تنها هنگام نیاز روشن کنید و در سایر موارد خاموش نگه‌دارید. روشن بودن دایمی بلوتوث، هم موجب مصرف شارژ و کاهش عمر باتری و در نیتجه نیاز به تعمیرات موبایل می‌شه و هم از لحاظ امنیت اطلاعات و مصرف اینترنت به نفع شما نیست.
  • اگر از اینترنت فقط برای ارسال متن استفاده می کنید نیازی به فعالسازی 3G و 4G ندارید. خسیس باشید!
  • نور صفحه نمایش‌تون رو در داخل اتاق کم کنید و از نور موجود در اتاق استفاده کنید. هر چی کمتر باتری گوشی مصرف کنید، امکان احتیاج به تعمیرات موبایل کمتر می‌شه.
  • شاید عجیب به نظر بیاد ولی گوشی موبایل‌تون رو ترجیحا روی سطوح خنک با دمای پایین تر قرار بدید. گرم شدن گوشی یک پدیده کاملا فیزیکیه و راه حل‌های فیزیکی می‌تونه به شما کمک کنه که کمتر به تعمیرات موبایل فکر کنید.
  • برای مدت طولانی از گوشی خود استفاده نکنید.
  • یک عامل دیگه که باعث می‌شه سر و کارتون به متخصصین تعمیرات مویابل بیفته، اینه که وقتی گوشی موبایل داره شارژ می شوه، از اون استفاده کنید.
  • برنامه ها و اپلیکیشن‌های فعال زیادی رو در پس زمینه نداشته باشید.
  • صفحه نمایش‌تون رو زیاد و طولانی مدت روشن نگذارید.
  • از قاب ها یا کاورهای غیررسانا که عموما از جنس پلاستیک هستند، استفاده نکنید.

تعمیرات موبایل را به دست هر کسی نسپارید

تعمیرات موبایل کار ساده‌ای نیست!

برخلاف تصور خیلی از افراد، تعمیرگوشی موبایل کار ساده‌ای نیست و نیاز به دقت، حوصله و مهارت بالایی داره. به همین دلیله که شما باید همیشه برای تعمیر گوشی موبایل‌تون به دنبال فردی باشید که با تجربه، حرفه‌ای و کاملا قابل اعتماد باشه، در غیر این صورت ممکنه صدمات جبران‌ناپذیری به گوشی شما وارد شه. اما چطور یک تعمیرکار با تجربه و حرفه‌ای برای تعمیرات موبایل پیدا کنیم؟

امنیت مهم‌ترین مساله‌ است

پیشنهاد ما اینه که برای تعمیرات موبایل حتما از جاهای معتبر استفاده کنید. شاید بدترین گزینه برای تعمیرات موبایل اشخاص گمنام  و غیر قابل ردگیری‌ای هستند که گوشی شما رو با خودشون می‌برند. نمونه‌های سو استفاده از اطلاعات موجود در گوشی‌های موبایل هر روزه در اخبار و شبکه‌های اجتماعی عنوان می‌شن و این امر باید ما رو نسبت به این‌که گوشی‌مون رو برای تعمیرات موبایل به چه کسی می‌سپاریم، حساس تر کنه. اما در تعمیرات موبایل در محل، دیگه این مشکلات وجود نداره؛ چرا که شما می‌تونید بالای سر متخصصی که برای تعمیرات موبایل شما اومده، باشید و ببینید که چه قطعاتی رو عوض می کنه و یا احیانا خدای ناکرده سراغ اطلاعات شخصی شما نمی ره و حریم شخصی شما رو حفظ می‌کنه.

تعمیرات موبایل رو به دست هر کسی ندید!

اگر تعمیر گوشی‌تون رو به دست فردی بسپارید که کم‌تجربه و غیرحرفه‌ایه و اعتماد کردن به او هم سخت باشه، ریسک‌های زیادی رو متحمل می‌شید که بعضی از اصلی‌ترین اون‌ها شامل موارد زیر می‌شه:

  • پرداخت هزینه بیشتر و اضافه
  • ریسک آسیب وارد شدن به دیگر قطعات گوشی
  • امکان به‌کارگیری قطعات بی‌کیفیت
  • امکان خراب شدن مجدد گوشی بعد از مدت زمانی کوتاه
  • امکان تعویض قطعات اصلی گوشی با قطعات دست دوم
  • امکان سوء استفاده از اطلاعات شخصی

تعمیرات موبایل جلوی چشم شما!

اما تصور کنید که با یک راه حل ساده، ‌تمام این مشکلات قابل حل باشند؛ با سرویس تعمیرات موبایل آچاره دقیقا این معضلات از بین خواهند رفت. آچاره سعی کرده با به‌کارگیری تعمیرکاران مجرب و گارانتی عملکرد اون‌ها، بهترین سرویس ممکن رو در اختیار مشتریان قرار بده.

استفاده از این خدمات مزیت‌های متعددی داره که شاید مهم‌ترینش این باشه که تمام مراحل تعمیرات در حضور خودتون انجام می‌شه و دیگه نباید نگران سوءاستفاده‌های احتمالی باشید؛ صرفه‌جویی در زمان، اطمینان از قیمت و کیفیت تعمیر، عدم نیاز به صرف هزینه اضافه برای حمل و نقل یا مراجعه به فروشگاه‌ها، از دیگر مزیت‌های تعمیرات گوشی در محل هست.

ضمنا شما می‌تونید باتوجه به رزومه و امتیازات متخصصان ما و همین‌طور قیمت‌های پیشنهادی‌شون، انتخاب دقیق‌تری رو داشته باشید؛ این متخصصین علاوه بر اینکه خودشون صاحب تخصص و مجوزهای لازم برای تعمیرات موبایل هستند، توسط آچاره هم تایید صلاحیت می‌شن و کارشون برای تعمیرات موبایل شما قابل پی‌گیریه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز